Inglourious Basterds uden Tarantinos instruktioner ;)

//youtu.be/Yh9AZwjBbIs

Nu kan man tydeligt se, at de ender med både flapører og spidssnuder. :smiley: Dejlige katteunger. :hjerte:

Og det varer vist ikke længe, før de vover sig ud af kassen, for nysgerrigheden er tilstede. :thumbup:

Åh, hvor er de dejlige :wehuu:

Nårh :hjerte:

:hjerte:

Hold da op ?!

De er da HELT vildt aktive - jeg synes lige, at de blev født for 10 minutter siden…

Og allerede ved at få farve på ører, ansigt og haler - de er godt nok kære :wehuu::wehuu:

nøj de er kære :wehuu:

:smelter:

De er da skønne… går vist ikke mange dage før du rigtig meget liv og glade dage i huset :wink:

:inlove: Hvor ER de dejlige!

Men den kasse de er i er da ALT for lille - hvor skal DU ligge, Luise?? :uha:

Takker :slight_smile: Ja altså jeg synes jo også de er helt fantastiske :wink:

Kassen passer faktisk ret godt, for der er lige plads til at lade min arm hænge ned i den fra sengekanten (sofakanten lige nu :tihi: ) Men jeg har nu på fornemmelsen de snart er ude af den… Hugo er i hvert fald MEGET nysgerrig :slight_smile:

Øj, hvor er de søde, når de stavrer rundt på deres små usikre ben… :wehuu:

:inlove:

Har de fået navne ??

Jeg kan se, at du skriver Hugo - hvad hedder de andre ??

(måske har du skrevet det i den anden tråd - men tråde med så mange indlæg får jeg aldrig gnavet mig igennem - så jeg er glad for, at du har lavet denne tråd - ellers var jeg gået glip af den dejlig video) :hjerte:

:slight_smile: Det har de :slight_smile:

Aldo Raine, den største og tykkeste og mest madglade af dem. Jeg har en skummel mistanke om han bliver chokolade :slight_smile:
Hugo Stiglitz, den mest nysgerrige og søgende. Han bliver helt sikkert blå :slight_smile:
Pierre LaPadite, den “lille” dreng, lidt forsigtig. Ham vil jeg mene bliver lilla :slight_smile:
Min lille pige Shosanna Dreyfus. Feminin og tøset i stemmen :slight_smile: Jeg HÅBER hun bliver blå, tror stadig lidt på det, men ellers hedder farven lilla :slight_smile:

Nååååårh hvor er de fantastiske :slight_smile: Og pæne! Og søde. Og vidunderlige.

Sikke nogle dejlige tumlinge. Mor Dione har hvis nok et gøre :smelter: