Ingen killinger endnu!

Hej Karina

Tror du skal tage dig en kop the… og lave dine daglige gøremål og så skal missemor nok komme og hente dig når det er “nu” -thumbs

Husk der er forskel på plukveer og presseveer :slight_smile:

Jeg har haft hunkatte der har presset i 1 time før der kom en killing ud og de er ikke blevet så udmattede de ikke kunne føde de sidste 4-6 killinger der har ligget i dem -thumbs
Jeg er ret sikker på ud vil kunne se / mærke hvis din missepige pludselig virker syg / forkert, men generelt bør vi alle huske at katte i reglen godt kan selv og af de jeg kender og har hørt fra er et kejsersnit absolut at undgå, men det er klart der kan blive brug for det, men vil mene det er yderst sjældent.

Og så kan jeg fortælle at de sidste 2 kuld vi havde her lod vente på sig lææænge… deres mødre gik begge 69 og 70 dage og jeg ved dette da de kun blev parret 1 dag… jov jov…tålmodighed :stuck_out_tongue: Du kan tro jeg var tæt på at hoppe på begge missepiger, men som sagt : Hvad der kommer ind, kommer også ud -thumbs

Pøj pøj
Charlotte

Er der sket noget :?

Hej Alle…

Nej der ikke sket noget endnu, ikk andet en nanna er rigtig skidt tilpas…

Jeg vil helst undgå kejsersnit, men der må jo være en grund til at dyrlægen kun vil lade hendegå til fredag, og jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad den er , men jeg stoler på min dyrlæge så vi gør som hun siger…

Men men håber stadig de kommer dumpende lige pludselig

det gør det helt sikkert - nogle missepiger har deres HELT egen ide om hvordan det skal foregå :slight_smile:

-kramer

Hej Karina

Er der noget nyt?

Hej… Nej intet, men Nanna har det bedre, hun virker ikke syg mere som hun gjorde før.
Bliver spændende imorgen om de tager dem ved kejsersnit eller hun får weekenden med ,men det ved vi imorgen når hun har været til dyrlægen…

Så jeg afventer stadig

karina

XXXXX for en “happy ending” jeg synes det har været et sejt træk …hvis du forstår… jeg er sikker på jeg bliver lige så nervøs og ængstelig om 14 dages tid…og vil vogte som en høg over kræet…

Ja vi er kureret for flere killinger lige foreløbigt…

Vi glæder os bare til de kommer, hun(nanna) vækker mig mindst 10 gange hver nat så håber snart på en hel nattesøvn -)

Haha Karina… du er kun kureret til de er her og du er sikker på de alle trives… G

Så kom Fredag og vi kørte til dyrlægen i formiddags. Men men ingen kejser snit til Nanna idag,

Det var en anden dyrlæge der var der idag min egen var kaldt ud til noget så vi kom ind til den anden der har konsultation der også. Han syntes ikke vi skulle udsætte hende for det endnu, han ville foreslå jeg målte temperatur og så på weekenden over, han mente Nanna var sund og rask, man at hun var så besværet fordi hun er så stor og har mange killnger i sig.

Så vi er sendt hjem igen med et tlfnummer til ham for han havde vagten i weekenden. Men er faktisk meget rolig ved det, for Nanna virker ok og de skal nok komme ud sagde dyrlægen:)

Så nu venter vi så igen igen…

:)Tak for opdateringen

-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser stadig for,at hun klarer det selv.

Mange tanker og -kramer

[QUOTE=Gitte E;52704]:)Tak for opdateringen

-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser stadig for,at hun klarer det selv.

Mange tanker og -kramer[/QUOTE]

også her - mange kærlige tanker :slight_smile:

Er der noget nyt Karina???

x 2

Vi tænker på jer og -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

X3 -thumbs

Hej

Og tak for alle jeres tanker, de varmer:)

Men desværre så er de ikke født endnu-tommelned

Har diskuteret med min dyrlæge idag, vi er ikke helt eninge om hvad der skal ske… Jeg var jo hos en anden fredag da min egen ikke var der og han tog det jo helt rolig og sagde de nok skulle komme, men idag ringde jeg så til min egen dyrlæge som aftalt og hun ville se hende så vi tog afsted igen, og hun ville lave kejsersnit men jeg ville ikk,e for den anden sagde jo hun ikke fejler noget og det nok skal komme, så enden blev jeg kom ind til ham fra i fredags og han sagde ingen farer bare lad hende være så er de der inden for nogle dage.Hun har bare ladet op den sidste uge siger han.

Ogt tror faktisk han har ret for her i eftermiddag er hun blevet meget pirlig, ungene må ikke rører hende, heller ikke min mand, kun mig accepterer hun, jeg var lige ved købmanden og hun hun miavede hele tiden men jeg var væk siger familien. Hendes bryster er spændte og hun søger hen for sig selv nu sååå vi -jegkrydser og håber de er her snart

Men faktisk er jeg helt tryg ved det nu så det er ok med lidt venten , vi ved jo både nanna og killinger er raske så vi venter og venter, men med ro i maven…:cool:

Tak for opdateringen :slight_smile:

Held og lykke,det er vist ved at være op over.Håber det bedste for jer-jegkrydser

Kram

årh hvor jeg håber at der snart kommer små Nanna killinger…

bede til at alt går som det skal…

[quote=Hanne P;53563]årh hvor jeg håber at der snart kommer små Nanna killinger…

bede til at alt går som det skal…[/quote]

X 2 -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser