Jaaaa så er det morgen jeg skal hente Freja

Juhuuuu -wehu -wehu

Så er det endelig i morgen, dagen hvor jeg skal hente min første avlspige, nøj hvor har jeg glædet mig - LÆNGE -felixsylvester -felixsylvester

Selvom turen tager knap 3 timer hver vej så glæder jeg mig til hvert sekund af den, for på vej derop er det jo kun et spørgsmål om tid for jeg er der og på vej hjem … ja behøver jeg at sige mere -høhø

-hop -hop

Freja er også bare smuk! Amber… Mmmm dejlig farve! Fik mig næsten til at ombestemme mig med hvilken kat jeg ville have, men da jeg så sad med min Freja, var jeg solgt! Kan kun altfor godt forstå dig! Held og lykke med hende!

Århh Misurama hvor lyder det spænende, Et stort tillykke i forvejen. Jeg glæder mig meget til at se billeder af det lille vidunder.

Må nu også sige jeg er lidt misundelig du hendter din guld klump imorgen jeg skal vendte til uge 29 med at hendte min nye guld klump, men så er der da noget at se frem til -felixsylvester

misundelig behøver du ikke være… når freja er hentet og er faldet til så går jeg i venteposition igen.

MB pinte mit tortie skrukke sind da hun viste sit J kuld frem, og det er nu endt og i jeg har fået lov til at blive slave for en dejlig tortie pige fra det kuld men hun er kun 10 dage gammel så kan du selv begynde at tælle ugerne, mon ikke det ender med at være mig der misunder din afhentning af din mis når det kommer dertil -felixsylvester

-balloons Tillykke og jeg kan da rigtig godt forstå at du glæder dig helt vildt til at få den lille pige hjem

Åhh hvor er det dejligt stort tillykke…

Ja, det bliver en laaaaaaaaaaaang tur på vej derhen G

God tur imorgen Susannne [bigloony]

Tror du at du kan sove i nat af bare spænding -høhø

Ja, her varer det da heldigvis længe inden du skal hente killing [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg syntes altid det er den dejligste tur i verden, maven bobler og man ved man er på vej efter en skøhed man har ønsket sig [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]
Men ventetiden indtil puha -felixsylvester
God tur -love

nej jeg burde egenlig ha sovet for længst, skal køre fra fyn kl 8.

og Ja MB det varer længe… alt for længe -mai -hæhæ
giv smuksakken en mys i panden fra hendes kommende madmor -kramer

Tillykke med det er snart. Havde håbet jeg kunne nå op og nusse hende, men tager først turen nord på næste fredag og nusser hendes søskender. Du må endelig hilse der oppe og give gerne Rasmus de har fra mit et kæmpe kys :slight_smile:

MVH
Gitte

Hej Gitte du kan tro jeg nok skal gi Ramus et kæmpe kys i panden fra dig.
Jeg skulle jo også først ha hentet hende i næste weekend men de har sku været så frække at kalde mig på arbejde, så jeg måtte rykke det en uge tilbage hvilket jo passer mig ganske fint [smilie=hate-bravo.gif]

glæder mig helt overdrevet -forelsket

Susanne: Jeg skal nok nysse hende i panden… hvis jeg kan nå derind inden jeg falder i søvn -hæhæ

Jeg har snart været vågen et døgn, så er ved at være lidt udbrændt -NAT -sover -zzz

Susanne: Jeg skred ikke bare midt i vores samtale på messenger, det var min pc der frøs -grrr -grrr -grrr

Nu vil jeg smutte til køjs, kan i sove godt allesammen -zzz -zzz
Godnat -sover

-kramer

det ved jeg godt MB -kramer

men jeg var simpelthen nødt til at gå i seng -sover

det ved jeg godt MB -kramer

men jeg var simpelthen nødt til at gå i seng -sover
[/quote]

Ja, du skulle jo tidligt op idag [bigloony]
Og nu kan jeg se på klokken, at det er lige før du er nået frem -hyp
Det bliver bare en rigtig spændende dag for dig, glæder mig til at høre nærmere… og ikke mindst til at se flere billeder af den “lille ny” -love

hej allesammen.

så er vi nået vel hjem, den “lille ny” er blevet instaleret på vores badeværelse med mad og bakke men er meget skræmt over at være blevet taget væk fra sine søskende og den lange køretur, så hun sidder under vores badeværelses møbel og kigger, hun er nysgerrig og legesyg, men ikke helt modig nok til at kigge frem fra hendes skjul.

de 2 madammer her er meget nysgerrige og transportboksen bliver flittigt undersøgt og der bliver talt med store “ord” til den der nu gemmer sig badeværelses døren.

der skal nok komme billeder når hun bliver lukket sammen med de andre men nu skal hun lige ha lov til at lære de nye dufte at kende og samle mod til at forlade hendes skjul.

den lange tur hjem tog hun i stiv pote, hun var lidt bange, men forholdte sig roligt oppe i den nullerput jeg havde lagt i transportkassen. -love

kulle hilse dig mange gange fra Ilse og Birger - Gitte
Fik hilst på Rasmus, hvor er han dog skøn, og fik også placeret et kys i panden på ham fra hans “mor”

Tillykke med hende Susanne -forelsket

Glæder mig til at se nye billeder af hende… når hun engang er tøet op -thumbs