Ja, jeg er doven.......ss

og jeg orker ikke lede længere:ups:…Jeg har givet mit store klatretræ væk til noget familie, som har mere brug for det jeg, til projekt sammenføring af katte og ny hund…Og nu leder jeg efter 1 eller 2 nye robuste/store træer…men jeg kan ikke finde de links, jeg ved, jeg har set herinde…ved søgning på nettet kan jeg kun finde noget makværk, som ser ud til, at ville brasse sammen, hvis Finne så meget som overvejer at kravle op:uha:

Er der nogen, som vil hjælpe dette dovne kvindemenneske:ups: med enten henvisning til tråde, hvor I ved, der er links til steder, hvor de sælger gode, stabile, robuste og store klatretræer eller ved at smide linksene her i tråden.

På forhånd tak for hjælpen:)

Jeg har købt fra Petfun.de - Dét er kram! og hylderne/køjerne kan vaskes.

Unimati fører nogle af træerne, men ikke det jeg ville have, så jeg bestilte fra Tyskland.

http://www.unimati.biz/group.asp?group=85

Ann k har nogen skønne robuste nogen…

:SJeg er ved at give op…kan bare ikke finde nogle jeg tror misserne vil være glade for…begynder at fortryde, at jeg gav det store væk:(

Men hold op der er nogle underlige træer derude:tihi:…prøv at tjekke øko (ECO) træerne her… Cat Trees - CatsPlay Superstore

Giver op-surrender…Tak for hjælpen I 2:tak:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=10783&highlight=kradsetr�

Ellers gå op i søg.

Vælg avanceret og skriv kradsetræ som nøgleord

Så kommer der en del tråde frem hvor ordet kradsetræ fremkommer.

Held og lykke i din søgen på det rigtige :slight_smile:

Efter at have skøjtet rundt på nettet i henved 6 timer i jagten på det perfekte klatretræ…måtte jeg erkende, at det nok ikke fandtes:uha:…det der kom tættest på, var fra et amerikansk firma, som så selvf. ikke solgte til udlandet…øv:S

Nå men jeg overgav mig så…og er nu blevet Zooplus kunde:tihi:…3 træer er blevet bestilt og betalt…2 af dem ‘tror’ jeg, at jeg kan koble sammen så de(t) får den størrelse jeg er ude efter både i højde og brede:rock: og det 3 ryger op i soveværelset, hvor jeg længe har manglet nogle ekstra liggepladser…14 katte i sengen på en’ gang er sq ikke nemt:høhø: