Ingen smileys

Hej. Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge. ellers må i bære over med mig:)
Kan nogen fortælle mig hvorfor jeg ikke kan indsætte smileys når jeg vil svare på en tråd. De vises slet ikke

Med “indsætte smileys” mener du så at boksen du kan vælge dem fra ikke kommer frem? Eller sker der heller ikke noget når du skriver dem, som f. eks. den :slight_smile: du har i indlægget? for den er der jo.
Hvilken browser? Og er du sikker på den ikke er der et sted, bare måske bagved? Det kunne være et fokusproblem for browseren. Jeg ved min egen (Chrome) somme tider får den type problemer når den har været åben et par dage. En genstart af browseren plejer at løse det :slight_smile:

Det er boksen der ikke dukker op. Jeg har også Chrome. Mange tak - det vil jeg prøve :slight_smile:

Virkede det at genstarte? :slight_smile:

Nej det gjorde det desværre ikke.

Okay, og du er inde under avanceret svar når det er at du mangler boksen, ikk’? :slight_smile: Og ikke bare her i quick reply? (eller hurtig svar på dansk, tror jeg det er)

Prøv at bruge avanceret redigering, så kommer de frem i siden her hos mig (bruger også chrome) :smiley:

der vises kun ikoner - ikke smileys