Inspirerende mennesker

Hvilke mennesker har I mødt, som har inspireret jer?

Uha der er mange.
Hvis man tager det bedste fra virkeligt mange mennesker, ja, det kan da kun ende ud i noget godt så.

Karen Ulrich min gamle tutor på skolen som i dag er hos Hund&Træning er en af de mennesker, som virkelig har inspireret mig.

Og min lærer Yangdak, naturligvis, er kilde til evig inspiration.

Hertil kommer en række mennesker, som jeg møder hver dag/tit - Elin for hendes store hjælpsomhed, Pia for hendes enorme mod, Julie for hendes uendelige kærlighed til dyr og Karsten og Svend for deres måde at bevare deres ædruelighed år efter år via åndelighed.

Jeg møder også hver dag mennesker for en kort bemærkning, som hvis jeg er åben for det inspirerer mig og lærer mig ting.

Det er så her jeg kommer til kort med det skrevne ord .

For i bund og grund , syntes jeg næste alle mennesker jeg har mødt på en eller anden måde kan være inspirerende , det er bare et spørgsmål ikke at lukke af og være åben over for andre , næsten alle har en side som er interessant . :thumbup:

Jeg har mødt en del der inspirer mig. Min broder Thomas for hans enorme selvstændighed og mod. Min mor som er en utrolig stærk kvinde. Ungernes far for hans kærlighed til vores børn. Helle for hendes kærlighed til alt levende og hens hudløse ærlighed. Brita for hendes evige kamp for kattevelfærd. Mine unger for deres ærlighed og troskab.
Min afdøde mormor for hendes store viden og spiritualitet.
Min afdøde far fordi han ikke var bange for at være sig selv 100%.
Jeg har også mødt utrolig mange mennesker igennem livet der ved gud ikke har inspireret til andet end kedsomhed i deres selvskab.

Min nyligt afdøde storebror inspirerede og inspirerer mig stadigt, han var det modigeste, stærkeste og mest loyale menneske jeg har kendt og efter hans død er det gået op for mig, hvor mange andre der også var inspirerede af ham, for der mødte over 600 mennesker op til hans begravelse. Jeg savner ham helt frygteligt.
Jeg bliver dagligt inspireret af mennesker i min omgangskreds, venner, familie og også af især mennesker der kæmper for retfærdighed og ligestilling, for dyrerettigheder og mod racisme. Nelson mandela, Dalai Lama, lahka Lama (som er sådan en rar mand jeg flere gange har mødt)… og rigtig mange mennesker inspirerede mig da jeg boede i Afrika- at se mennesker være så fattige, at de ikke engang ejer en kop og alligevel er de så glade, gæstfrie og gavmilde, at man bliver helt flov. Det er der mange i vores del af verden der kunne have godt af at opleve.
Jeg inspireres af mennesker der tør stå frem og kæmpe, uden at forsøge at være perfekte, folk som indrømmer deres fejl og mangler og accepterer ditto hos andre.