Ja, ja... jeg sagde jo at de spiste konstant!

Var på besøg hos Ann Dorrit idag, for lige at opdatere med de sidste skarnsstreger fra en vis ung herres side… og skulle også aflevere et klatremiljø til en kunde i nærheden…
Det blev lidt sent, inden jeg kom hjem… Faktisk så sent, at jeg da udmærket var klar over at madskålen sikkert ville være tom og at jeg ville blive mødt med en suuuuultende Bande!
Ganske rigtigt… vovserne ville da gerne lige ud i haven et smut - men så stod den altså på MAD!!!
Inde i stuen var samtlige katte forsamlet på spisebordet… madskålen var ikke kun tom, men totalt renslikket!!!

Ved nærmere eftersyn manglede der en kat!!! helt præcist en sort kæmpekilling :S
Første tanke var at Thane var smuttet mellem mine ben og nu var blevet lukket ud af fordøren… Så mig ud i regnen og kalde, kalde, kalde…
Ingen Thane!
Tænke mig en smule om - og udelukke skræktanken - og ind og begynde at gennemsøge resten af huset… han kunne jo ligge et sted og være kommet til skade!
Ingen Thane!!!
Fat i lommelygten… gennemgå løbegården minutiøst…
Ingen Thane!!!
Bekæmpe begyndende panikfornemmelse… og komme så meget til fornuft, at jeg kom i tanker om at resten af kattene enten stadig sad tålmodigt på spisebordet eller måske rendte mig i hælene for at gøre opmærksom på at de stadig ikke havde fået mad!
Ind i stuen igen, hvor tørfoderet opbevares i en stor metalbøtte med fast låg…
Nede i bøtten lå Thane :klapper:
Hvordan pokker han er kommet derned aner jeg ikke!!! Låget lå løst henover og indikerede ikke at der skulle være en kat lukket inde :øhmm:

Sjovt nok… Thane var for en gangs skyld ikke spor sulten -LOL

(Bøtten står der stadig… nu sørger jeg for at låget bliver sat ordentligt FAST - og Jan får samme besked, når han kommer hjem… Jeg er nemlig udmærket klar over at det kunne være gået helt galt! :frowning: )

Havde han levnet lidt til de andre? :høhø:

Ååhhh jeg kan bare lige se det for mig med den store killing liggende på ryggen og slår (kæmpe) mave efter alt den mad. :smiley:

Tak for historien :smiley:

-LOL -LOL -LOL -LOL

når der er en happy ending er den slags altså rigtig morsomt!!!

-LOL-LOL-LOL

Godt det ikke var en 23 kg’s sæk :cool:

BØØØVS :rock:
Har prøvet det samme, men her lå katten nede i snavsetøjskurven OG med låg på.
Den kommer jeg heller aldrig til at regne ud :høhø:

-LOL-LOL

Det minder mig om det her

[quote=kamikaze;298576]BØØØVS :rock:
Har prøvet det samme, men her lå katten nede i snavsetøjskurven OG med låg på.
Den kommer jeg heller aldrig til at regne ud :høhø:[/quote]

Tja… Thane forsøger et par gange om ugen at blive smidt ud… hvorfor skraldespanden er så spændende at han pinedød skal ned i den, ved vi så ikke! Adfærden startede ved sidste dyrlægetjek inden indflytten hos os… så det er klart opdrætterens skyld!!! :smiley:

(Og så vil jeg slet ikke nævne dengang det lykkedes at få killingen Lille Tng til at forsvinde totalt i ca 4 timer - trods at jeg sad og syede og rodede rundt med spændende stoffer :wink: Men Ttng lå altså og sov væææældig godt nede i den lukkede stofkasse… )

Hahaha, tak for historien om den nervepirrende jagt og den sjove findeløn :slight_smile:

mvh. tina

:wehu::wehu::wehu:

Lykke er… når moar er ude…

:pote::pote:

[quote=Ann K;298583]Tja… Thane forsøger et par gange om ugen at blive smidt ud… hvorfor skraldespanden er så spændende at han pinedød skal ned i den, ved vi så ikke! Adfærden startede ved sidste dyrlægetjek inden indflytten hos os… så det er klart opdrætterens skyld!!! :smiley:
Tja…mit bud er han er MCO :rock: af hankøn og kastrat…og dermed automatisk en halvhjerne :tihi:…de har det sjovt :ok:

(Og så vil jeg slet ikke nævne dengang det lykkedes at få killingen Lille Tng til at forsvinde totalt i ca 4 timer - trods at jeg sad og syede og rodede rundt med spændende stoffer :wink: Men Ttng lå altså og sov væææældig godt nede i den lukkede stofkasse… )[/quote]

Stof ER godt at puttelutte i…p.t. er en stor papkase væltet inde i mit syrum…fleecetæpperne rullede ud på gulvet og kassen blev så brugt som seng…du må lære at leve med MCO’er i huset. Når du kommer op på et større antal bliver du immun :rock:

[quote=Ann K;298583]
(Og så vil jeg slet ikke nævne dengang det lykkedes at få killingen Lille Tng til at forsvinde totalt i ca 4 timer - trods at jeg sad og syede og rodede rundt med spændende stoffer :wink: Men Ttng lå altså og sov væææældig godt nede i den lukkede stofkasse… )[/quote]

Pssssst: Ting er en lillebitte ABY:muhaha: