Jackson's 4 uger

Som tiden dog flyver - Tænk i morgen er mine små sølvkugler 4 uger :slight_smile:
Jøsses hvor de dog udvikler sig …De er alle rigtig rigtig dygtige til at bruge deres kattetoilet - Et par af dem, begynder at ville smage på fast føde. De andre synes stadig at missemors mælkebar er bedst. Og Gaia har vist fløde i hanerne, for vægten på dem alle er oppe på omkring 500 gram - Det tyder på, at blive nogle store fine killinger.

Først Heartbreaker, den dejlige missedreng :slight_smile:

Dirty Diana er simpelthen noget af det mest charmerende jeg længe har set, og så er hun en kælepot uden lige .-)

Butterflies …En utrolig yndig missepige, som er total uimodståelig

Billie Jean, er en lille forsigtig missepige, hun vil helst være meget tæt på hendes missemor, og ikke en af dem, som begiver sig ud på eventyr alene

Beat It …Den største af dem alle, men det er osse en missedreng, som mener at være kommet til verden KUN for at spise …Han er blevet rigtig dygtig til at spise selv :slight_smile:

Gaia og killingerne er nu flyttet i køkkenet, hvor rummet ikke er størrer end Gaia sagtens kan overskue det. Jeg håber at Gaia snart bliver så tilfreds med denne løsning, at hun snart slipper den kæmpe beskyttertrang hun har - Mange vil jo gerne kikke killinger, men jeg har indtil videre måtte udskyde killinge-besøg, og følge Gaia’s præmisser.

Ih hvor de dog bare bliver skønnere og skønnere, det er nogle rigtig bamser.
Hilsen Lisbeth

[QUOTE=Coon Danica;225635]Ih hvor de dog bare bliver skønnere og skønnere, det er nogle rigtig bamser.
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Tak Lisbeth :slight_smile:

Det er nogle små runde og trinde killinger …Men hvor tiden dog flyver, man skal sørge for at nyde dem - Pludselig er de store nok til at rejse hjemmefra :-/

[quote=Alice;225639]Tak Lisbeth :slight_smile:

Det er nogle små runde og trinde killinger …Men hvor tiden dog flyver, man skal sørge for at nyde dem - Pludselig er de store nok til at rejse hjemmefra :-/[/quote]

Ja det er frygteligt den da de skal flytte, det bliver aldrig en vane at skulle af med dem.
Hilsen Lisbeth

Savle, savle, savle - hvor er de dog ualmindelig skønne.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg kan ikke sige, at jeg har en favorit, for de er bare så bedårende alle 5.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

godt man ikke har hjerte problem for så var mig da gået ud af takt… :wehuu: nøii de er altså dejlige :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de søde allesammen :slight_smile:

Ham Beat it kunne da godt bruge et mave bælte til at holde vommen oppe:tihi:
Hvor er de dejlige alle sammen :wehuu:

For hulan da hvor er de bare søde :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

For helvede, det kan du ikke være bekendt: nu havde jeg lige glemt, hvor meget jeg savner at have en brite gående :brist:

NP

Jamen de er jo abre SÅÅÅÅ fine! De er simpelthen bare så flotte alle sammen! Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan gå af med de katte man selv har lavet, og så specielt ikke når de bliver så smukke som dine!

totalt søde :wehuu:

[QUOTE=Britt Hammershøi;225964]Ham Beat it kunne da godt bruge et mave bælte til at holde vommen oppe:tihi:
Hvor er de dejlige alle sammen :wehuu:[/QUOTE]

Tusind tak Britt :slight_smile: …Jeg tror osse at Beat It skal ha’ mavebælte på, han er simpelthen SÅ kuglerund - Vægten står i dag, og vipper på de 600 gram, det er vist meget godt i betragtning af at han ‘kun’ vejede 80 gram ved fødslen, og er nøjagtig 4 uger.

Han har lige fået kogt rødspætte med noget KMR mælk blandet i …Det kunne den tykke missedreng bruge - Nu ligger han på ryggen med alle stænger lige i vejret :slight_smile:

[QUOTE=Niels Peter;225995]For helvede, det kan du ikke være bekendt: nu havde jeg lige glemt, hvor meget jeg savner at have en brite gående :brist:

NP[/QUOTE]

Niels Peter, du ved godt at briter er stærk vanedannende, så jeg kan sandelig godt forstå at du savner en bamse til at gå i vejen for dig - Briter er nemlig eksperter i at gå i vejen :-))

Jeg gruer osse for dagen hvor de flytter …At sige ‘farvel’ til sine små killinger er det værste der findes - Men det hjælper altid, når man ved, at man har fundet de helt rigtige ‘slaver’.

Den ene er mere lækker en den anden, men Beat it :savle::savle:

Du må jo komme og gramse lidt på ham :slight_smile: …Jeg tror Gaia er indstillet på killinge-besøg om en 14 dage - Mon ikke hun til den tid slapper lidt af, og er knap så beskyttende over hendes ‘børn’

Ja, vi må finde en dag :ok:

Åhhh… Og Ihhhh… Og Nøøøøøj… :tihi: :wehuu: :inlove: :uha:

Jeg tror det her går galt… NØJ hvor ville jeg gerne have sådan en Dirty Diana! Og jeg som ellers KUN er til langhåret Missere :ked:

Men hun er godt nok bare FANTASTISK… Sikke nogle øjne :besvimer: :besvimer: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :wehuu: :inlove:

[QUOTE=DK*DeLaCour;226299]Åhhh… Og Ihhhh… Og Nøøøøøj… :tihi: :wehuu: :inlove: :uha:

Jeg tror det her går galt… NØJ hvor ville jeg gerne have sådan en Dirty Diana! Og jeg som ellers KUN er til langhåret Missere :ked:

Men hun er godt nok bare FANTASTISK… Sikke nogle øjne :besvimer: :besvimer: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :wehuu: :inlove:[/QUOTE]

Jeg kan sandelig godt forstå, at du er ‘skudt’ i Dirty …Hun er simpelthen bare noget af det mest lækre, og den vildeste nusse-gris. Når man tar’ hende op i hænderne, så klatrer hun hele vejen op til under hagen, hvor hun bare putter sig godt til rette og spinder i vilden sky - I det hele taget har jeg aldrig tidligere hørt killinger som spinder SÅ meget og højt som mit kuld her …De er tykke og trinde, og tumler glade omkring :slight_smile:

Hvis der kommer en konkurence i gakkede gangarter, så stiller jeg op …Jeg har for længst glemt hvordan det er at løfte fødderne når man går - Her skubber vi fødderne frem, for der er altid 5 killinger, som skal løbe rundt, lige foran fødderne :slight_smile: