Inuus min Inuus update

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at lave en update på hvordan det går med Inuus.

Vi er simpelthen faldet pladask for ham. Fra han puttede hos os den første nat har han været fast inventar i sengen HVER NAT. Allerbedst er det at ligge MELLEM mor og far… der er dog rimeligt trangt i og med de kun har en 1½ mands seng, så oftest ligger han tæt klistret op af mor eller mellem mors ben. Somme tider ligger een af pigerne også dernede, eller mellem fars ben.

Der er altså PÆNT trangt i en så lille seng med 3 store bamser, men vi nyder det!!!

Nettes isbjørn stortrives sammen med tøserne. Der bliver nusset, slikket, vasket, kælet og leget. De har accepteret ham fuldt ud. Indimellem kan der da være lidt knurren, men det er jo ganske normalt.

Jeg har oprettet en masse billeder i galleriet af ham. Som i nok kan se er han en mega kæle-puttegøj.

Jeg har derudover oprettet 3 videoklip med prinsen:

http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis … deoID=3751

http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis … deoID=3750

http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis … deoID=3749

Her er nogle billeder af min dreng:

Han passer perfekt ind i familien blandt vi andre sofaslængere.

Uuuuha at han tør ligge der… han lever vist under mottoet - hvorfor ligge alene hvis jeg kan ligge på mor eller far.

Det er fedt at have en fælles hobby. Inuus og Chili holder skarpt øje med fuglene der tager bad i det lille springvand i forhaven.

En sand gentleman - damerne først. Inuus er hoppet med på at slukke tørsten på badeværelset når mor er på toilettet.

Inuus og Ziza leger på kradsetræet i stuen.

Der er mange flere billeder i galleriet.

Tak for kigget.

Kh Annette

-forelsket -forelsket -love -love -forelsket -forelsket -love -love -forelsket -forelsket -love -forelsket

Hvor er han bare dejlig…Og hv0r er det dejligt at det går så godt Nete -forelsket -forelsket

-love -forelsket -love -for -forelsket -love -forelsket -love elsket åhhh… Hvor dejligt at læse

sikke nogen skønne billeder du har taget af de ret så smukke katte…

Åååååh hvor ser det bare sååå godt ud søde nette…

iiihhh han er bare så smadder lækker ;-)))))))

Dejligt med den opdatering… ;-)) SUPER

Tusind tak i 3 dejlige tøser -love

-lazykitty -lazykitty Der er han jo den skønne kat. -forelsket -love -forelsket -love

Hvor er det da dejligt at se som han er faldet til -forelsket -forelsket

Og ja han fylder godt i sengen :smiley: :smiley:

Glæder mig helt vildt til han bliver far her om nogle få dage…

JAAA Majbritt det bliver simpelthen så spændende, kan næsten ikke vente.
Det bliver så dejligt for jer at have lidt af Inuus i hjemmet igen. -forelsket -forelsket

KH Annette

Hvor ser han dejlig ud -love -love

-forelsket Dejlig isbamse -forelsket

uh -love -love Hvor er det godt at det bare kører så godt -thumbs

Kan stadig blive helt blød i knæene når jeg ser ham -forelsket -forelsket

Dejligt han er faldet så fint ind med pigerne og hvor ser han dejlig ud -forelsket -forelsket -forelsket
Søde videoer, selvom jeg næsten fik hold i nakken af den sidste -høhø

KÆMPE -kramer Nette - hvor er det bare dejligt… jeg er SÅ glad på jeres vegne… jeg elsker altså happy endings…

han er hvid-underlig :slight_smile:

Hvor er han bare dejlig -forelsket

Tusind tak Pia -blomst

Jaa Nette’s skønne skønne isbamse -forelsket -forelsket

Det kan jeg godt forstå, han er vitterligt en dejlig blid kæmpe -forelsket

Haha ja jeg kan simpethen ikke finde ud af at vende dem om… jeg plejer ellers at være ret skrap til det her computer halløj, men så må jeg jo skylde dig en gang massage GG

Haha den var sød— ja han er viiiirrrrkeeeliiiggg (h)vidunderlig GG -forelsket

Tusind tak Vibeke -neje

Hvor er det dejligt at se at isbjørnen er faldet så godt til hos jer :smiley: :smiley: :smiley:

-HUG