Jack er flyttet ind

Så blev det endeligt dagen - og min bette Jack skulle flytte ind :smiley: :smiley:

Sammenføringen er gået helt fint indtil nu… Nobby har sagt nogle mooooow og hvæst lidt, men der er blevet duttet næse et par gange :slight_smile:

Jack i højden

Efter første hvæs - og mellem 2 gange næsedut :slight_smile:

Nobby kunne endeligt slappe nok af til et blive nusset - Jack fik så lige et hvæs med på vejen da han kom for tæt på

Spisetid

Jack er liiiiiiiidt spændende…

Jack opdager de små misser :wink:

Nobby er bare totalt ensom og afvist nu Jack fylder HELE sofaen! :tihi:

Efter Nobby fik sig en bette lur i Jacks transportkasse (som åbenbart bare er tryg) er de nu i gang med at tage de første spæde spadestik mod at lege lidt sammen :slight_smile:

Sammenføringen går over al forventning :smiley:

Hvor lyder det bare godt! :thumbup: & hvor er det dog en fin katteseng :ok:

Staaaaaakkels Nobby. Han bliver jo helt klart overset! :klapper:

Det er godt at høre at sammenføringen går så fint og roligt. Jeg er sikker på at Nobby IKKE vil undvære sin lillebror om en måneds tid. :thumbup:

Dejligt at det går så fint :slight_smile: elsker lykkelige sammenføringer

Ja, det går bare rigtig fint. De nåede til at lege fangeleg igår aftes, og her til morgen har de forsøgt sig med en smule brydning. Nobby skal stadig liiiige komme til det stadie hvor han er helt tryg, men han går med store skridt derhen imod, og er meget interesseret i Jack

• Og Jack? Ja, han synes bare det hele er super, leger og er kæælen :høhø:

Hvor er det bare dejligt, at det går så godt. :hjertehop:

Tillykke med ham, Lykke :slight_smile:

En sammenføring af de bedre - og lige efter bogen. :thumbup:
Når det går op for Nobby, hvor meget man kan bruge sådan en lille katteven til, bliver de uadskillelige. :hjerte::hjerte:

Hvem ville have troet for et års tid siden, at du ville sidde med en killing og en kat? :slight_smile:

Det lyder som om tingene bare går utroligt godt! :ok:

Han er bare for kær den bette Jack :smiley: 3 minutter og jeg er hans bedste ven i HELE verden :smiley:

Han er fin, er han! :lovelove:
Stort tillykke! :smiley:

Også et stort TILLYKKE herfra … både med smukke Jack og med sammenføringen :thumbup:
(Nobby er en dyyyyygtig mis :hjerte:)

Tillykke til dig og Nobby med smukke lille Jack :hjerte:, den nemme sammenføring og jeres nye hjem :).

Stort tillykke med ham, han er bare noget så vidunderlig :slight_smile:

Jeg er totalt i chok lige nu - Nobby lod lige Jack putte et øjeblik med hans numse og så vaskede han Jacks ene øre :uha::uha:

Min dygtige lille Nobnob :inlove:

dyyygtig…og tillykke med det hele. kan ikke skrive med stort for en bette hvid savannah misling ligger på min ene arm og hånd

Dygtig dreng, Nobby :slight_smile:

Sammenføringer er bare så spændende. Jeg ville blive helt misundelig, hvis ikke det var, fordi jeg har Krummeluren og de andre at betragte og blive underholdt af hver dag. Så længe det er så nyt, så bliver man så begejstret for hvert eneste lille fremskridt :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1130004]Jeg er totalt i chok lige nu - Nobby lod lige Jack putte et øjeblik med hans numse og så vaskede han Jacks ene øre :uha::uha:

Min dygtige lille Nobnob :inlove:[/QUOTE]

Pictures or it didn’t happen! :smiley:

Jeg giver det max 2 dage, så ligger de ved siden af hinanden og sover. :tihi:

Tillykke Lykke

Det lyder som “heaven” det der foregår, det må være dejligt at se. Husk at opdatere med billeder :slight_smile:

Så, nu kan jeg komme tilbage til det jeg egentligt ville skrive i tråden - gik bare lige helt i stå :slight_smile:

Tak for alle lykønskningerne!

Jack er bare den dejligste lille fyr og Nobby er SÅ dygtig! Sammenføringen går bare som smurt - og her havde jeg været glad hvis Nobby bare accepterede hans tilstedeværelse :wehuu:

Jeg har os oplevet min store drøm allerede: En Nobby ved benet og en Jack på brystet :lovelove:

Jeg er altså helt rørt over mine dejlige kræ :hjerte:

Det er jo umuligt at ikke blive glad når man læser hvor godt de to dejligheder klarer det :inlove: