Jackass 3D

Jeg har set den - fed film:-) Og ufattelig sjov.

Er der nogle tosser herinde, der skal se den?

Politiken giver 4 stjerner - utroligt til en 3er og så til noget så anti-kulturelt som Jackass, men man må give drengene, at dette er den bedste film til dato. Og så er der flere pranks end ulækre episoder, og det er simpelthen så skægt - fx en scene, hvor der sidder nogle tilfældige folk på en bar - så kommer der to dværge ind - en mand og en dame, og pludselig dukker en tredje dværg op og går amok fordi damen er hans kone. Herefter tager det fart - så kommer politiet - som er dværge - og til sidst ambulancefolk - dværge.

Det er svært at forklare, men jeg kan love jer, det er hysterisk morsomt!
De folk i baren sidder bare og glor!
Og en kvinde udbryder “De er alle dværge”
:høhø::høhø::høhø:

Ja jeg elsker dem jo:thumbup:

jeg skal helt klart se den når den lander på dvd, det er ikke en film jeg vil bruge hverken tid el penge på at se i biografen.
jeg har set enkelte brudstykker fra den og den ser hylende skæg ud, men det kræver vist osse at man har en syg og sort humor for at ku se det sjove i den

Ja det kræver sort humor:-)

Jeg skal da også helt klart se den
Men jeg troede ellers, at det var en rigtig drengerøvsfilm :tihi:

Der tog jeg nok fejl :smiley:

jeg synes stadig deres bedste stunt var da de prøvede at få en af drengenes mor til at bande…og placerede en aligator i hendes køkken. Det er flere år siden jeg så det så jeg kan ikke huske hvem af drengenes mor det var.

Det er Bams mor:-)

De forældre oplever lidt af hvert - de vækkes med The Heavy Metal Alarm Clock og The Fireworks Alarmclock…

Og hun siger F-ordet:-)

Det ville jeg også ha gjort!