Jaaaaaaaaaaaaa Theodor er hjemme igen

JUBIIIII:wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu:

Theodor er hjemme igen:wehuu: Hanne nevadaisy kom og hjalp mig:thumbup: Vi fandt ham i en have ca 150 meter væk fra huset.
Vi mødte en mand som havde set ham og sendte os der ned hvor vi fandt ham.

Theodor er helt okay. Virker som om han har haft det hyggeligt den skrupsak.

Han er dog træt, sulten og kælen OG HJEMME IGEN

:pompom::pompom:-bananer-bananer-partytime:puuuuust::iloveyou:

Det var dog en dejlig nyhed :wehuu:

Jubiiiiiiii sikke en dejlig nyhed, nu kan jeg sove godt inat :wehu:

SUPER nyhed :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Men han har da garanteret hygget sig, den bandit - det er jo spændende at komme ud og snuse :smiley:

:pompom: :forelsket: :knuser: :blomstergave: :klappe: :fantatisk: :danse: :hug: :bravo: :pompom: :forelsket: :knuser: :blomstergave: :klappe: :fantatisk: :danse: :hug: :bravo:

HURRA SINE

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Fantastisk at høre.

Så kan I sove godt i nat.

Åhhh, sikken dejlig nyhed - jeg har tænkt meget på dig og Theodor.

Den lille bandit har garanteret næsten fået nusset pelsen af og er blevet kysset nærmest hudløs.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Skønt at han er sikkert hjemme igen

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hurra!! Det var bare dagens bedste nyhed!! Hvor er jeg bare glad på jeres vegne! I må være så lettede!!

Jaa sikke en røver. Han er helt sikkert smuttet rundt og nydt det frie liv den Bølle mis

Vi er SÅ lettet og meget meget trætte

Dejligt at høre! Nus ham lige en ekstra gang, så han ikke får lyst til at prøve det nummer igen :slight_smile:

Hvor skønt :wehuu:
Så kan jeg godt gå i seng, og sove trygt, når i har fundet ham :ups::thumbup::thumbup::thumbup:
:flag::wehu:

Syntes du fortjener et glas vin til at få dine nerver ned på normalt plan igen :skål:

Suk suk… sikken en dejlig glædelig nyhed :thumbup::thumbup: :tak: kan forstille mig at han bliver nusset og undersøgt og kysset og krammet :inlove:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Netop vendt hjem… fluks ind for at se, om der er godt nyt…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Velkommen hjem, Theodor - det gør du aldrig mere - for så får Tante Therese altzå et hjerteslag.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det var da dagens (aftenens) gode nyhed :thumbup::thumbup::thumbup:. Åh, hvor må det have været en streng dag - godt den endte lykkeligt.

Netop vendt hjem… fluks ind for at se, om der er godt nyt…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Velkommen hjem, Theodor - det gør du aldrig mere - for så får Tante Therese altzå et hjerteslag.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

:tihi: :tihi: :tihi: hvor er han dejlig:wehuu:

SUUUPER SUUUPER GODT :wehu:

Pyyyha :thumbup:. Det var dagens bedste nyhed, Sine :bravo::fantatisk::klappe:

Ingen tvivl om, at den lille bandit vist sover godt i nat - med alle de oplevelser han har haft idag -høhø

Kæreste Sine + pigerne…:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er jeg glad på jeres vegne.
Mit hjerte banker for jer alle :hjerte: