Isabella 'skraber' på mit fjernsyn og vinduer

[QUOTE=PjevseMalene;1207781]Hun har fået en fin “foder-labyrint”, har foderbolde o.l., men hun er ikke vildt interesseret i dem. Klikkertræning vil jeg ikke begynde med pt., da jeg er yderst stresset, da jeg har dage i streg, hvor jeg kan tæt på intet. Jeg vil først overveje det, når jeg har fået noget struktur i min hverdag (og i hendes!).
[/QUOTE]
Det er ikke som sådan overraskende. Selv om hun synes vådmad er lækkert, så er hun jo ikke som sådan et madøre, det er birmaer kun sjældent. Så de fleste gange vil diverse foderbrædt og klikkertræning ikke blive de helt store hit, fordi de som regel ikke er særligt madfixerede.
VH
Susanne

Malene - du kan sagtens belønne med andet end mad, hvis du vil klikkertræne hende :slight_smile: I dette tilfælde ville opmærksomhed være en god belønning at forsøge dig med :slight_smile: Eller leg som belønning :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1208020]Det er ikke som sådan overraskende. Selv om hun synes vådmad er lækkert, så er hun jo ikke som sådan et madøre, det er birmaer kun sjældent. Så de fleste gange vil diverse foderbrædt og klikkertræning ikke blive de helt store hit, fordi de som regel ikke er særligt madfixerede.
VH
Susanne[/QUOTE]

Hun har faktisk fundet ud af foderlabyrinten, og går af og til derover for fange lidt mad ud :slight_smile: Jeg roser hende for det, og desuden er der kun en lille smule af hendes vante tørkost blandet i, ellers er det Royal Canin og de eneste godbidder hun vil spise, nemlig nogle bitte små fra Whiskas. Grunden til at hun ikke ville først var, at det Sanabelle som var derpå ikke lige var hende. Så det var fedt at se hende gå derhen til for første gang i går :thumbup: Og hun bruger foderlabyrinten på trods af, at hun jo bare kan gå hen i den ene af sine 2 skåle med tørkost :slight_smile: Jeg er en meget stolt mor :ked: (der var ikke en ‘jeg græder af stolthed og glæde’ smiley, så det var den næstbedste :høhø:)