It's hard to be a missekat

It’s hard to be a missekat…

Og så lige et par stykker uden for KATegori - især til Helle og Elin, så de kan se, at de har det godt. :slight_smile:

Jeg ved godt, at der ikke er så mange af Milo, men han er pokkers svær at tage billeder af. Enten fordi han er så nysgerrig og hurtig, at så snart jeg har kameraet fremme og tager sigte, så er han allerede helt oppe i linsen - eller også så bliver billederne bare dårlige, fordi han er sådan en sort ninja. :smiley:

// Martin

:tihi:

Sikke herlige billeder af de to smukke prinser :wehuu:

Hvor er de søde :wehuu:

Jøsses hvor er de da bare blevet store:uha::uha:. Men flotte er de helt bestemt:inlove:

Det der med at tage billeder af sorte katte er nærmest umulig:græde:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er det nogle pragtfulde billeder !! -wehuu

De er godt nok bare skønne :wehuu: De er ret gode til synkron-kigning, ser det ud til :smiley:

Ej altså, det første billede:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Skønne katte:hjerte::thumbup:

Er de virkelig så uskyldige, som de ser ud til på billede nr. 3?

-engel-engel

Men hvordan kan jeg overhovedet tvivle på, at det er nogle små, skønne, dejlige englekatte.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Årh mums da :besvimer:

Lækre, lækre mittetatter de to -storrespekt

Er det godt nok de to englebasser, der er blevet to store smukke englebasser.:slight_smile:
Uh hvor har de det godt, det lyser langt væk.
Knus Elin

Så små var de den dag du hentede dem:tihi:
Knus Elin

Hvor er de skønne, er vild med det hvor de ligger højst i træet :wehuu:

Hold op de vokser!

Og det er jo tydeligt, at vi ikke kunne have valgt et bedre hjem til prinserne:-)

Tak martin for skønne fotos:-)
Hvor er de fine.

KH

Super dejlige prinser.

De er godt nok blevet store:)

Wow wow wow hvor er de skønne :wehuu::wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=DaneX;259436]It’s hard to be a missekat…

Og så lige et par stykker uden for KATegori - især til Helle og Elin, så de kan se, at de har det godt. :slight_smile:

// Martin[/quote]

:tihi: der nåede katten lige at dække sig selv før der blev knipset :høhø:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de bare dejlige, Martin - jeg håber at de holder dig i gang, så du ikke går og keder dig.

:høhø::høhø:

Ha ha gode billeder, sådan finder jeg også nogle gange min liggende lige som det var nemmest men ikke mest behagelig.