Invitation til Solrød

Nu kan vi præsentere Danmarks andet TICA show! Det er med stolthed, at Viking Cats løfter sløret for:

“Prinsessen på ærten”

En 10 rings TICA udstilling i Jersie Hallen, Åsvej 14A, DK-2680 Solrød Strand, den 14-15. marts 2009.

Vores vidunderlige dommere:

Franziska Gagern, A
Francine Hicks, USA
Rene Knapp, USA
Massimo Picardello, I
Pascal Remy, F

Vores første udstilling var en stor succes, og vi glæder os utroligt til denne nye udstilling. Der bliver igen lotteri med flotte præmier, konkurrence om bedst pyntede bur, publikumspris, overraskelser, festbanket lørdag aften, og meget, meget mere. Vi tager imod tilmeldinger og betalinger fra i morgen, den 19. januar. Max. deltagerantal er 170, så der kan hurtigt blive fyldt op.

[I]Du behøver ikke være medlem af hverken TICA eller Viking Cats for at deltage, og din kat behøver ikke være registreret i TICA (med mindre den er af racen Korat, PNB eller ANB).

Både racekatte og huskatte er meget velkomne; vilkår for deltagelse, vaccinationsregler m.m. findes på hjemmesiden: http://www.viking-cats.dk/Udstilling/naeste_udstilling.php[/I]

Hvis du vil tilmelde, men endnu ikke ved hvilke/hvilken kat/katte du vil have med, kan du fra den 19. januar tilmelde såkaldte “placeholders” ved blot at indsende et opsummeringsblad og din betaling. Så skal vi bare bede om at du indsender oplysningerne om katten/e senest ved tilmeldingsfristens udløb den 1. marts. (Bemærk venligst, at enhver tilmelding er bindende, og at udstillingsgebyret skal betales for alle tilmeldte katte i henhold til TICA’s Show Rules §24 stk. 3. Man får således ikke gebyret retur ved afmelding.) Du kan både betale med bankoverførsel og med Dankort og andre kreditkort på hjemmesiden - det er så nemt, som det kan blive!

En tilmelding én dag inkluderer 5 bedømmelser i 5 ringe, en tilmelding begge dage inkluderer 10 bedømmelser i 10 ringe. Man skal altså ikke betale ekstra pr. bedømmelse. Udstillingsgebyret er kr. 250,- pr. kat, og der gives 10% medlemsrabat til medlemmer af Viking Cats.

Showhotellet er Hotel Niels Juel, Toldbodvej 20, 4600 Køge. Det ligger ca. 10 minutters kørsel fra hallen og ca. 2 minutters gang fra Køge station. Husk at nævne Viking Cats, når du reserverer, for at opnå rabat på værelsespriserne. Rabatprisen er kr. 650 for enkeltværelser og kr. 865 for dobbeltværelser pr. nat inkl. morgenmad. Festmiddagen lørdag aften afholdes på hotellet kl. 19.30, tilmelding og forudbetaling er nødvendigt.

Vores venlige udstillingssekretær hedder Thomas Schlichting og kan kontaktes på [email protected]. Hvis du har spørgsmål til tilmeldingen eller andet, kan du kontakte klubben på [email protected], så skal vi hjælpe dig videre. På hjemmesiden findes en online spiseseddel med mere information, den findes også som pdf-fil: http://www.viking-cats.dk/flyers/prinsesse.pdf. Du er meget velkommen til at printe og videredistribuere spisesedlen til alle katteinteresserede, så vi kan få budskabet spredt.

Clerks, stewards og frivillige hjælpere modtages med kyshånd. Kontakt vores show managers, Mette Lorentzen eller Pil Refstrup, [email protected], hvis der er noget, du kan hjælpe med, eller hvis du vil donere gaver eller præmier.

Standplads kan reserveres hos Thomas, [email protected], efter først-til-mølle.

Præmier og gaver til deltagerne og til vores raffle er meget velkomne. Næsten alt kan bruges som præmier, så hvis du har noget, som du kunne tænke dig at donere, så kontakt klubben på [email protected], så vi kan arrangere nærmere. Alle, som donerer præmier eller gaver, modtager tak i kataloget og på vores hjemmeside efter udstillingen.

Ringsponsorater er også meget velkomne. Private ringsponsorer får en halvsidesannonce i kataloget, og får deres navn trykt på alle kokarderne i den pågældende ring; kommercielle ringsponsorer får en halvsidesannonce, navn på kokarderne og prominent eksponering på dommerbordet i den pågældende ring. Det er med andre ord en rigtig god måde at støtte klubben og udstillingen, og samtidig skabe lidt reklame. Ringsponsoraterne reserveres efter først-til-mølle. Kontakt Thomas, [email protected] hvis du vil vide mere eller høre om yderligere annonceringsmuligheder. Sidste frist for bestilling og betaling af ringsponsorat er 15. februar 2009, herefter skal kokarderne bestilles.

Annoncer i kataloget sælges til både private og ervervsdrivende, og reproklart materiale til kataloget modtages indtil 1. marts.

Ja, jeg har jo allerede meldt mig på kageholdet, så jeg kommer helt sikkert :smiley:

Kageholdet, ja: Der er en dejlig gruppe frivillige, som er gået i gang med at organisere et kagebord til udstillerne både lørdag og søndag eftermiddag. Hvis du kunne tænke dig at tage en kage med på udstillingen, så kontakt Charlotte/Yooncoon: http://www.kattegale.dk/forum/member.php?u=262 - hun holder styr på alle de lækre sager. Jeg glæder mig for vildt - også til kagerne. :thumbup:

Kan det ikke snart blive i morgen, så vi kan få meldt til :tihi:

Og jeg har standplads på udstillingen…

Og skal for første gang have min egen kat med…
Så jeg deltager med
Hass Leonora Christine, NFO n i en eller anden langhårs"klasse" klø-mig-i-håret-smiley

Samtidg ved jeg at præmien for Bedste bur er sjov! Og passende for udstillingens tema :smiley:

Så er Hampus tilmeldt TICA udstillingen :slight_smile:

Så har kattegale meldt sig som ringsponsor :slight_smile:

vi glæder os til at bakke op om jeres udstilling !!

[quote=Battlestar;103812]Så har kattegale meldt sig som ringsponsor :slight_smile:

vi glæder os til at bakke op om jeres udstilling !![/quote]

Superduper! :thumbup:

Vi meldte Delia til kl. 00.03 i går. :rock: Vi har doneret et par håndører til rosetter, desværre ikke så meget som vi havde kunnet ønske, men lidt har måske også ret. :slight_smile:

KH

Sofie

Mange bække små… Vi er rigtig glade for alle bidrag til klubbens fortsatte drift og udvikling. :thumbup:

Så har jeg tilmeldt Alta begge dage og mig selv til middagen :smiley:

Vi kommer også med 2 katte begge dage og deltager begge i middagen :slight_smile:

Glæææææææææææææder os! :ok:

Og vi har tilmeldt;

Cherry Galore - Maine Coon LH adult
GCA Castle Rock Bad Seed - Maine Coon LH Alter

… og så skal vi selvfølgelig hjælpe til - det giver en fed oplevelse :inlove:

Ann:

Skal du have stand med? Har du brug for en hånd eller to?

[quote=Pil;103215]Nu kan vi præsentere Danmarks andet TICA show! Det er med stolthed, at Viking Cats løfter sløret for:

“Prinsessen på ærten”

En 10 rings TICA udstilling i Jersie Hallen, Åsvej 14A, DK-2680 Solrød Strand, den 14-15. marts 2009.

Vores vidunderlige dommere:

Franziska Gagern, A
Francine Hicks, USA
Rene Knapp, USA
Massimo Picardello, I
Pascal Remy, F

Vores første udstilling var en stor succes, og vi glæder os utroligt til denne nye udstilling. Der bliver igen lotteri med flotte præmier, konkurrence om bedst pyntede bur, publikumspris, overraskelser, festbanket lørdag aften, og meget, meget mere. Vi tager imod tilmeldinger og betalinger fra i morgen, den 19. januar. Max. deltagerantal er 170, så der kan hurtigt blive fyldt op.

Du behøver ikke være medlem af hverken TICA eller Viking Cats for at deltage, og din kat behøver ikke være registreret i TICA (med mindre den er af racen Korat, PNB eller ANB).

Både racekatte og huskatte er meget velkomne; vilkår for deltagelse, vaccinationsregler m.m. findes på hjemmesiden: http://www.viking-cats.dk/Udstilling/naeste_udstilling.php

Hvis du vil tilmelde, men endnu ikke ved hvilke/hvilken kat/katte du vil have med, kan du fra den 19. januar tilmelde såkaldte “placeholders” ved blot at indsende et opsummeringsblad og din betaling. Så skal vi bare bede om at du indsender oplysningerne om katten/e senest ved tilmeldingsfristens udløb den 1. marts. (Bemærk venligst, at enhver tilmelding er bindende, og at udstillingsgebyret skal betales for alle tilmeldte katte i henhold til TICA’s Show Rules §24 stk. 3. Man får således ikke gebyret retur ved afmelding.) Du kan både betale med bankoverførsel og med Dankort og andre kreditkort på hjemmesiden - det er så nemt, som det kan blive!

En tilmelding én dag inkluderer 5 bedømmelser i 5 ringe, en tilmelding begge dage inkluderer 10 bedømmelser i 10 ringe. Man skal altså ikke betale ekstra pr. bedømmelse. Udstillingsgebyret er kr. 250,- pr. kat, og der gives 10% medlemsrabat til medlemmer af Viking Cats.

Showhotellet er Hotel Niels Juel, Toldbodvej 20, 4600 Køge. Det ligger ca. 10 minutters kørsel fra hallen og ca. 2 minutters gang fra Køge station. Husk at nævne Viking Cats, når du reserverer, for at opnå rabat på værelsespriserne. Rabatprisen er kr. 650 for enkeltværelser og kr. 865 for dobbeltværelser pr. nat inkl. morgenmad. Festmiddagen lørdag aften afholdes på hotellet kl. 19.30, tilmelding og forudbetaling er nødvendigt.

Vores venlige udstillingssekretær hedder Thomas Schlichting og kan kontaktes på [email protected]. Hvis du har spørgsmål til tilmeldingen eller andet, kan du kontakte klubben på [email protected], så skal vi hjælpe dig videre. På hjemmesiden findes en online spiseseddel med mere information, den findes også som pdf-fil: http://www.viking-cats.dk/flyers/prinsesse.pdf. Du er meget velkommen til at printe og videredistribuere spisesedlen til alle katteinteresserede, så vi kan få budskabet spredt.

Clerks, stewards og frivillige hjælpere modtages med kyshånd. Kontakt vores show managers, Mette Lorentzen eller Pil Refstrup, [email protected], hvis der er noget, du kan hjælpe med, eller hvis du vil donere gaver eller præmier.

Standplads kan reserveres hos Thomas, [email protected], efter først-til-mølle.

Præmier og gaver til deltagerne og til vores raffle er meget velkomne. Næsten alt kan bruges som præmier, så hvis du har noget, som du kunne tænke dig at donere, så kontakt klubben på [email protected], så vi kan arrangere nærmere. Alle, som donerer præmier eller gaver, modtager tak i kataloget og på vores hjemmeside efter udstillingen.

Ringsponsorater er også meget velkomne. Private ringsponsorer får en halvsidesannonce i kataloget, og får deres navn trykt på alle kokarderne i den pågældende ring; kommercielle ringsponsorer får en halvsidesannonce, navn på kokarderne og prominent eksponering på dommerbordet i den pågældende ring. Det er med andre ord en rigtig god måde at støtte klubben og udstillingen, og samtidig skabe lidt reklame. Ringsponsoraterne reserveres efter først-til-mølle. Kontakt Thomas, [email protected] hvis du vil vide mere eller høre om yderligere annonceringsmuligheder. Sidste frist for bestilling og betaling af ringsponsorat er 15. februar 2009, herefter skal kokarderne bestilles.

Annoncer i kataloget sælges til både private og ervervsdrivende, og reproklart materiale til kataloget modtages indtil 1. marts.[/quote]

Kære Pil…:wehuu:
Jeg kan slet ikke stå for udtrykket:
Prinsessen på ærten…-fløjte

Hende har jeg da herhjemme.
Mange gode hilsner
Mona

[quote=Mona Jensen;104168]Kære Pil…:wehuu:
Jeg kan slet ikke stå for udtrykket:
Prinsessen på ærten…-fløjte

Hende har jeg da herhjemme.
Mange gode hilsner
Mona[/quote]

Jamen, Mona, så må du jo tage hende med til Solrød, den lille smuksak. :thumbup:

Vi kommer også - med hvem ved vi ikke endnu, men der er da bestilt plads til 2 katte :wink:

Annemette - som også meget gerne hjælper med spørgsmål, store som små, på udstillingen :slight_smile:

Så er IC Gugger’s Tana tilmeldt -
men kun søndag, da der jo er en MCO-GF jeg lige skal blande mig i om lørdagen -høhø

Er gået i tænkebox mht middagen - lørdag aften :thumbup: det ku’ måske nå’s på vejen hjem :tihi:

Jeg har skrevet til Thomas ang. standplads, men ikke fået noget svar … -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

[quote=Mona Jensen;104168]Kære Pil…:wehuu:
Jeg kan slet ikke stå for udtrykket:
Prinsessen på ærten…-fløjte

Hende har jeg da herhjemme.
Mange gode hilsner
Mona[/quote]

Næ, nej Mona… den går ikke!
Hvis nogen har den rette prinsesse, så er det mig!!!
Husk at Leos rigtige navn faktisk er Leonora Christine :smiley:

(Leonora Christine var datter af Kirsten Munk, gift til venstre hånd med Christian d 4)