Jack Nicholson

Den mand er bare så fantastisk…
Hvad er det han kan, som gør ham så pragtfuld???

Jeg er ihvertfald betaget af hans skuespillerevner, og filmen (som billedet viser) er en af favoritterne…

Nåååå det var lige helt OT… -LOL

Lige så OT -høhø

De sidste 10-15 år er jeg blevet mere og mere overbevist om at min far fysisk ligner Mr. Nicholson og også gjorde det som ung. Ikke som en dobbeltgænger altså, men det sker oftere og oftere at jeg ser Jack Nicholson i en film og tænker: “Hov, der lignede han da vist lige far”…syret, jeg ved det.

Og bortset fra det, så jo, han har helt bestemt et eller andet…

Og så kan jeg lige tilføje:

Disse ord kunne være skrevet af mig om en anden skuespiller - Russell Crowe.

Den mand er så intens på det store lærred (og den mindre skærm) at jeg måske endda kunne overleve en Lars Von Trier film hvis han stod på rollelisten.

Heksene fra Eastwick LOVEN IT [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
Ondskabens hotel UUUUUUUUUUUHHHHHHHHyggelig, emn super spillet, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
GØGEREDEN WOW den elsker jeg sgu. hold op en genial film, fremragende skuesil [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Ja,du har helt ret Anette.Så lige"Nå du mindst venter det" på tv3 + i går.Det var en rigtig sød film,og Jack Nicholson var somsædvanlig fremragende. -thumbs

Jeg er ikke helt sikker på hvad denne tråd går ud på, men [smilie=hate-tunz.gif] fan af Jack Nicholson? Jep!

I øvrigt er jeg sikker på det er mig, de har baseret As good as it gets, på.

Det er SÅ meget mig. Super genkendelig film. og helt klart een af mine yndlings-. -thumbs

for ikke at tale om “a few good men”, Hoffa og About Schmidt… han kan redde enhver film…

men Somethings gotta give (når du mindst venter det) er nu min favorit… ikke mindst pga Diane Keaton - hendes fremstilling af forfatteren der gennemlever alle følelserne mens hun skriver… ikke alene hylende morsom men også meget troværdig tiltrods for komikken…

Helt igennem super film…

Kan huske da jeg så den - jeg kunne bare slet ikke følge hvorfor hun blev forelsket i ham, det var underligt. Ku slet ikke følge med. Det fungede ikk for mig, må jeg sige. Det lissom hun bare syntes han var dejjjjlig helt fra starten…

det er heller ikke helt forkert… hun har jo den der instant attraction som hun ikke tør give efter over for og som man ikke helt tør tro på…

det er en af de ting jeg selv synes er så skønt… når man møder personer (primært mænd for mit vedkommende) hvor man ikke kan lade være med at føle en umiddelbar tiltrækning… den der nærmest magnetiske tiltrækning - også selv om man på sin vis finder personen forfærdelig…

jeg husker tydeligt i 7-9 klasse… jeg var dybt forelsket i Niels… -love men samtidig syntes jeg han var forfærdelig og der gik stortset ikke en dag hvor vi ikke skændtes eller råbte af hinanden… men forelsket til begge ører - det var jeg… og den dag han pludselig spurgte om han ikke skulle tagemin taske - der var jeg lige ved at tude - så mange følelser afstedkom det lille uskyldige spørgsmål…

den evne til at føle den tiltrækning har vi jo allesammen - vi vælger så ikke at reagere på den når vi ellers har fundet den vi deler vores liv med - men når vi er alene og har alle vores små særheder og har en bestemt ide om hvordan verden og mennesker skal se ud og der så kommer en og laver om på det hele uden egentlig at gøre noget som helst…

det synes jeg er på kanten til et mirakel… det er en fed følelse… lidt skræmmende nogen gange…

Hm, jeg ku slet ikke følge den gnist.

Men det selvf også bare min mening, gloves off.

-tihi

Jeg syntes han er en klam fætter, men han spille skide godt. Elsker de film han er med i -thumbs

Og så har han jo en datter i lille Danmark. Ingen kan stå for for de danske kvinder…måske jeg stadig har et håb (for 20 år siden måske) -ked

Jaaaa - han er bare sååådan en god skuespiller!

Det snakkede vi faktisk om i lørdags, mig og min faster… Pudsigt! Simpelthen en af de bedste skuespillere…!

Ja, det er underligt. Men det er rigtigt.

Jack Nicholson er gammel
Jack Nicholson er halvskaldet
Jack Nicholson er lidt for tyk.
Jack Nicholson oser simpelthen af sex.

Han er så lækker på en eller anden helt “forkert” måde, og man kan simpelthen ikke lade være med at få en lillesmule kriblen i fjablapperne af ham.

Nå ja, så er han da også en ok skuespiller.

Nu tager jeg lige denne op igen. [bigloony]
DR2 har de sidste to aftener vist film med Jack Nicholson som ung, heriblandt hans gennembrudsfil, påstod de, og jeg er bare vildt imponeret. -thumbs

God dammit, han har altså et harmonisk ansigt, og han var køn engang, og jeg er alt i alt bare SÅ imponeret. Jeg synes det var to vildt gode film. Først Easy Rider, som jeg har hørt lidt myter om, men aldrig set. Daaaam :stuck_out_tongue: , manden havde jo pænt tøj på, og var ung og smuk og så blev han slået i hjel, åh suk -græd -ked . Paralellerne til de tricks som blev brugt til at gøre Brad Pitt og Tom Cruise til stjerner kan jeg slet ikke se bort fra nu. -lyside

Og så Five Easy Pieces i går, kæft en grineren film, jeg følte der var referencer til mit eget liv i den, lissom jeg har gjort med As Good as It Gets. Jeg var godt nok flad af grin et par gange, da jeg så den.

Gad vide om man kan man blive mere fan af ham nu? Ellers må jeg snart ud og finde plakater, og bygge en skråvæg, som jeg kan tape dem op på. -love -høhø

Har i så set The Bucket List? -thumbs