Ingen killinger endnu!

Ingen killingr endnu, hmm træls for var ellers så sikker på det blev i Søndags men niks.

Nanna vækker mig om natten, sover hele dagen og er urolig nu igen her lidt i midnat Mandag…

Synes hun er lidt oppe og køre, gider ikke man rører ved hende men heller ikke at man går væk fra hende

Har taget temperatur, 37,8 er den så måske der snart sker noget…

så vi venter og venter-uha

Håber det snart sker, så vi kan få nattesøvnen tilbage:)

mange hilsner

Karina

Ahhh så hun da steget lidt i temp igen.

Bare vent, det nok lige om lidt GG

Husk at holde øje med hende, at hun har klare øjne og er frisk m.m. (selvom hun sikkert sover rigtig meget for tiden).

Ja det skal jeg gøre…

Tror jeg tager hende med op i seng inat, vi er alene hjemme så kan vi hygge os derope og hvis jeg er heldig kan jeg få en rolig søvn… :slight_smile:

Men det kommer jo nok, tror jeg vil tale med dyrlægen imorgen hvis hun stadig er så emsig for det ligner hende slet ikke, hun gider heller ikke børstes,og det er ellers total yngling normalt-høhødet eneste hun gider er at ligge på sofabordet og sove, og hun for lov-upssa selv om det plejer at vre forbudt. men men jeg ovegiver-surrender mig for nu har jeg taget hende ned 1000 gange i løbet af dagen.

Eller også er jeg bare overpylret fordi det er første gang -tihi

karina

Hvad dag er hun på :?

Er der sket noget, og held og lykke.

intet sket endnu, ikke udover vi gentog natten med hun vækkede mig og var urolig…

Ang dage så er vi ikk helt sikre da det ikk lige var en planlagt graviditet, men hvis det er den dag hvor jeg så de var sammen så var de i søndags og er det det min mand tror så er det mandag i næste uge, og dyrlægen mener at det er derimellem et sted…

Så vi venter bare vidre…

Karina

Øv Øv.

Har talt med dyrlægen lige for to min siden, hun vil ringe igen om lidt når hun har talt med en kollega, men hun vil gerne se Nanna.

Der er kommet lidt blod ,som jeg fik øje på , det var størket bag på hende så det var lidt sværdt og se.

Nå men vi håber det bedste-jegkrydser og tager en lille tur derud…

[quote=karina;51169]Øv Øv.

Har talt med dyrlægen lige for to min siden, hun vil ringe igen om lidt når hun har talt med en kollega, men hun vil gerne se Nanna.

Der er kommet lidt blod ,som jeg fik øje på , det var størket bag på hende så det var lidt sværdt og se.

Nå men vi håber det bedste-jegkrydser og tager en lille tur derud…[/quote]

-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

Tak stine A.

Venter på klokken bliver tre så vi kan køre, har en tid halv fire…
Jeg skriver hva der sker når vi er hjemme igen, forhåbntlig med både mor og killinger i god behold.

[quote=karina;51179]Tak stine A.

Venter på klokken bliver tre så vi kan køre, har en tid halv fire…
Jeg skriver hva der sker når vi er hjemme igen, forhåbntlig med både mor og killinger i god behold.[/quote]

-felixsylvester ja, så kan vente tiden vente lang.
-kramer

Åhh jeg håber alt er ok-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

Så er vi hjemme igen , Nanna er heldigvis med-)

Men men , hvis hun ikke har født selv inden Fredag morgen skal de små misser ud med kejsersnit, men umiddelbart havde de små det godt derinde og Nanna er besværet og utilpas men ikke mere end tilladt ifølge dyrlægen, men hvis hun bliver dårlig inden fredag så skulle jeg bare ringe …

Så vi venter og venter…

Godt at høre hun har det ok :slight_smile:

Åhhh det er godt at høre!!!

Krydser for at alt går som det skal!

Held og lykke med hende-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser for at hun klarer det selv inden fredag

det skal nok gå fint - hun skal nok spytte ud når du mindst venter det :slight_smile:

Tak alle for de søde ord, det varmer…

Ja håber de kommer lige pludselig, det ville være det bedste

00.42… så blev det onsdag…

sammentræknnger har der været kunne se det lidt engang imellem men ingen veer…

Nanna snakker meget, er urolig og vil hele tiden ud til vores hankat bubber, han er nu kommet med ind i stuen og det giver hende lidt ro…Men han skal jo ud igen om lidt , han gider ikke være inde om natten , der går han normalt i løbegåden .

Er faktisk lidt nervøs lige nu, synes ikke det forløber som dyrlæge sagde det skulle, men vi må jo bare se… vil helst slippe for kejsersnit men der er jo også længe til fredag inu.

Er bare ikke tryg ved situationen og det ærger mig for har virkelig studeret bøger, forhørt mig om fødsler osv og nu er jeg alligevel usikker,men det er måske meget normalt første gang ?

Karina - jeg havde også læst bog efter bog op til Meas fødsel, og endte alligevel med at ringe til vagtlægen fordi jeg synes der var for længe fra presseveer til første killing, som kom fint ud ½ time senere :slight_smile:

Åhh Karina dog…

Jeg håber det kommer til at gå det hele.

Ring for søren … om bare det mindste!!!

Jeg krydser fingre for jer og sender dig beroligende tanker (med masser af fødselsinfo ;.) )