Inspiration til Unnis bursæt

hm ja… :øhmm: det var jo faktisk meningen at Unni sku have sig et Hello Kitty bursæt:fin:
Men nu genovervejer jeg det lidt - for hvad nu hvis noget andet i virkeligheden ville være pænere til hende :ups:

men hva synes I?

Lige lidt billeder af frøkenen:


Jeg tænker selv, at det skal være relativt lyst - men vil gerne have noget ind, som ku fremhæve hendes tortie lidt måske :øhmm:

forslag til stof modtages gerne - og gerne med links direkte til stoffet, hvis man kender til noget fint :slight_smile:

Det må i min verden gerne være både med og uden motiver på - det må gerne være et lidt “sødt” bur, men det er bestemt ikke et krav - er ret åben over for idéer :slight_smile:

Når jeg lige ser hende, er det første jeg tænker at hun kunne være flot i et sæt af creme og brændt orange.

Jeg aner ikke en dyt om hvor stoffet kan købes…

Kh
Anja

altså her en gang i eftermiddag vil jeg køre ud i stof2000 og kigge mig lidt omkring - måske jeg finder lige DET stof :kryds:
men man ved jo aldrig og inspiration er altid godt!

jeg tænker noget lime agtigt… noget der står til hendes orange… jeg er også fan af den brændte orange…

ikke noget brunt…

Hello Kitty er jo for sjov og når man nu er HK-fan og så er der ikke mange af dem. Jeg er sikker på Bentes var det eneste i Vrå…sejt :rock:
Men tænker du i andre baner ville jeg vælge et flot svagt creme/gulligt brokadestof. Det vil gøre missepigens farver og mønster endnu mere klare end de er i forvejen. Hun er fantastisk flot :wehuu:

Jeg har jo selv en tortie pige der minder rigtig meget om Unni :slight_smile: Og det jeg kom frem til dengang jeg begyndte at udstille hende for 5 år siden, og som jeg stadig synes er noget råhvidt/brækket hvidt så man rigtig kan se hendes flotte aftegn og spændende fordeling af det tortie, og med lidt lysgrøn, limegrøn, græsgrøn eller lign., til at fremhæve det røde og hendes varme sort tabby :slight_smile: Og jeg vil i øvrigt også holde det ret enkelt ifht. evt. mønster, da hun jo selv er meget mønstret/varieret i farven. Mønster ville jeg hellere bruge til en helt sort kat eller lign. :slight_smile:

(Brændt) Orange eller guligt ville jeg personligt ikke bruge til hende, da jeg ikke tror, det vil fremhæve hendes tortie, men at hun snarer vil komme til at forsvinde lidt. Når jeg vælger farver, så handler det om at finde nogle konstrast farver, der vil gøre katten synlig og virkelig fremhæve kattens farver. På farvehjulet her kan du se hvad der fremhæver og står i kontrast til hvad :slight_smile:

Og GUD hvor jeg håber du kommer til en udstilling, hvor jeg også kommer. Jeg vil noget så gerne se hende igen! -love

[quote=Eife;445818]
Og GUD hvor jeg håber du kommer til en udstilling, hvor jeg også kommer. Jeg vil noget så gerne se hende igen! -love[/quote]

Brædstrup til Januar :ok: i hvert fald lørdag :ok:

Jeg mener nu at hun sagtens kan bære et HelloKitty bur sæt… Med det ansigt der…:inlove:

Og så synes jeg faktisk at den der koksgrå sofa hun står på præsenterer hende ret flot… :slight_smile:
Men jeg er uerfaren… Det kan også godt være at hun bare er så pæn at alt klæder hende. :ups:

Noget lignende dette…uden ænder men i brokadestof og et flot (måske) guldmønster

jeg faldt i dag ude i Stof og stil over det SØDESTE børnestof :ups:
Men jeg er bange for, at folk vil tro, at jeg bruger halloween bursæt året rundt :tihi::ups: men det er såååå sødt :ups:

Det er magen til dette (billede fundet fra min yndlings gnaver netshop:ups:)

Det er bare creme i stedet koksgrå :ups:

Jeg syntes ikke det ligner noget jeg forbinder med halloween, og er bundfarven creme syntes jeg da det er fint til Unni. Og så er det med garanti supernemt at sy i

Pia - Ikke før?! -what

-tihi Jeg ved ikke lige hvor brædstrup ligger, er det JYRAKs udstilling der? Du skal da også med til Middelfart, ikk’? :wink: Så hun kan komme i træning -engel

[quote=Eife;446211]Pia - Ikke før?! -what

-tihi Jeg ved ikke lige hvor brædstrup ligger, er det JYRAKs udstilling der? Du skal da også med til Middelfart, ikk’? :wink: Så hun kan komme i træning -engel[/quote]

nej desværre ikke før…
Mine penge her i okt., nov., december skal gå med at købe mig til at Brita syr et bursæt til Unni :ups:, og så er der julegaverne jeg starter på allerede i oktober, for at min SU kan række hele året:tihi:
Så Unni og jeg starter først i Brædstrup til januar, osm jo skal betales allerede i december, hvor der ellers plejer at være nok at bruge penge på - også for en studerende:tihi: Er jo blevet tante, og min kusine fra Schweiz kommer også hjem og besøger os til jul - så der er nok julegaver der skal købes:ups:
Men 2011 vil jeg gerne til så mange af de jyske udstillinger som overhovedet muligt med hende - så træning skal hun nok komme i :thumbup: og der startes hårdt ud i januar :tihi:

Pia - Åh ja, det med økonomien kender jeg godt. Jeg går steward en del for at få råd til det :slight_smile:

Held og lykke med det i hvert fald :slight_smile: (Ps. skulle du få en ubenhørlig lyst til at komme med før, så har jeg et sæt du gerne må låne :wink: )