Jackson's 5 uger :-)

Hu-hej hvor tiden flyver …I morgen er Jackson’s 5 uger, og jeg kan love der er gang i dem :-). De bor stadig i vores køkken, og ALT tar’ bare 10 gange så lang tid at lave, end sædvanlig …Når man åbner en skabslåge, så smut er der straks en killing eller flere smuttet ind …Lave mad, og andre gøremål, er rimelig besværlig, når ikke mindre end 5 killinger klatrer op af benene på een :slight_smile:

Heartbreaker ude på ballade :slight_smile:

Dirty Diana med næsen i sky :slight_smile:

Butterflies den dejlige missepige .-)

Billie Jean …De blå har den herligste pels lige pt - de er i høj grad punker

Beat It …Tykke tykke dreng, han er virkelig overbevist om, at han er kommet til verden for at spise :slight_smile:

Og så lidt pjankebilleder …Læg lige mærke til, at de lige er i deres periode, hvor de er utrolig skeløjede :-))

Beat It og Billie Jean hygger sig

Beat It …Er trimlet om på siden :slight_smile:

Søde lille Dirty Diana viser hendes kønne ansigt frem :slight_smile:

Billie Jean, har fået en fjer på :slight_smile:

Dirty Diana og Butterflies putter her :slight_smile:

Selvom man kun er knap 5 uger, så kan man nu godt li’ at gnaske i en stuebambus

Stakkels Gaia …Hun har næsten ingen mulighed for at amme dem alle på en gang, de begraver hende fuldstændig - Her er der to som lige sniger sig til en hyggetår :slight_smile:

Hvor er de dejlige :iloveyou:

Tusind tak Pia :slight_smile:

Nååårh! Hvor er de kønne og bedårende - jeg glæder mig meget til at jeg får mulighed for at komme og hilse på!

Jamen, de er jo simpelthen bare for søde! Mig og Celina er også blevet enige om at vi ikke forstår dem der ikke også liige skal have en Brite! De er jo simpelthen bare alt for søde!

Åhh hvor er de bare nogle lækre bamser :wehuu:
SÅ dejlige!

Vi må lige finde en dag Eva :slight_smile: …Jeg er i gang med at teste / tilvænne Gaia lidt til at gæster godt må røre hendes børn. Indtil videre går det meget godt, når bare ikke fremmede signalerer at de vil gå med en killing, så er hun godt nok på stikkerne :slight_smile:

Du har evig ret :slight_smile: …Alle bør opleve en vidunderlig brite, de er bare SÅ dejlige :slight_smile:

[QUOTE=Rimmen;230479]Åhh hvor er de bare nogle lækre bamser :wehuu:
SÅ dejlige![/QUOTE]

Tusind tak Alice :slight_smile:

Hvor er de bare herlige, det lyser langt ud af dem at de er nogle bøller.
Hilsen Lisbeth

[QUOTE=Coon Danica;230533]Hvor er de bare herlige, det lyser langt ud af dem at de er nogle bøller.
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Jeg kan love dig, de ER nogle banditter :-)) …De knokler rundt dagen lang, det er godt nok utrolig at de stadig kan øge deres vægt med 15 - 20 gram i døgnet. Man kan se det bliver nogle pæn store briter - De har nogle gode stolper :slight_smile:

Hvor er bamserne bare dejlige :wehuu:

Tusind tak Heidi :slight_smile:

Ha ha, de er godt nok skønne de “små” propper :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg kan ikke se! Jeg vil ikke se! Jeg er sikker på at de er rigtig rigtig grimmme!

og så kiggede jeg alligevel :besvimer:

Hvor er de skønne :wehuu:

Tusind tak Denise :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;230741]Jeg kan ikke se! Jeg vil ikke se! Jeg er sikker på at de er rigtig rigtig grimmme!

og så kiggede jeg alligevel :besvimer:

Hvor er de skønne :wehuu:[/QUOTE]

Looooool …Tusind tak Birthe :slight_smile:

Nåhr de er godt nok dejlige :wehuu:

Hvor er det et sødt billede med mor-mis :hjerte:

[QUOTE=svenstrup;230890]Nåhr de er godt nok dejlige :wehuu:

Hvor er det et sødt billede med mor-mis :hjerte:[/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile: …Du har ret, man kan se stoltheden lyse ud af mormis - Gaia er MEGET glad for hendes små :slight_smile:

Hvor er de blevet store og fine dine dejlige sølvbamser :slight_smile: