Intet er så galt at det ikke er godt for noget (Beholderen)

Jow jow det går ikke altid som præsten prædiker. :wink:

Guzzi fødte jo d. 20/5 6 baby basse misser og der var 3 drenge og 3 piger og hurtigt udså jeg to killinger som skulle kigges nærmere på en smuk lille blå & en smuk brun bicolour pige. Da vi herhjemme ikke rigtig kunne blive enige og jeg ikke helt kunne blive enig med mig selv om hvad det da helt skulle være for farve osv. så endte ejg med og sætte begge piger til salg. Det blev Isa´s redning da hun så fik sin første avlspige :wink:
Da jeg var til dyrlæge med H-kuldet skiftede den ene dreng køn til en pige og mig hjem og tjekke I-kuldet. Jow jow lille Ivanhoe viste sig og være en pige så køberne måtte kontaktes. Det skal tilføjes at Ivanhoe havde fået skæld ud fra han var knap 3-4 uger gammel og tabby markeringerne kunne ses over han ikek var en pige. Ivanhoe blev til Iris og køberne afslog da det blev en pige. Jow jow men intet er jo så galt at det ikke er godt for noget;) Iris var jo den farve/mønster som jeg havde ønsket mig og nu var hun en pige… så den beslutning fik jeg hurtigt taget IRIS bliver hjemme…

Iris er en stor kraftig pige som dyrlægen har vendt bunden i vejret på flere gange for virkelig og tjekke om hun er en pige fordi hun vejer det samme som drengene.
Iris og I-kuldet blev 12 uger igår og hun vil kunne ses rundt omkring på diverse udstillinger i fremtiden.

Iris er fra samme kombination som vi lavede sidste år og faktisk så er vi positivt overraskede over kvaliteten på dette kuld i forhold til sidste år. <3

Et billede af prinsessen:

DK Vandoll Incredible Iris Rag a21

SMUKKE IRIS MUMS :hjerte:

Hun ser da også helt bedårende dejlig ud :wehuu:

Smuk kat. Tillykke med beholderen. :slight_smile:

Nååå en smuksak!!!:inlove:
Cats og Conni

Nuiiiii… :wehuu:

Computerer burde være indbygget med en “jeg må røre” knap… Så kunne man lige stikke hånden ind og nusse den dejlige missepige :smiley:

er det nu jeg skal sige du bor ca. 20 min væk fra og røre denne pelstot?

Hvor ER hun dog lækker!

Uhm… Hvad er det for en slags? :ups:

Hun ser skøn ud :hjerte: og herligt at det pludseligt blev en pige :ok:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;660856]Hvor ER hun dog lækker!

Uhm… Hvad er det for en slags? :ups:[/QUOTE]

Hun er en blå tabby (lynx) colourpoint Ragdoll

Ihh, hvor er hun bare fin!
Tillykke med den nye beholder…

Hvor er hun dog bare smuk :hjerte:

Og et smukt navn . . . som jo betyder sommerfugl :love2:

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Jeg kan ikke læse noget… Jeg kan ikke læse noget… Jeg kan IKKE læse noget :ups:

Ååhh en lille charmetrold :smelter:Hun er da lækker lækker lækker:hjerte:

Ih hvor er hun fin :slight_smile:

Åh hvor er hun smuk! :hjerte:

He he så kom der jo en bette beholder :høhø::høhø:

Tillykke med hende, hun er rigtig fin pige at skue :slight_smile:

Hun er smuk!!! Jeg glæder mig til at se hende irl :cool2:

Og hvor er det rart at hører at mine killinger ikke er de eneste der pludselig skifter køn :tihi:

Årh…!! jamen hun er bare så bedårende, ja blåtabby er så smukke, og hun er bestemt en af dem…
Hende glæder jeg mig til at nusse når i tager hende med på udstilling