Jagtkatten Charmer

Ja, jeg jagter gerne fugle, men også større dyr, især efter vi har fået Animals Planet er det blevet lettere, at få byttet må nært hold ! Så måske en dag får jeg hjorten?

Venlig hilsen Jægeren Charmer + Cats og Conni

Ja, Animal Planet er helt klart førstevalget for os katte, der ikke gider se tennis.

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Er Charmer aby? Jeg troede kun du havde singapura og burmeser.

Altså vi Singapura’er er også meget aktive, som både Aby og Burmesere, hvis det er det du mener ?:?:?

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;776804]Altså vi Singapura’er er også meget aktive, som både Aby og Burmesere, hvis det er det du mener ?:?:?

Cats og Conni[/QUOTE]

Nej, jeg troede bare, det var en aby :ups: Men jeg antager, at det så faktisk er en singapura :høhø:

Ja, det er en Singapura , min kastrat der er far til min Face of an Angel ! Men hvorfor troede du, at det var en ABY ?

Cats og Conni

Haha, det er da meget sjovt at den reagerer saadan paa fjernsynet! :smiley:

[QUOTE=conninissen;776812]Ja, det er en Singapura , min kastrat der er far til min Face of an Angel ! Men hvorfor troede du, at det var en ABY ?

Cats og Conni[/QUOTE]

Jeg syntes, den så brun - eller vildtfarvet - ud på billedet :ups:

Herlige billeder, Victorias favorit program var noget med hunde. Hver gang det kom så var hun fast foran TV’et :slight_smile:

Verdens bedste tv er fodbold…

Det er så sjovt at daske menneskene der render frem og tilbage på skærmen en i skallen :slight_smile:

Potedask Sylvester

Herlige foto OG mis :smiley: