Jackson's 5 uger :-)

Tak Ulla :-). Jeg fatter heller ikke hvor tiden er blevet af :slight_smile:

De er altså bare for lækre Alice -love

Tusind tak Annie …De er simpelthen bare SÅ nuttede og vellykkede, og så er de bare helt utrolig kælne :slight_smile:

Hvor er de da bare skønne allesammen, og mig der er M.J. fan, synes det er pragtfulde navne de har fået.

Tusind tak .-)
Jeg har nu aldrig selv været den store fan af MJ, og jeg var da osse lidt modvillig til at døbe sølvklumperne efter ham - Men hold da op, hvor jeg er glad for, at jeg lod mig overtale, for navnene passer helt fantastisk til de små …De kan både moonwalke, og de bliver osse lysere og lysere med alderen - Men jeg lover, deres næser forandrer sig ikke pludselig :-))

[QUOTE=Alice;231059]Tusind tak .-)
Jeg har nu aldrig selv været den store fan af MJ, og jeg var da osse lidt modvillig til at døbe sølvklumperne efter ham - Men hold da op, hvor jeg er glad for, at jeg lod mig overtale, for navnene passer helt fantastisk til de små …De kan både moonwalke, og de bliver osse lysere og lysere med alderen - Men jeg lover, deres næser forandrer sig ikke pludselig :-))[/QUOTE]

Gudskelov du ikke skal ud i noget med plastic kirurgi, men det er nu heller ikke nødvendigt.

Alice altså, de killinger slipper du ALDRIG af med - de bliver boende hjemme til de er gamle og grå.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Nu hvor jeg har været negativ, så må jeg jo hellere vise den positive side af mig også:

Hold da helt ferie, hvor er de lækre og vamsede og lige til at køsse på.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Eva;231148]Alice altså, de killinger slipper du ALDRIG af med - de bliver boende hjemme til de er gamle og grå.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Nu hvor jeg har været negativ, så må jeg jo hellere vise den positive side af mig også:

Hold da helt ferie, hvor er de lækre og vamsede og lige til at køsse på.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Tak Eva :slight_smile:

Naaajjj …Jeg tror ikke jeg får lov til at beholde dem alle selv - Så sent som i dag er der reserveret to ( en dreng og en pige ) som sikkert flytter til Roskilde :slight_smile:

Åh Alice jeg havde fuldstændig over set dette indlæg:ups:

HOLD OP hvor bliver de bare skønnere og skønnere:wehuu: Jeg kan da umuligt komme og gramse på dem, jeg bliver da fuldstændig skudt i dem alle:savle: De er da noget af det mest charmerende jeg længe har set, de slår jo både Birma og perser killinger-love :hjerte::wehuu:

[QUOTE=SineGry;232218]Åh Alice jeg havde fuldstændig over set dette indlæg:ups:

HOLD OP hvor bliver de bare skønnere og skønnere:wehuu: Jeg kan da umuligt komme og gramse på dem, jeg bliver da fuldstændig skudt i dem alle:savle: De er da noget af det mest charmerende jeg længe har set, de slår jo både Birma og perser killinger-love :hjerte::wehuu:[/QUOTE]

Nåhhhh Sine, du får lige en næsemysser fra dem alle 5 :slight_smile:
Vi finder snart en dag, hvor du og Hanne kommer …For de kan nemlig RIGTIG godt li’ at blive nusset - Hvis bare de har tid, for der er godt nok ild i måsen på dem :slight_smile:

[quote=Alice;232225]Nåhhhh Sine, du får lige en næsemysser fra dem alle 5 :slight_smile:
Vi finder snart en dag, hvor du og Hanne kommer …For de kan nemlig RIGTIG godt li’ at blive nusset - Hvis bare de har tid, for der er godt nok ild i måsen på dem :-)[/quote]

:tihi: Ja lad os finde den dato så vi kan komme over inden jeg skal starte i Vejle.

Hvornår skal du det ???

Det ville passe mig fortrindeligt hvis vi kan finde en dag i sidste halvdel af august ??

[quote=Alice;232232]Hvornår skal du det ???

Det ville passe mig fortrindeligt hvis vi kan finde en dag i sidste halvdel af august ??[/quote]

Første september. Så slutning af August passer mig glimrende:thumbup: Så skal vi lige have fat i Hanne :slight_smile:

De siger vi bare Sine :slight_smile:

Jeg håber godt nok at en af dem jeg har mulighed for at følges med meget snart bestemmer sig for at skulle derover! Nøj, de er dejlige! Har lige siddet og savlet over dem endnu en gang.

Jeg er spændt på at se deres mønster om et par uger eller tre…

[QUOTE=Eva K;232289]Jeg håber godt nok at en af dem jeg har mulighed for at følges med meget snart bestemmer sig for at skulle derover! Nøj, de er dejlige! Har lige siddet og savlet over dem endnu en gang.

Jeg er spændt på at se deres mønster om et par uger eller tre…[/QUOTE]

Jeg skal nok få dig fragten herover Eva …På den ene eller anden måde .-)
De er godt nok dejlige …Og de bliver sikkert ikke mindre dejlige de næste par uger, hvor de virkelig udvikler personlighed :slight_smile:

Pelsen på de blå / sølv er godt nok sjov lige pt …den blå del af pelsen vokser mere end sølvet - Så de er de vildeste punkere, og mønstret er ‘næsten’ usynlig på dem. Prettys killinger havde en periode hvor mønstret osse var helt gemt væk - Jeg blev total panisk og fik ringet beklagende til min mentor, som meget grinende kunne fortælle, at det var ganske almindeligt, og det var noget som de voksede sig fra - typisk når de er 10 - 12 uger. Men sjov nok, så har de to sort/sølv det fineste mønster, og hvor både den sorte del og sølvdelen er vokset i samme takt :slight_smile:

Hehe, det er godt at høre :slight_smile:
Ej hvor sjovt at pelsen sådan vokser med forskellig hastighed… Det bliver interessant at se når det er… Og ja, deres personlighed (og de voksnes) glæder jeg mig jo allermest til at oplave :slight_smile: