Isabella har en tilbeder udenfor vinduet! Ved ikke om hun er stresset

Isabella har nu opdaget, at der findes en anden kat her på bostedet… Oskar er en stor sød huskat, kastreret og yderst interesseret i Isabella (men igen, hvem er ikke det :høhø:).
Desværre synes det at stresse Isabella, så jeg kan ikke have vinduet på klemme køkkenet…
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, og om det evt. kan gøre, at Isabella kommer til at savne andre katte :frowning:
Hvad ville I gøre :? Jeg kan jo ikke sætte et skilt op om, at Oskar ikke må sidde udenfor mit vindue… Men jeg ved heller ikke om Isabella beder ham om, at holde sig væk fra hendes kongedømme :? Hun er jo rimelig viljefast den missepige :muhaha:

Stresser det dig, eller stresser det Isabella? :slight_smile:
Mon ikke at hun bare gør ham opmærksom på at han er på hendes territorium?
Jeg ville se tiden lidt an. :slight_smile:

[QUOTE=Løvehjerte;1202593]Stresser det dig, eller stresser det Isabella? :slight_smile:
Mon ikke at hun bare gør ham opmærksom på at han er på hendes territorium?
Jeg ville se tiden lidt an. :)[/QUOTE]

Det stresser nok mig, at jeg ikke ved, om Isabella er stresset :ups:
Hun snuser meget, nærmest fnyser, ved den åbne sprække i vinduet. Så miaver hun i et mørkere tonelejer, end normalt. Hun nærmest patruljere vinduet, når han er derude :uha:
Måske er der noget vagtkat i hende :høhø: Fremmede når jo ikke andet end indenfor vores dør, og så har hun dem i sin hule pote resten af den tid, hvor de er hos os :rock:

Hun gør ham klart opmærksom på at lige netop dene matrikel er optaget, og at han derfor lige så godt kan forføje sin mås et andet sted hen!
Der er naturligvis noget stress i sådan en situation (det er der i alt, som forstyrrer en rolig og forudsigelig hverdag), men det lyder ikke til at Isabella som sådan stresser over det…
Så hjælp hende med at få ham den smukke røde til at finde et andet sted at være - eller lad dem selv finde ud af det ( det er den bedste løsning)… og TRO så på at den slags har Isabella så meget bedre styr på end dig, så der er ingen grund til at du skal stresse over det :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1202618]Hun gør ham klart opmærksom på at lige netop dene matrikel er optaget, og at han derfor lige så godt kan forføje sin mås et andet sted hen!
Der er naturligvis noget stress i sådan en situation (det er der i alt, som forstyrrer en rolig og forudsigelig hverdag), men det lyder ikke til at Isabella som sådan stresser over det…
Så hjælp hende med at få ham den smukke røde til at finde et andet sted at være - eller lad dem selv finde ud af det ( det er den bedste løsning)… og TRO så på at den slags har Isabella så meget bedre styr på end dig, så der er ingen grund til at du skal stresse over det :)[/QUOTE]

Han kommer heldigvis ikke så tit, og jeg har lukket vinduet i køkkenet, det har hjulpet, nu vogter hun der ikke mere :slight_smile: Hun ligger hos mig lige nu og vasker sig. Hun har søgt mig mere i dag, fordi jeg er meget mindre stresset og angst i dag (har haft en pænt hård uge, men i dag er verden noget lysere :)). Det er tydeligt, at hun gerne vil mig, men når jeg er alt for stresset, så kan hun ikke helt finde ud af, hvad hun skal gøre! I dag har hun søgt mig meget mere, og vil gerne ligge hos mig, så det er jeg glad for :hjerte:

Helt enig med Ann - det lader du bare prinsessen om selv at fortælle ham. Og selv om hun måske ser stresset ud, så lad være med at blande dig - hun kan sagtens selv :slight_smile: Og nogle katte ender med et spøjst forhold, hvor de sådan set har meget fornøjelse af at drille hinanden lidt - så sker der jo lidt :wink: Så længe hun ikke farer fuldstændigt i flint og prøver at afmontere vinduet, så lad dem selv snakke lidt om hvem der bor hvor og hvorfor. Om ikke andet er det for nogle katte vældigt godt for selvtilliden at kunne stå fast på sin egen matrikel!
VH
Susanne