Invitation til kattenus, del 2

Fortsættelse til denne tråd:

Nu er første afstemning lukket og jeg har været ved at se lidt nærmere på især de stemmer der kun dækker en enkelt dato.

Jeg er kommet frem til at vi skal stemme om lørdag den 23. juli og lørdag den 6. august.

Der er 4 “gengangere” der har klikket af på begge de datoer, og henholdsvis 5 og 4 der kun kan den ene.

Umiddelbart ville jeg være frisk på at holde kattenus på begge datoer, men jeg ved jo ikke om de 4 “gengangere” gider komme 2 gange, så nu prøver vi lige en afstemning med kun et kryds og ser hvad der sker. Afstemningen er åben til mandag.

Jeg ved ikke lige, hvad jeg tænkte på - men jeg kom til at stemme på denne her :rolleyes: :ups:

Jeg var bare nysgerrig for at se resultatet - og skulle selvfølgelig bare have trykket på den knap, der tillader mig at se det uden at stemme :sorry:

Ikke fordi jeg ikke gerne ville med til kattenus, men det er jo lidt langt væk :slight_smile:

Jeg trykkede på den 23. juli, hvis du vil trække min stemme fra.

Ingrid - Nej nej, du kan bare lige taget en Tour de Jylland :wink: Du er også velkommen her :tihi:

så er der stemt :slight_smile:

tak Tina, jeg har stemt

Kan ikke :frowning:

  • er på ferie den 23. Og skal til fødselsdag den 6.:frowning: øv

Hvorfor skal sådanne fødselsdage altid komme i vejen??? Typisk…

Har stemt den 23. Juli men kan egentlig begge datoer indtil videre :slight_smile:

Har stemt 6. august, men vil i princippet også kunne d. 23. juli. Der er dog afgørende enkeltstart i Tour de France den dag, som jeg følger meget med i, derfor jeg stemte d. 6.

Så er der kun 20 minutter tilbage at stemme i.

I må selvfølgelig gerne komme med alligevel hvis I melder jer i tråden efter afstemningen er lukket :wink:

Så er afstemningen lukket og tilmeldingerne fordeler sig således:

Lørdag den 23. juli:
Eife
Elwarth
haneben
Saphiira + 1
TrekkieGrrrl

Lørdag den 6. august:
KKH
louiseogbuster
PiaB
Steffen

Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg holder nus begge dage - har alligevel ikke andre planer for de to lørdage :høhø:

Tænker lidt at lave noget sammenskudsagtigt. Men hvad?

Mødetidspunkt? Ca. 13-14 stykker?

Måske lægge ud med noget sen frokost af en art (kunne være kartoffelsalat, pastasalat, grøn salat, madtærter, flutes, frikadeller osv.) og så lidt snacks/kage til senere. Har folk lyst til at blive længere kan vi bestille mad udefra.

Jeg kan klare stempelkaffe, ikke-fancy te :ups: og iskoldt vand. Har I lyst til andet medbringer I selv til eget forbrug.

Og er der nogen der kommer i tanker om at de gerne vil med så kan det altså stadig nås - bare sig til.

Jeg er helt klar på at komme d. 6. til sen frokost omkring 13.30-ish :slight_smile:
Jeg skal gerne komme med frikadeller hvis det er :slight_smile:

Tina - Salat, pastasalat, hjemmelavet dressing, flutes og frikadeller/kyllingelår - er det ikke sådan en nem klassiker? :slight_smile:

Og i øvrigt - jeg har for én gang skyld en bil til rådighed der d. 23., så er der nogen der har brug for et lift fra Århus eller derfra så må I endelig sige til :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;629502]Jeg er helt klar på at komme d. 6. til sen frokost omkring 13.30-ish :slight_smile:
Jeg skal gerne komme med frikadeller hvis det er :)[/QUOTE]

Det er indtil videre noteret :ok:

[QUOTE=Eife;629504]Tina - Salat, pastasalat, hjemmelavet dressing, flutes og frikadeller/kyllingelår - er det ikke sådan en nem klassiker? :slight_smile:
[/QUOTE]

Jo det var nemlig det jeg tænkte. Og det er til at have med at gøre både med transport, servering og eventuelt rester i mit mini-køleskab :tihi:

Jeg tager gerne noget rugbrød og pålæg med (jeg er altså ret afhængig af rugbrød:tihi:).
Jeg glæder mig!

Venligst
Dorthe

Lørdag den 23. juli:
Eife
Elwarth - rugbrød og pålæg
haneben
Saphiira + 1
TrekkieGrrrl

Lørdag den 6. august:
KKH
louiseogbuster
PiaB - frikadeller
Steffen

Drikkevarer udover kaffe, te og isvand står den enkelte selv for.

[QUOTE=Gizzemissen;629543]Lørdag den 23. juli:
Eife
Elwarth - rugbrød og pålæg
haneben
Saphiira + 1
TrekkieGrrrl

Lørdag den 6. august:
KKH
louiseogbuster
PiaB - frikadeller
Steffen

Drikkevarer udover kaffe, te og isvand står den enkelte selv for.[/QUOTE]

Skriv bare mig op til begge kattenus, og jeg medbringer begge gange en pastasalat. :slight_smile:

Lørdag den 23. juli:
Eife
Elwarth - rugbrød og pålæg
haneben
KKH - pastasalat
Saphiira + 1
TrekkieGrrrl

Lørdag den 6. august:
KKH - pastasalat
louiseogbuster
PiaB - frikadeller
Steffen

Drikkevarer udover kaffe, te og isvand står den enkelte selv for.

[QUOTE=Rikke og Mis;629317]Kan ikke :frowning:

  • er på ferie den 23. Og skal til fødselsdag den 6.:frowning: øv

Hvorfor skal sådanne fødselsdage altid komme i vejen??? Typisk…[/QUOTE]

Sådan nogle er specialdesignede til at komme i vejen - sammen med konfirmationer, barnedåbe, bryllupper (både det egentlige, kobber, sølv, guld og værre ;)) og begravelser.

Men du er altid velkommen hvis du skulle få lyst til en tur til Randers og nusse misser, så du siger bare til hvis det bliver aktuelt og så finder vi ud af noget.

Jeg vil også meget gerne med, men kan ikke sige om jeg kan komme, før end jeg har fået min mands arbejdsplan for august og den komme først ca. d. 20 juli. Men jeg vender tilbage :wink: er nødt til at komme og nusse de skønne misser du har :slight_smile:

Tina - Jamen skriv mig på til en gang brød og hjemmelavet dressing (så ved jeg at jeg kan lide den :tihi:).