Hehe, Jarlen er en dreng og Nala en pige. Men ja, de lader virkelig til at have nydt samværdet. Vi har dog ikke været væk, men haft en tilskadekommen
[quote=Mega;395763]Aldeles herlige billeder af jeres feriebarn og hans nye venner, men så er det bare, jeg tænker videre.
Hvis Jako i det daglige er alenekat, og han så hurtigt har fået 4-benede venner, så synes jeg faktisk, at det er synd for ham, når han efter ferien skal tilbage og igen være alenekat.
I forvejen trives Maine Coon bedst med selskab af en anden kat![/quote]
Jako og Diego er normalt pot og pande, men Jako har været på “ferie” hos Kirsten og KE (og Jarlen og Nala) da Diego var meget vred på Jako, efter det uheld hvor Diego (nok) brækkede hoften, når Jako forsøgte at ville lege. Forståeligt, men Jako kunne altså ikke forstå at Diego ikke ville lege som normalt. Så her mens Diego har haft ondt og er blevet opereret osv., så har Jako været på ferie, og det har alle parter vist nydt. 
[quote=anne p;395765]Mega…Jeg tror Jako er Eva K (Eife) MCO…hvis jeg har ret så er han ikke enebarn:høhø:…så hut jeg visker…
Pragtfulde billeder:wehuu:[/quote]
Du husker helt rigtigt 
Jah, Kirsten har virkelig fanget nogle sjove billeder af de tre.
[quote=Bamse;395766]Det er han heller ikke. Han har store Diego (MCO) og to smukke huskatte tøser Mea og May der hjemme, som han normalt tumler med 
Hvor er et nogle gode billeder! Det sidste ser bare for sjovt ud!!![/quote]
Hehe, der stod han oppe flere gange. Jeg ved ikke hvorfor det var bedre, men han er selvfølgelig også vant til at sidde på en stol herhjemme -tihi måske han savnede den :? :høhø:
[quote=kira v;395805]det er det skønneste billede af eva og lillemanden der er i bad ! det viser alt det som kattehold og udstilling drejer sig om. kærlighed, sjov, samvær og pelspleje.
og kirsten - skønne billeder- dejligt at han kan være på ferie hos jer![/quote]
Jah, det har været så fedt at Kirsten og KE har villet passe ham her mens der har været alt det med Diego.
Så nu har Jako faktisk prøvet at være et sted hvor han er den ældste og de andre har mere energi end ham -engel