Ipad spil til katten?

Jeg har set folk med deres ipad, hvor katten “spillede”. Jeg har set prøvet at downloade det der hedder cat attack eller sådan noget, men det er da godt nok kedeligt.
Så er der nogen der kan anbefale nogle spil? Helst gratis :slight_smile:

Jeg har CrazyCat på min tablet, kattene synes det er herligt. :slight_smile:

Altså jeg har downloadet soduko til mine katte, men de kan sku ikke finde ud af det, så nu spiller jeg det bare :slight_smile:

Mine blev også tilbudt at prøve noget spil på min nabos ipad… nogle fisk og mus, der smuttede rundtpå skærmen.

De gad dårligt se på den. Så ikke noget jeg vil gå ud og købe ipad for :wink:

Vores er meget begejstrede for Cat Playground.

jeg har et spil til min iphone - jeg er dog gået fra det igen, for jeg kunne faktisk ikke få fred fra killingerne…
de troede jo, at når de kom og dappede til skærmen så ville der komme en mus og sige piv, så jeg kunne ikke have min iphone i fred :tihi:

Tak for jeres bud. Jeg må lige prøve at se om jeg kan finde nogle af de spil I nævner, som hitter…

Pia - og spillet hedder? :smiley:

Sugieh - Nej, jeg ville nok heller ikke købe en ipad bare som legetøj til kattene :tihi: Jeg vandt dog en i foråret (første gang jeg vinder noget ever :rock:), og nu kom jeg til at tænke på at den kunne være sjov til kattene også :høhø:

Cat Toys faktisk :tihi:

jeg ved så bare ikke om det er til iPad også…

Cat Toys findes også til iPad… Emil og Ting synes det er et fantastisk spil :slight_smile: