Ionals tænder

jeg lagde tidligere dette billede ind i ugens kat konkurrence og siden da har jeg modtaget et par pb’ere både her og på facebook vedr at vi hurtigst muligt skulle komme til dyrlæge med ham, da hans tandkød ser meget dårligt ud. jeg kan så fortælle at billedet er et par år gamle og da billedet blev taget var han allerede i behandling og dagen efter fik vi svar på de røntgen billeder der var taget og hans tænder var vældig fine, det der har givet ham det røde tandkød var en allergisk reaktion og tandkødet så fint ud igen efter et par dage.
lige netop vores kattes ve og vel og især deres tænder er noget vi er meget opmærksomme på og netop af den grund er vi til kontrol af kattenes tænder 2 gange årligt.
dem som kender os ved osse at vi intet overlader til tilfældighederne og vi går gennem ild og vand for vores katte.
derfor blev jeg squ osse en smule ked da folk begyndte at skrive til mig vedr ionals tænder.
idag har ional det fineste lyserøde tandkød og hans tænder er fine og stærke

jeg har efterfølgende valgt at fjerne billedet fra konkurrencen og lagt et andet billede ind istedet

Jeg tror nu bare du skal være glad for at folk gider tage sig tiden og kontakte dig med en observation.
Selvfølgelig kan det der er skrevet være sårende, men mon nu ikke folk har gjort det i bedste mening?
Prøv at overveje alternativet og det er at ingen siger noget om en tilstand (hvilken er ligegyldig) og en sygdom så går upåagtet forbi.

Anyway bare som jeg læste det