Ja så bli'r én prinsesse til to <3

Ja som overskriften siger, så får jeg to små prinsesser hjem istedet for én :wehuu:

Jeg kan simpelthen ikke bære at skille de to bedste veninder fra hinanden :tihi:
Så om ca 5 uger får jeg både Evelina og Djamilla hjem :hjerte::inlove::hjerte:

De er bare sååååå kære og jeg glæder mig for vildt til at komme op og nusse dem imorgen :hjerte:

FLOT navn Djamilla :wink: Deser total nuser ud ! :hjerte:

Ja lige siden jeg så din Djamilla som lille bitte killing - Har jeg vidst at jeg en dag måtte eje en lille Djamilla :tihi:
Hun vil dog blive kaldt Milla til hverdag :wink:
Og Evelina kommer til at hedde Lina til hverdag :wink:

Åhhhhh smelte smelte! :inlove: - Tillykke med endnu en smuk smuk prinsesse! :wehuu:

Ih, tillykke! Hun er jo lige så lækker som Evelina :inlove:

De er bare så søde, de to små prinsesser :pompom::pompom:
Så får drengene travlt når pigerne kommer hjem hihi :kys::danser:
Stort tillykke med dem, glæder mig rigtig meget til at høre hvordan sammenføringen går. Men er helt sikker på at det nok skal gå rigtig godt :slight_smile:

Ihj altså - De er bare så nuser :lovelove:

Lige lidt billeder af Djamilla fra lille til nu :hjerte:

1 dag gammel

1 uge og 1 dag gammel

2 uger gammel

2 uger og 4 dage gammel - Første gang jeg så hende :hjerte:

3 uger gammel

4 uger og 1 dag gammel - 2 gang jeg så hende

5 uger og 1 dag gammel - 3 gang jeg så hende

Hun er lidt lille af sin alder og Evelina har også overhalet hende selvom hun er 10 dage yngre…
Djamilla er født lidt for tidligt og vejede kun 87 gram da hun blev født, så hun er et lille myr - Men skøøøøn det er hun :hjerte:

[QUOTE=Rikke Lillevang;595347]De er bare så søde, de to små prinsesser :pompom::pompom:
Så får drengene travlt når pigerne kommer hjem hihi :kys::danser:
Stort tillykke med dem, glæder mig rigtig meget til at høre hvordan sammenføringen går. Men er helt sikker på at det nok skal gå rigtig godt :slight_smile:

Ihj altså - De er bare så nuser :lovelove:[/QUOTE]

Ja det bli’r sgi lidt spændende med sammenføringen…
Jeg er sikker på, der ingen problemer bli’r fra Gizmo’s side, men jeg er lidt spændt på, hvordan Sean reagerer, for han er lidt jaloux anlagt :wink:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;595352]Ja det bli’r sgi lidt spændende med sammenføringen…
Jeg er sikker på, der ingen problemer bli’r fra Gizmo’s side, men jeg er lidt spændt på, hvordan Sean reagerer, for han er lidt jaloux anlagt ;)[/QUOTE]
Nååårh nogle dejlige billeder :slight_smile: Hvor er hun nuser :hjertehop:
Åh åh… Håber ikke Sean bliver jaloux - Jeg tror faktisk han bliver helt vild med de små piger :smiley:
Jeg er godt nok også spændt på hvordan Delfino reagerer, når vi får Tiësto hjem. Jeg ved at Wulli vil tage rigtig godt imod ham… Men Delfino aner jeg jo ikke… Han er meget social og elsker at være sammen med Wulli… Så jeg tror det vil gå helt fint :slight_smile: Men man er jo altid lidt nervøs.

Åh hvor er de bare kære :hjerte:
Fornuftigt af dig at tage to, det giver bare dobbelt så megen glæde :smiley:
Men ih…den ventetid :slight_smile:

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Det er da noget af det kæreste jeg længe har set:inlove:

Hvor er de søde sammen , stort tilykke med de nu to prinsesser :hjertehop::hjertehop:
Dine drenge skal nok får potene fulde med de to prinsesser :smiley:

De er skønne begge 2 :slight_smile: Er Djamilla gr. 3 eller 4? Jeg kan ikke rigtig lure, om hun er med hvidt :?

:wehuu::wehuu:

Sikke da en nyhed, Rikke!!!
Kæmpestort tillykke til jer allesammen…både dig, din kæreste, begge killinger og opdrætteren.
Det er bare SÅ super!!!

Åååååh, eye-candy, men jeg kan slet ikke tåle det - bliver totalt dyre-skruk, hvis man ellers kan kalde det det :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;595366]Åh hvor er de bare kære :hjerte:
Fornuftigt af dig at tage to, det giver bare dobbelt så megen glæde :smiley:
Men ih…den ventetid :)[/QUOTE]

Ja men nu er halvdelen af ventetiden snart gået :wink:
Og jeg skal op og besøge dem igen imorgen :hjerte:

Lad være, Rikke - lad være! Du siger jo ja til en killing mere, hver gang du kommer der… :smiley:

Tillykke med Djamilla.:hjerte:
Skønt navn - og en skøn lille kat. Skovkatte er smukke i alle farver, men der er nu altid noget “rigtig kat” over en stribemis. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;595739]Lad være, Rikke - lad være! Du siger jo ja til en killing mere, hver gang du kommer der… :smiley:

Tillykke med Djamilla.:hjerte:
Skønt navn - og en skøn lille kat. Skovkatte er smukke i alle farver, men der er nu altid noget “rigtig kat” over en stribemis. :)[/QUOTE]

Imorgen skal kæresten med derop, så han skal nok sætte en stopper for flere misser :wink:
Han gik med til fire ialt, men nu er det slut :wink:

Nuuuurh altså!! Hvor er de bedårende!! :wehuu:
Jeg kan godt forstå du lige nappede søsteren med - Sikke en lækker stribemis! :hjerte::hjerte::hjerte:

Hihi, det bliver da sjovt at få to spilopmagere på én gang - De kommer jo til at sætte hjemmet på den anden ende! :klappe:

Det glæder jeg mig til at se billeder af! :thumbup: