Ja, så fik hun fat i kamaraet igen....gg

Jeg har trisset rundt udenfor sammen med misserne…jeg ved ikke, hvem af os der var mest doven…muligvis mig:ups:…til mit forsvar skal lige siges, at misserne ikke ligefrem inspirerede til aktivitet:tihi:

Først et gruppebillede af en del af flokken på vej tilbage efter en tur ned af grusvejen…det er såååå hyggeligt at gå tur sammen:wehuu:

Så lidt til Brita-høhø…BetGøj, den lille ballademager:rock:…Og puttetrolden Queenie bagerst på første billede-love

Og så stillede Ålen aka Tupac for en gangs skyld op, til et nogenlunde billede…Jeg er altså meget spændt på, hvilken farve den fyr ender med at have…nu er han blevet grå/hvid bag ørene, i ørene og nederst på dellen:tihi:

Stine skal ikke snydes-høhø…så et billede af min ‘lille’ dreng, som er ved at få pels igen, så han ser ikke så ‘nøgen’ ud længere:tihi:

Så et par billeder af Lucky og Finne…prøv at lægge mærke til størrelses forskellen på de 2, husmis og MCO…skal lige siges, at flødedrengen Lucky lige har rundet 5 kilo:besvimer:…

Afslutningvis lige et par billeder af Shady, som blev udsat for et skybrud:tihi:…godt nok ikke pænt af mig, at tage billede af hende i den tilstand:ups:
Meeeen hun så sååå sjov ud:klapper:

Hun fik en ordentlig tur med håndklædet, da jeg var færdig med at knipse, til hendes store fryd-høhø

Hvor er det bare nogle gode billeder Anne :slight_smile: virkelig dejlige…

og hvor er den lille våde mis dog kær… :hjerte:

Dejlige misser alle sammen :iloveyou:
Det må da ha’ været dejligt med et skybrud i den varme :tihi:

Tak for kigget - du har godt nok nogle lækre misser, også den som er våd :wehuu: