Invitation til alle katte

Foreningen til Korrekt og Felinsk Opdragelse af Mennesker har nu endelig set dagens lys…
Foreningen har eksisteret i årevis, dog mest som en undergrundsbevægelse - oprindeligt startet af de to æresmedlemmer Saga og Melissa. I de senere år har foreningen lidt under, at disse to hæderkronede Damer er søgt over på den anden side af Regnbuebroen… og den er derfor blevet en anelse glemt
Men NU forsøges det at stå frem og hverve medlemmer igen…
Det har dog været nødvendigt at ændre et par af de oprindelige servitutter - fx kravet om et liv som enekat, så menneskets opmærksomhed ikke skal deles…
Foreningen er for alle katte - uanset race, farve, alder.
Dog skal man være klar over, at det forventes at yngre medlemmer viser behørig respekt for de af os, som er i en moden alder og har erfaringen med os!

:pote: Tjalfe Sagassøn - Præsident, alder 13 år.

(Praktiske oplysninger: Søg under sociale grupper og tilmeld jer endelig - gruppen er åben for alle :slight_smile: )

foreningen har netop fået 4 nye medlemmer, der alle har samme formål og taler med en stemme…

det er dejligt at vide at vi ikke er alene i vores kamp… for den er hård… meget hård!!

Jeg er nødt til at have et link - for jeg kan ik finde jer :frowning:

http://www.kattegale.dk/forum/group.php?groupid=6

Og så er nogle af foreningens vigtigste servitutter lagt op i gruppen…

:pote: Tjalfe Sagassøn

Hvordan bliver man medlem
Kamikaze’s Sigariah -fin

[quote=kamikaze;164818]Hvordan bliver man medlem
Kamikaze’s Sigariah -fin[/quote]

Jeg er gammel, stokkonservativ og vil ikke lære noget nyt… et privilegie som man får når man er kat!!!
Så jeg aner ikke hvordan man finder vores forening… den skal jo ikke være alt for tydelig for menneskene vel :wink:

Men jeg tror at Sigurd Huskat har lagt et link længere oppe i tråden, som du bare kan klikke på - og så skal du bare melde til Sigariah :slight_smile:

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Så har jeg oz meldt mig… jeg har meget på hjerte, som jeg ENDELIG kan komme af med herinde.

Tak, Ann K.

-neje-neje-neje

Silke

Uha dada - jeg må virkelig tænke over den her… Jeg har fem katte, men jeg tror næppe den kan deltage i foreninger uden at vælte bestyrelsen og tage verdensherredømmet der også… Så de bliver nok i deres egen private tror jeg… jeg må virkelig tænke mig om, før jeg tilmelder dem sådanne ting… De er svært magtbegærlige

Jeg har meldt samtlige katte til også de to gimper, der ikke gider slås med os, da de jo egntlig er gode nok når det gælder musejagt.
Mange spindende mjav fra Leopold, Lilli, Pippi, Xena, Pussimor, Pølse og Hans Otto

-høhø-høhø-høhø

Lad dem nu bare være med… måske bliver de mulet lidt af lisså dominerende katte - men så har de MOAR til at trøste sig…

:wehuu:

Never … det KAN ikke ske… de har deres egne planer for verdensherredømmet… gik de ind i sådan noget her, så var det kun for at sabotere og lede… Jeg betegner mig som temmelig intelligent og det samme gør Mensa - alligevel gik det først op for mig i morges, at Eddie styrer hele huset nu.

:wink:

Den skal sælges korrekt til dem hvis det er. Jeg må tænke

Vi taler trods alt om Tara…

Helle… det du virkelig skal bekymre dig om, er hvis dine går i ledtog med Tjalfe SAGAssøn!!!
En fysisk stor og stærk dreng - strategisk oplært af sin mor Saga…
Be afraid… be very, very afraid!!!

Dette er katten, som ikke vil kaldes sød - og som faktisk heller ikke er det!
Som bærer sit efternavn med stolthed og gør sit bedste for at leve op til det…

Verdensherredømme… pfhii…
Tjalfe SAGAssøn går efter GALAXEN!!!
Hvorfor dog lade sig nøjes…

Og bortset fra det…

Det er altså KATTENE som melder sig ind i foreningen!!!
Det har deres ejere slet ingen indflydelse på!!!

[quote=Ann K;164926]Og bortset fra det…

Det er altså KATTENE som melder sig ind i foreningen!!!
Det har deres ejere slet ingen indflydelse på!!![/quote]

GUD du har ret! Jeg er færdig!

Ann sælger du telte? Jeg skal bo i et i haven … :ok:

Gad vide vad der vil ske hvis de 5 Kongelige mælder sig ind, de er ved gud også herskesyge, hvilket herredømme de vil tage vil de ikke fortælle mig :ked: