Inspireret af månedens kat(te)

Purrrrfect fit :tihi:

ja den lille sia-pige var jo bestilt i den helt rette størrelse til at varme Tinos mave :smiley:

Totalt perfect fit - men hold da op en størrelsesforskel. Beklager min uvidenhed, synes de billeder jeg så ofte ser herinde af Sia’er der virker de som okay store misere, langt større end vores Bimse f.eks. Men hun er jo blot et lille fnug i forhold til den skønne store bamse hun putter sig “indeni” :tihi:

Skønt billede.
Mvh
Yvonne

Århhh :smelter: Jeg vil ozz ha sådan to i min sofa :smelter:

:smiley: Det er også lidt yderpunkter vi er ude i her :slight_smile:
Tino ER stor men Dione er til gengæld også en petit lille missepige :slight_smile: Jeg tog netop billedet, fordi det ser helt tosset ud :slight_smile:

Jeg synes det ser pragtfuldt dejligt ud, det eneste der mangler at at der ligger et menneske & putter Tino. Så kan det vist ikke blive bedre :wehuu:

hvor sødt og hyggeligt :thumbup:

[QUOTE=DK Sugieh;979388]:smiley: Det er også lidt yderpunkter vi er ude i her :slight_smile:
Tino ER stor men Dione er til gengæld også en petit lille missepige :slight_smile: Jeg tog netop billedet, fordi det ser helt tosset ud :)[/QUOTE]

Det er bare fordi Dione ikke er færdig med at vokse :smiley:
Bare se Yasha da han var lille bitte - der var han meget mindre end Devouee

Men der gik da ikke lang tid, før det var omvendt :høhø:

så Dione mangler da bare at vokse det sidste - så er det Tino der luner Diones mave inden du ser dig om :smiley:

[QUOTE=PiaB;979398]

så Dione mangler da bare at vokse det sidste - så er det Tino der luner Diones mave inden du ser dig om :D[/QUOTE]

:klapper: Det håber jeg godt nok ikke :smiley: Så er jeg bange for hun skrider en smule i forhold til standarten :lol:

Dejligt. :hjerte::hjerte:

Hvor ER det et skønt billede!!! Og ja hun er da godt nok ikke af de største, men hun er jo osse en dame :smiley:
Og Tino er… nej skrummel er vel lidt groft, men en fin stor kat!

Men ellers så er siamesere netop større end mange går og tror - og selv der er der jo osse forskel… jeg har min “medium plus” kat, og så Ib der ikke er specielt stor. Ozzy ligger et sted mellem de to, størrelsesmæssigt

:smiley: Tino ER et skrummel :smiley: På lige vilkår som Lucky og Dione er nogle magre rasler :smiley:

hahah når du siger det GG

Og hvor er Dione altså stadigvæk fin lys! :hjerte:

Nårh, Tino er en levende nullerput! How cute! :inlove:

Ja, der kan altså være STOR forskel på størrelsen af siatalere - der er fx hele TO kilo til forskel på Alban og Bailey…:uha: Og de må begge betragtes som at være rimeligt udvoksede, skulle jeg mene…:slight_smile: Sidst jeg vejede dem, vejede Alban vist 5,4 og Bailey 3,4 kilo (så vidt jeg husker).

De skal da bare have noget mad…det er jo det, jeg altid har sagt :klapper::klapper:

:lol: Ja hvad i himmelens navn skulle de dog gøre uden dig :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :wink:

Dejlige billeder af puttemisserne - man bliver helt varm om hjertet, når man ser hvor meget de nyder hinandens selskab

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=DK Sugieh;979373]Purrrrfect fit :tihi:

[/QUOTE]
Ej hvor er de søde er Tino en Bengalsk kat?

Ja, han er Bengal :wink:

Ville ellers gerne se nogle flere billeder af Tino, men kan det passe du ikke har et galleri med ham? SS han ser godt nok flot ud…