Inges kattehjem i det nye talkshow

Er der andre som lige har set Inge fra Inges kattehjem i det nye talkshow med Anders Lund Madsen?
Hvad synes i?

[quote=Bamse;356766]Er der andre som lige har set Inge fra Inges kattehjem i det nye talkshow med Anders Lund Madsen?
Hvad synes i?[/quote]

Fik desværre ikke set det - var det godt?

Ja, jeg så det… Den stakkels dame, altså -LOL

Og så kunne jeg godt lide, da hun sagde: “Katte er ikke flokdyr, det’ en hund” … :shithappens:

ØV! vidste at jeg havde glemt noget :frowning: nåh, må downloade podcasten når den kommer på nettet…

Jeg ved det ikke helt faktisk… Jeg tror bare ikke hun fik nok tid til at tale seriøst.

Det er vist også det forkerte talkshow at være med i, hvis man vil tale seriøst :slight_smile:

Ja, det tror jeg bestemt også, men vidste hun det. Det er jeg nemlig ikke sikker på…

Nej, det er jeg heller ikke sikker på. Det virkede ikke som om hun vidste hvad hun var gået ind til.

Synes ofte Anders tager de “lidt ældre” med bukserne nede. De er bare ikke på hans plan.
Måske skulle han vælge sine ofre mere med omhu :slight_smile:

Men jeg synes nu det gav en god omtale for katteadoptionen og kunne godt lide, at han gennemgik nogle af de katte, der pt mangler nye hjem :ok:
Og hvor har han dog ret i, at deres navne er temmelig uopfindsomme :tihi:

Kattenes Advokat kalder de hende - hendes historie og kamp for kattens status fortjener stor anerkendelse.

Jeg så ikke programmet, men da ingen andre i DK tog sig af katte, kæmpede hun alene. Det er en rørende og smuk historie, som denne ældre kvinde har.

Hun er en heltinde

[quote=lenschow;356848]Kattenes Advokat kalder de hende - hendes historie og kamp for kattens status fortjener stor anerkendelse.

Jeg så ikke programmet, men da ingen andre i DK tog sig af katte, kæmpede hun alene. Det er en rørende og smuk historie, som denne ældre kvinde har.

Hun er en heltinde[/quote]

Efter min mening var det så bare ikke programmet at optræde i, hvis man
gerne vil efterlade et indtryk af at være Kattenes Advokat og heltinde -
jeg synes, det var på kanten til det pinlige, og hun efterlod sig et indtryk,
der meget vel kan bekræfte en masse mennesker i, at “kattedamer er lidt
underlige”.

Sorry!! - jeg synes jo også, at hun er en heltinde - bare ikke sammen med
Anders Lund Madsen.

Jeg læste godt at det skulle komme, men jeg kan ikke snuppe Anders Lund Madsen, ham gider jeg simpelthen ikke se på… :thumbdown:

Jeg tror desværre, at mange mener, at hvis man optræder i hans shows, så er man ikke seriøs.

Så Inge skulle nok have valgt et andet sted at få sit budskab ud.

:D:D:D:D

Ja det undrede også mig… Lund er en sjov fyr ikke just seriøs… Mærkeligt valg

Men han elsker dyr jo og især katte, så måske det er årsagen.

Jeg talte med Inge for ca 4½ år siden vedr vores Feline. Da fortalte hun mig hun lige havde haft en blodprop/hjenblødning (jeg kan med skam ikke huske hvad det var). Anders Lund Madsen er hurtig og skrap i svarene og jeg tror helt ærligt ikke Inge har været hurtig nok, det var tydelig at se hun var helt forvirret flere gange.
Og hvad hendes kat Kylling skulle slæbes ind i studiet i kassen for - det forstår jeg bare ikke at hun gik med til. Det var da tydeligvis ikke katten der havde bedt om det.
Men stor respekt for Inge’s arbejde med kattene.

Det kan godt være det ikke er det ‘rigtige’ sted at deltage, hvis man udelukkende vil opfattes seriøst. Til gengæld er jeg sikker på der er mange, som ellers ikke ville se og høre om Inge og kattene, der har fået set hende.
Og det er vel godt…
Bedste Hilsner