Internetforbindelse

Vi har Telenor og vi giver UNDER 200 kr om måneden (husker ikke det præcise beløb), for den højeste hastighed på marked. Ingen fastnet.

Idéer på det niveau, der hedder “har været på udstilling og er møgtræt, så kreativitet er et fremmedord” hedder - gør som mig :slight_smile: Jeg har TDC fjernsyn og Fullrate bredbånd, inkl. telefoni. Det kan sagtens lade sig gøre :slight_smile:

Skyline har konstateret, at min forbindelse aldrig vil blive god, da masten står i nord og jeg ikke har nordvendte vinduer :rock:

Åh, hvor jeg synes det er svært at finde ud af, hvad jeg skal.

Telia lader til at have gode supporttider og 10 GB til 199 pr md.
Ingen dårlige erfaringer med dem?

[QUOTE=Vivi_Fletcher;656936]Skyline har konstateret, at min forbindelse aldrig vil blive god, da masten står i nord og jeg ikke har nordvendte vinduer :rock:

Åh, hvor jeg synes det er svært at finde ud af, hvad jeg skal.

Telia lader til at have gode supporttider og 10 GB til 199 pr md.
Ingen dårlige erfaringer med dem?[/QUOTE]

Jeg bliver jævnligt smidt af nettet hos Telia - havde lige noget nær en familiekatastrofe i går, hvor den ældste satte sig ned og sagde, at han gad altså ikke spille online, før vi havde fået noget andet internet.

Og Stofa kan vi ikke få, med mindre vi køber en tv-pakke hos dem også.

Telia er mega upålidelige!!!

der er meget ofte drop i forbindelsen … deres oppetids garanti er hullet som en si!

Du kan også gå ind på trustpilot.dk og tjekke hvad brugerne siger om de forskellige internet forbindelser… :slight_smile: Det er noget jeg gør, hvis jeg f.eks overvejer at skifte enten internetforbindelse eller mobil forbindelse…

Vi har overvejet at få Telenor, men jeg er usikker på, hvordan det virker i forhold til andre selskaber.

Hvad mener du? Sådan teknisk eller oppetids-mæssigt? Vi har som tidligere skrevet Telenor (tidligere Cybercity) og har aldrig problemer med nedetid!

Det lyder godt - så er det helt klart med i overvejelserne :slight_smile:

I går konstaterede jeg så, at de fleste udbydere beregner 3-4 uger før de kan levere - min forbindelse er opsagt til d. 17/8.

Jeg ringede derfor til TDC, som jeg har nu, og manden synes da godt nok også jeg havde betalt meget for det jeg har haft i lang tid :rock:
Nå, men jeg har nu fået en aftale om næsten dobbelt hastighed til næsten halv pris - og så fastnettelefon oveni - det slipper man åbenbart ikke for.

Jeg har også telenor, og sidst jeg ikke kunne komme på nettet måtte jeg ringe til kundeservice. Jeg synes de er søde og flinke, og følger op på om det nu virker - jeg fik en sms bla.

Vi har haft Telenor i mange år uden de mindste problemer, og hastigheden blev med jævne mellemrum sat op, uden at det kom til at koste mere.

Vi skiftede dog til You See da det blev gravet ned i vores vej sidste år da det er lidt billigere + så har vi TV og net samlet hos samme udbyder.