Jaaaa :D

Stort tillykke med din lille mis :flag::flag::flag:

Husk mange billeder, tak :thumbup::thumbup:

Tillykke med din nye kat - håber at se nogle billeder herinde :thumbup:

Rigtig meget tillykke med din nye kat.

Som flere andre skriver, bliver det nogle meget lange dage, men så kan du nå at få købt alskens nyttige ting og sager inden, så det hele er parat.

Jeg ser frem til at du præsenterer misse-pigen med et par billeder
Rigtig meget held og lykke med hende
:slight_smile:

Tusind tak for svarene glæder mig til at min lille Wanna Be Coon :inlove: kommer hjem…

Som jeg skrev tidligere vil jeg ikke gøre dette til en diskussion omkring racekat eller ej…men vil lige svare på Lis’s indlæg…jeg mener skam intet negativt i ordet fint, og jeg ved godt at en stamtavle ofte er et kvalitetsstempel…jeg avler selv racekaniner til udstilling, og jeg er nok en af de avlere mange vil kalde snobbet for jeg er meget kræsen omkring de dyr jeg køber ind, og intet udstillingsdyr får unger herfra hvis papirerne ikke er i orden, dvs. den er registreret…et kvalitetsstempel fra mig at alle mine dyr er bedømt i første klasse.

Denne gang har jeg valgt at vælge udelukkende med hjertet…jeg kiggede på flere racekatte, jamen de var søde, men jeg var ikke forelsket men det blev jeg i hende her…om hun er ren coon eller ej er jeg ligeglad med, for det er i sidste ende temperamentet der betyder noget hos mig…hun skal på ingen måde bruges til avl (bliver neutraliseret), både fordi der er så mange katte der søger hjem, men også fordi at jeg ved at hun ikke er et atraktivt emne for avl netop fordi jeg ikke ved hvad der er bag hende…Jeg er dog ikke et sekund i tvivl om at hun var det rigtige valg for mig, tavle eller ej :wink: :hjerte:

uhhh og ja har været ude og shoppe og må indrømme at farven lyserød er et ret gennemgående tema tihi…er lidt tøset på det punkt :wink:

Tillykke med din nye missepige :pote:

Glæder mig til at se billeder at hende :slight_smile:

Pink er også en super farve :yah:
Du må endelig lige vise nogle billeder så :tihi:
Men tillykke med din nye huskat, jeg er sikker på at hun er en absolut skøn kat med et dejligt temperament - når det nu er det du har valgt hende for :høhø: