Januar 2012 tanker

:savle::savle:

. o o inde hos Nabo og få et stykke af den go’e kransekage hun havde bagt i går…

. o 0 dejlig Nyårtsaften i går med et par søde veninder…

. o 0 nu skal vi ud og gå en tur. så vi kan samle lidt appetit til vores frokost…

:hjerte::hjerte: Sikken en måde at falde i søvn på, med Diya liggende på min hofte og små spark fra hendes mave :hjerte::hjerte:

.oO Jeg fik lokket mine skønne missebasser med i seng, selv om de stadig skød af - sådan lidt on/off - her i nærheden… Og åååhhh hvor vi puttede og nussede og myssede…:hjerte: Tror de syntes det var DEJLIGT endelig at kravle i seng… Vi er jo ikke vant til at sidde oppe SÅ længe, misserne og jeg… Og her til morgen blev jeg vækket med et dut i det ene øre - så var det bare at stå op - men nææææ nej - lå og gassede den med kræene et par timer - DET var hyggeligt…:hjerte:

Håber I alle kom godt ind i 2012 - alle jer som ikke var med i vores net-fest:newyearbottle:

Synes pludselig jeg bliver træt - mon man skulle tage en morfar i dagens anledning???

. o O (Yrk… Tømmermænd… Hyggelig aften, og i seng kl. 5 eller sådan noget… Jeg er godt nok lidt smadret i dag… Bliver godt med noget mad… )

nå - nu venter opgaven…
en lorte morgen og formiddag, hvor to hunrotter blev aflivet, må nu blive afløst af en seriøs eftermiddag, hvor jeg får skrevet det sidste til projektet.

[QUOTE=PiaB;762825]nå - nu venter opgaven…
en lorte morgen og formiddag, hvor to hunrotter blev aflivet, må nu blive afløst af en seriøs eftermiddag, hvor jeg får skrevet det sidste til projektet.[/QUOTE]

Øv, det var da rigtig trist :frowning: Hvad fejlede de? Lungebetændelse?

Den ene var blevet aggressiv … eller… Hun mobbede de andre, som var mindre end hende selv :frowning: konstant… til sidst slog det klik for hende og hun gik på alfa’en i gruppen :frowning: det er totalt uacceptabelt adfærd!
Hun havde gået og nappet alfa-rotten Gloom i anus og kønsåbningen uden, at jeg havde spottet det før i går aftes, og trods behandling i nat, så var Gloom her til morgen totalt afkræftet og der var ikke anden løsning end at aflive hende :ked:

ikke lige ønske starten på et nyt år…

oO En ellers fredelig week-end endte med angst og utryghed
oO Dejlig nytårs aften indtil et par naboer kom for, at ønske godt nytår, og fortælle de triste nyheder.
oO Folk undres over jeg låser døren når jeg kommer hjem fra arbejde, efter vi ikke har hund længere.
oO Her har jo altid været trygt og rart at bo på vores lille lukkede villavej.
oO Det er der ikke længere. 81 år - harmløs - vores ældste enlige beboer på vejen - hun har aldrig gjort nogen noget.
oO Hvorfor skulle hun slås ihjel?
oO Savner vores Rottweiler - hun gav mig altid tryghed, når jeg var alene hjemme, og især om natten. Ville nogen ind her - skulle de forbi hende først.
oO Angstknuden er vendt tilbage - har sovet elendigt - mine tanker går til de efterladte - håber at politiet får opklaret det her.
oO Hvad er det for et afsporet land vi lever i? Hvor respekten for liv, bare bliver mindre og mindre, for hver dag der går :frowning:

[QUOTE=PiaB;762829]Den ene var blevet aggressiv … eller… Hun mobbede de andre, som var mindre end hende selv :frowning: konstant… til sidst slog det klik for hende og hun gik på alfa’en i gruppen :frowning: det er totalt uacceptabelt adfærd!
Hun havde gået og nappet alfa-rotten Gloom i anus og kønsåbningen uden, at jeg havde spottet det før i går aftes, og trods behandling i nat, så var Gloom her til morgen totalt afkræftet og der var ikke anden løsning end at aflive hende :ked:

ikke lige ønske starten på et nyt år…[/QUOTE]

:frowning: Hvor trist… Rigtig øv!

[QUOTE=Kiwa;762831]oO Det er der ikke længere. 81 år - harmløs - vores ældste enlige beboer på vejen - hun har aldrig gjort nogen noget.
oO Hvorfor skulle hun slås ihjel?
[/QUOTE]

Ja, det er virkelig så totalt meningsløst som noget kan være :ked:

.oO Sikke en fredelig nytårsaften. Der var næsten ingen fyrværkeri før kl. 24. Til gengæld var det flot, den lille times tid, det så varede. Datteren var til fest (vi har stadig ikke hørt fra hende), så sønnen måtte nøjes med de kedelige forældre, men han var godt tilfreds. God mad og hygge, så forlanger han (næsten) ikke mere :slight_smile: Kattene tog sig ikke særligt af fyrværkeriet - Aurora blev dog lidt lavbenet en gang imellem, Keanu var til gengæld sur over, at han ikke måtte komme ud. Og hunden er komplet ligeglad med bragene. Ved midnat insisterede han endda på at komme med os ud på altanen, hvor vi så på kvarterets fyrværkeri. :nytaarskrudt:

Og hurrah! Modsat mange andre (gætter jeg :p), så har mit hovede det langt bedre i dag end i går. Jeg føler mig næsten helt rask. :juhu: Kunne dog mærke, at lungerne ikke er så glade for vejret, da jeg var ude og lufte hunden.

.o0(Rigtig hyggelig nat med Mini som kom luskende op og puttede i sengen lidt i 1 i nat :wehuu:)

.o0(blev desværre ødelagt af en :censur: som synes han skulle ynkes, og blev sur da jeg ikke gav ham ret :dokdok:)

.o0(Kom først i seng kl 5, og vågnede lidt i 12 af fyrværkeri :doh: )

[QUOTE=PiaB;762829]Den ene var blevet aggressiv … eller… Hun mobbede de andre, som var mindre end hende selv :frowning: konstant… til sidst slog det klik for hende og hun gik på alfa’en i gruppen :frowning: det er totalt uacceptabelt adfærd!
Hun havde gået og nappet alfa-rotten Gloom i anus og kønsåbningen uden, at jeg havde spottet det før i går aftes, og trods behandling i nat, så var Gloom her til morgen totalt afkræftet og der var ikke anden løsning end at aflive hende :ked:

ikke lige ønske starten på et nyt år…[/QUOTE]

[QUOTE=Kiwa;762831]oO En ellers fredelig week-end endte med angst og utryghed
oO Dejlig nytårs aften indtil et par naboer kom for, at ønske godt nytår, og fortælle de triste nyheder.
oO Folk undres over jeg låser døren når jeg kommer hjem fra arbejde, efter vi ikke har hund længere.
oO Her har jo altid været trygt og rart at bo på vores lille lukkede villavej.
oO Det er der ikke længere. 81 år - harmløs - vores ældste enlige beboer på vejen - hun har aldrig gjort nogen noget.
oO Hvorfor skulle hun slås ihjel?
oO Savner vores Rottweiler - hun gav mig altid tryghed, når jeg var alene hjemme, og især om natten. Ville nogen ind her - skulle de forbi hende først.
oO Angstknuden er vendt tilbage - har sovet elendigt - mine tanker går til de efterladte - håber at politiet får opklaret det her.
oO Hvad er det for et afsporet land vi lever i? Hvor respekten for liv, bare bliver mindre og mindre, for hver dag der går :([/QUOTE]

Stakkels jer begge to, træls måde at starte det nye år på. :trøste:

[QUOTE=Kiwa;762831]oO En ellers fredelig week-end endte med angst og utryghed
oO Dejlig nytårs aften indtil et par naboer kom for, at ønske godt nytår, og fortælle de triste nyheder.
oO Folk undres over jeg låser døren når jeg kommer hjem fra arbejde, efter vi ikke har hund længere.
oO Her har jo altid været trygt og rart at bo på vores lille lukkede villavej.
oO Det er der ikke længere. 81 år - harmløs - vores ældste enlige beboer på vejen - hun har aldrig gjort nogen noget.
oO Hvorfor skulle hun slås ihjel?
oO Savner vores Rottweiler - hun gav mig altid tryghed, når jeg var alene hjemme, og især om natten. Ville nogen ind her - skulle de forbi hende først.
oO Angstknuden er vendt tilbage - har sovet elendigt - mine tanker går til de efterladte - håber at politiet får opklaret det her.
oO Hvad er det for et afsporet land vi lever i? Hvor respekten for liv, bare bliver mindre og mindre, for hver dag der går :([/QUOTE]

Åh, jeg så godt overskriften på tekst-tv. Hvor er det skræmmende. Jeg kan godt forstå, du savner din hund :trøste:

oO så blev det den første dag i det nye år, og hermed min første dag som arbejdsløs. Jeg føler en kæmpe tomhed og både jule- og nytårsaftenen bar også præg af, hvor trist jeg er over ikke længere at have job.:frowning:
oO håber at jeg hurtigt findet et nyt arbejde
oO et lyspunkt er dog at de 6 små julemislinger trives fint

oO(Hvor har jeg altså bare haft en af de hyggeligste nytårsaftner nogensinde :yah:)

oO(Lækker lækker mad og drikke, hyggelige brætspil og massere af grin - så bliver det altså ikke ret meget bedre for mit vedkommende :))

oO(Og så er mit hoved altså også glad for, at vores nytårsfest ikke liiiige matcher de fleste andre “unge menneskers” fester :tihi:)

[QUOTE=StinePigen;762876]oO(Hvor har jeg altså bare haft en af de hyggeligste nytårsaftner nogensinde :yah:)

oO(Lækker lækker mad og drikke, hyggelige brætspil og massere af grin - så bliver det altså ikke ret meget bedre for mit vedkommende :))

oO(Og så er mit hoved altså også glad for, at vores nytårsfest ikke liiiige matcher de fleste andre “unge menneskers” fester :tihi:)[/QUOTE]

Enig, enig, enig :smiley:

Det er bare perfekt at ingen af os gider ud og feste :juhu:

Desserten…Dén husker vi til næste år :savle::savle:

[QUOTE=Blabl;762878]

Desserten…Dén husker vi til næste år :savle::savle:[/QUOTE]

Nej, ved du hvad… Jeg kan ikke vente et helt år med at spise det igen :tihi:

[QUOTE=Blabl;762878]Enig, enig, enig :smiley:

Det er bare perfekt at ingen af os gider ud og feste :juhu:

Desserten…Dén husker vi til næste år :savle::savle:[/QUOTE]
Ja det var altså helt vildt lækkert, nemt og ikke så tungt! :savle:

Du har et helt fad med frugter i køleskabet, så er det bare ud og købe noget chokolade :thumbup: