Så blev det endeligt dagen - og min bette Jack skulle flytte ind
Sammenføringen er gået helt fint indtil nu… Nobby har sagt nogle mooooow og hvæst lidt, men der er blevet duttet næse et par gange
Jack i højden
Efter første hvæs - og mellem 2 gange næsedut
Nobby kunne endeligt slappe nok af til et blive nusset - Jack fik så lige et hvæs med på vejen da han kom for tæt på
Spisetid
Jack er liiiiiiiidt spændende…
Jack opdager de små misser
Nobby er bare totalt ensom og afvist nu Jack fylder HELE sofaen!
Efter Nobby fik sig en bette lur i Jacks transportkasse (som åbenbart bare er tryg) er de nu i gang med at tage de første spæde spadestik mod at lege lidt sammen
Ja, det går bare rigtig fint. De nåede til at lege fangeleg igår aftes, og her til morgen har de forsøgt sig med en smule brydning. Nobby skal stadig liiiige komme til det stadie hvor han er helt tryg, men han går med store skridt derhen imod, og er meget interesseret i Jack
Og Jack? Ja, han synes bare det hele er super, leger og er kæælen :høhø:
En sammenføring af de bedre - og lige efter bogen.
Når det går op for Nobby, hvor meget man kan bruge sådan en lille katteven til, bliver de uadskillelige.
Sammenføringer er bare så spændende. Jeg ville blive helt misundelig, hvis ikke det var, fordi jeg har Krummeluren og de andre at betragte og blive underholdt af hver dag. Så længe det er så nyt, så bliver man så begejstret for hvert eneste lille fremskridt
Så, nu kan jeg komme tilbage til det jeg egentligt ville skrive i tråden - gik bare lige helt i stå
Tak for alle lykønskningerne!
Jack er bare den dejligste lille fyr og Nobby er SÅ dygtig! Sammenføringen går bare som smurt - og her havde jeg været glad hvis Nobby bare accepterede hans tilstedeværelse
Jeg har os oplevet min store drøm allerede: En Nobby ved benet og en Jack på brystet