Inspektion

Vi har i dag “væltet” vores forhave og ligesom reglerne foreskriver blev det nøje inspiceret af en meget havesagkyndig kat -regler men det var ikke bare en hvilken som helst kat, men den strenge Simba :besvimer:, så lidt nervøse var vi jo :S

hrmmm goddag mit navn er Simba…nårh skal vi se på sagerne :venter:

Ja, men det ser jo ud til I har sørget for at få rødderne godt med op…udmærket

mmmm…jeg skal vist lige kigge lidt nærmere

mrph det er godt nok noget af en bunke I har fået lavet her

Nå, men det ser jo ud til at være i orden, så se I bare at få kørt det væk

Pyha…vi klarede den :thumbup:

Uha da da :S Det var da vist kun lige på et hængende knurhår I klarede jer i gennem den tilbundsgående inspektion!

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Skøn fotoserie og herlig tekst.

At hjertet tak :hjerte::hjerte::hjerte:

-LOL-LOL-LOL Hvor godt :thumbup::thumbup:

Godt andre kan se det sjove i det :tihi: Jeg blev jo bare nødt til at lave en fotoserie med ham Simba-missen når han nu vandrede rundt i alt vores affald :stuck_out_tongue:

Hvor ER det dog en vidunderlig Simba-mis du har og hvor er han dog dyyygtig til at hjælpe.
Brita :ok:

[quote=kamikaze;164793]Hvor ER det dog en vidunderlig Simba-mis du har og hvor er han dog dyyygtig til at hjælpe.
Brita :ok:[/quote]

Ups må hellere lige skrive at det ikke er min kat, men naboens…
(ham jeg før har skrevet om fordi vi har problemer med ham…men han ER skøn…hvis bare han ville blive hos sin egen familie, så ville han være super-skøn ;))

[quote=Nevadaisy;164797]Ups må hellere lige skrive at det ikke er min kat, men naboens…
(ham jeg før har skrevet om fordi vi har problemer med ham…men han ER skøn…hvis bare han ville blive hos sin egen familie, så ville han være super-skøn ;))[/quote]
-LOL Så er det da endnu sjovere, at ham lige kommer ind og sonderer og godkender :thumbup:

Haha, alletiders serie.

Han ligner en med samme attitude som “vores” GÅ-HJEM-BERTA. Hun opfører sig også som hun ejer hele matriklen og har det mest indbydende væsen man kan forestille sig.

Egentlig skuffende at i lukkede misserne ud for at se det før det var i orden :tihi:
Tak for nogle dejlige billeder og tekster :thumbup:

Herlige billeder:thumbup:

Hvor er han god i rollen som inspektor :thumbup::thumbup:

Herlige billeder af den strenge inspektør -LOL

:wehu::wehu::wehu:

Sikke dog en dejlig kontrollør - man kan se, at han virkelig tager opgaven alvorligt.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Dygtig mis i har til nabo og heldig for jer at i havde gjort det godt.
Knus Elin

Herlig serie -høhø Og det er da også en rigtigt fedt legested blandt alle de buske og træer :wehuu:

Ja det er det…jeg håber på at Simba ikke vil synes så godt om vores forhave når alle planterne er væk og der kun er fliser :kryds::kryds:

haha, hvor er han streng og genial:wehuu:

Du kan jo spørge naboen, om de ikke vil arve jeres planter og træer - bare sig at Simba er glad for det!

:wehu::wehu::wehu::wehu: