Introduktion

Ja, jeg ser det ogsaa som en aere, at Siri har valgt mig. Tusind tak allesammen, det er utrolig rart at have nogen at dele det hele med, og at i alle er saa hjaelpsomme. Jeg har dog haft katte hele mit liv - bare ikke racekatte (og Siri viser sig at vaere lidt speciel :slight_smile: ). Er netop hvemvendt fra 7 aar i USA og Canada og var pt lige katteloes, men det fixede Siri lige :slight_smile:

Jeg kan ikke lige finde tråden, men vi havde en “poll” i sommers om katteracerne hos Kattegales medlemmer. Så vidt jeg husker, havde omkring halvdelen én eller flere huskatte - og sjovt nok også opdrætterne af racekatte.
For uanset om der er papir eller ej, så er katte jo katte - og alle katte er dejlige. :slight_smile:

Det har du fuldstaendig ret i Finn - jeg har haft nogle utrolig dejlige huskatte. Min sidste kat, Gizmo blev endda 21 aar, foer at jeg maatte sige farvel til ham.

Ah så er det derfor du ikke har dansk tastatur :slight_smile: Det har jeg undret mig lidt over (ja jeg er nysgerrig, ok? :wink: )

Helt i orden TrekkieGrrrl :slight_smile:

Det er ogsaa grunden til at jeg som 37-aarig bor hos mine foraeldre!! For det er ikke med min gode vilje. Men da jeg har vaeret vaek saa laenge, endte jeg paa starthjaelp da jeg kom tilbage til DK i Maj, og har paa ingen maade haft raad til at faa mit eget. Nu flytter jeg saa endelig for mig selv i morgen (til Roende), da jeg har faaet job paa loentilskud - stadig ikke mange penge, men flere end starthjaelpen. Saa Siri og jeg skal flytte i egen lejlighed i morgen, og saa kan Siri brede sig over det hele. Weeeee!

Ah, godt med lidt forklaring til ens nysgerrighed :tihi: Jeg læste også du var biolog og starter på DMU - hvad skal du lave for dem? Og hvilken afdeling er det? :slight_smile:

Ah, godt med lidt forklaring til ens nysgerrighed :tihi: Jeg læste også du var biolog og starter hos DMU - hvad skal du lave for dem? Og hvilken afdeling er det? :slight_smile:

Hej - jeg skal arbejde paa afdelingen for vildtbiologi paa Kaloe, hvor jeg skal arbejde med computermodeller for bestandsdynamikker - samt forhaabentligt noget feldtarbejde. Hvis du er interesseret i, hvad jeg arbejder med: http://www.linkedin.com/pub/lene-jung-kjær/39/53a/b3a

:slight_smile: Lene

[QUOTE=ljkjaer;742940]Hej - jeg skal arbejde paa afdelingen for vildtbiologi paa Kaloe, hvor jeg skal arbejde med computermodeller for bestandsdynamikker - samt forhaabentligt noget feldtarbejde. Hvis du er interesseret i, hvad jeg arbejder med: http://www.linkedin.com/pub/lene-jung-kjær/39/53a/b3a

:slight_smile: Lene[/QUOTE]

Ah, spændende… Det link må jeg lige ind og læse på :slight_smile: Ja, jeg spørger sådan lidt af faglig nysgerrighed, hehe… Jeg læser nemlig biologi og er nu her igang med min kandidat i populationsgenetik… Men har også haft en del populationsøkologi (og også etologi) og conservationsgenetik, så det lyder rigtig spændende det du laver… Hvor er du heldig at du kunne få sådan et job! (også selvom det så er løntilskud) :slight_smile:

Jamen, det er da noget af et tilfaelde, at du ogsaa laeser til biolog - kanon :slight_smile: Heldig og heldig :wink: Saa maa vi bare haabe, at de kan fastansaette mig bagefter - men det er der jo ingen garanti for.

Men dejligt at kende en anden biolog, der ogsaa elsker katte :slight_smile:

Det er der selvfølgelig ikke, men det er da noget mere spændende at lave, end bare gå ledig :slight_smile:

Tak :slight_smile: