Ja ok, jeg indrømmer rygterne taler sandt :(

Jeg sulter mine katte… Se selv:

Fandt hun mon noget, hun kunne lide:D

:tihi: Du lyver :stuck_out_tongue: Jeg kan se “spring-skind” på den dejlige misling :ok:
Sikke en lille røver -love Der sikkert prøvede på at ligne en -engel bagefter - mon ikke der faldt en godbid af lidt senere :?:stuck_out_tongue:

Stakkels kat da, og det ser ikke engang ud som om der er noget rigtig lækkert kattevenligt mad :stuck_out_tongue:

Det eneste “kattevenlige” i det køleskab er vist mælk og leverpostej :stuck_out_tongue:

Pas på med det Cola - det “æder” tænderne :tihi:

Hihi århh er dejlig mis og super godt fanget -høhø

-LOL det fede billede…

kat med ketchup - er det reste-mad ? :slight_smile: :D:D :?:?

Ja ja, der kan man se -whatder går ikke røg af en brand uden der er ild :stuck_out_tongue:

Jeg er sikker på at hun har været lukket inde som afstrafning og derfor ser ud somom hun glad hopper ud -høhø

Min begrundelse er at alt der er tilbage i køleskabet enten er i dåse, glas eller tuber

Det var lidt sjovt - hun var lige inde i en stime hvor hun fes frem og tilbage… Jeg åbner køleskabet og vupti så sad der en kat :smiley:

årh super fint billede :slight_smile:

Åhh hvor er det bare godt -LOL

Snubbet i farten :tihi::tihi::tihi:

Taget i gernings øjeblikket:thumbup:

Herlige billeder af to måske sultne katte, eller ihvertfald lækkersultne katte:)
Betterøv gjorde det samme en dag, men hun var så så uheldig at min mand ikke opdagede det, så hun blev lukket inde i køleskabet. Heldigvis kan de to ikke undvære hinanden ret længe, så der gik kun et minut inden Mogens begyndte at undre sig over hvor hans lille følgesvend var henne og bestemte sig for omgående at kigge ind i køleskabet:)
Mis så en anelse fornærmet ud da hun kom spankulerende ud igen.:slight_smile:
Knus Elin