Isbjørne Bisser 11 dage

Så blev bisserne 11 dage og har nu efterhånden “isbjørne-looket” :stuck_out_tongue:

Milu:

Amelié:

Bisou:

Deres øjne er altså større i den mørke kasse :høhø: :hjerte: :inlove:

Nååå, små øjne og små ører - sååå kære.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Årh hvor er de bare kære…! De ser bestemt nussevenlige ud de små isbjørnebasser…

Nåårh:-) Sødte MUUUUUS

:hjerte::hjerte::hjerte:

Narj altzå… de dér bitte-bitte-små sovekammerøjne

:besvimer::besvimer::besvimer:

MIG HA* dem alle tre NU !

:bebe::bebe::bebe:

De er godt nok fine :wehuu:
Hvilken farve bliver de
1: blå?
2: tortie?
3: brun/chokolademasket?

Hvor er de da bare søde :wehuu:
Hilsen Lisbeth

[quote=kamikaze;387694]De er godt nok fine :wehuu:
Hvilken farve bliver de
3: brun/chokolademasket?[/quote]

Prøv igen! :høhø: Hvis jeg nu siger, at ikke én af dem passer! :stuck_out_tongue: Nej nej… Det skal ikke være nemt at have bimser. P.s Mor er lillatabby og far er brun (og bærer af fortynding og choko).

Jeg har forsøgt, at hjælpe Karina - men det gik da slet ikke. Men nu er de på plads! :tihi:

Og selvfølgelig synes jeg de er smasklækre!! :wehuu::wehuu: Har jo ventet spændt på de killinge lææænge…
Men de er dejlige og super smukke!! Glæder mig til om 3-4 uger, hvor man rigtig kan få fornemmelsen af, hvordan de vil udvikle sig!! :wehuu::hjerte:

Narj altzå… de dér bitte-bitte-små sovekammerøjne

:besvimer::besvimer::besvimer:

MIG HA* dem alle tre NU !

:bebe::bebe::bebe:[/quote]

De er SÅÅ skønne!!! Virkelig heller ikke til at stå for… :hjerte: :hjerte:

[quote=kamikaze;387694]De er godt nok fine :wehuu:
Hvilken farve bliver de
3: brun/chokolademasket?[/quote]

Hahahahahha… Den første er drengen Milu, han bliver nok bruntabby. “Nok” fordi at han har drillet mig BIG TIME! Men jeg trooooor den er der nu :tihi: Spørg mig om en uge igen :stuck_out_tongue:

Amelié, som er nr. 2, er chokotabby. Hun er for mørk til lilla og for varm i farven til blå…

Den sidste er Bisou. Hun er BRUN! Så det var rigtigt nok :thumbup: Hihihi… Den eneste jeg er 100% sikker på :uha: :tihi:

[quote=DK Jannam;387698]Prøv igen! :høhø: Hvis jeg nu siger, at ikke én af dem passer! :stuck_out_tongue: Nej nej… Det skal ikke være nemt at have bimser. P.s Mor er lillatabby og far er brun (og bærer af fortynding og choko).

Jeg har forsøgt, at hjælpe Karina - men det gik da slet ikke. Men nu er de på plads! :tihi:[/quote]

Jaaaaa, det håber vi :stuck_out_tongue: Det er såååå besværligt med de maske børn… :tihi:

[quote=DK Jannam;387700]Og selvfølgelig synes jeg de er smasklækre!! :wehuu::wehuu: Har jo ventet spændt på de killinge lææænge…
Men de er dejlige og super smukke!! Glæder mig til om 3-4 uger, hvor man rigtig kan få fornemmelsen af, hvordan de vil udvikle sig!! :wehuu::hjerte:[/quote]

Jeg glæder mig DÆLME også til om 3 uger… Eller bare 2 uger…

De har fået sat kravlegråd op… Fleur flytter rundt på dem, så hun var klar til forandringer. De sidder også og kigger ud af kassen, så der går nok ikke længe, før de er på vej ud i verden selv :inlove: :inlove:

ÅÅÅÅÅÅÅRHHHHHHHHHH :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: