Isolation af Iglo til udebrug

så har jeg fået skåret det isolende gummiunderlag jeg fik forærende til formålet - føj det var sejt og langsommeligt. Så skal jeg have syet puden fyldt med Krøyer kugler.

Har et stykke underlag mere - det kan komme under kattebakken i udestuen så de ikke får frost i måsen :slight_smile:

Kattene opbevares ikke derude - men det sker de ikke gider komme ind

smart - nogle der ved hvor man kan købe sådan noget?

har også nogle misser der godt kan lide at sidde ude og kikke uanset temperature og det ville jo være lidt rarere for dem at sidde lunt…

Jeg skal spørge dem jeg har fået det af. Jeg tror, men ved det ikke, at det er brugt til underlag da fik nyt bambus gulv. Jeg havde først flamingo i tankerne da jeg havde det på lager - det fortalte jeg og så fik jeg gummi (hvis det er det) underlaget forærende

Jeg har st det der gummi, det er sådan nogle kvadratiske måtter, ikke? Jeg er ret sikker på det var i Bauhaus :slight_smile:

Det ved jeg ikke - for det var nogen afskæringer jeg fik - men det kan sagtens være som du skriver

Det ved jeg ikke - for det var nogen afskæringer jeg fik - men det kan sagtens være som du skriver

Så har jeg fået svar: Underlaget bruges kun i træningscentre hvor gulvet under skal beskyttes mod det hårde slid og store belastning når vægte tabes ellers smides på gulvet!

så er der syet hynde fyldt med Krøyer kugler og to lammebetræk så jeg har et ekstra

Ej, hvor er den bare smart!

Flot lavet, Lis :slight_smile: