Januar måneds kattebilleder

Godt nytår :slight_smile:

Mig og Mosier har nulret lidt rundt i syværelset.

Mosier hjalp med at sætte billedhylder op :høhø:

[QUOTE=Blabl;1222054]Godt nytår :slight_smile:

Mig og Mosier har nulret lidt rundt i syværelset.

Mosier hjalp med at sætte billedhylder op :høhø:

[/QUOTE]

Jeg ved godt at jeg har sagt det mange gange før, men han er altså bare for lækker! :wehuu: :wehuu::wehuu:

[QUOTE=Blabl;1222054]Godt nytår :slight_smile:

Mig og Mosier har nulret lidt rundt i syværelset.

Mosier hjalp med at sætte billedhylder op :høhø:

[/QUOTE]

:lol::lol::lol::lol:

Det første billede er bare genialt - SÅ forbavset han ser ud ! :hjerte:

Det er godt nok fra juleaften, men pyt - Snehvide er gået til bords. :slight_smile:

Man bliver aldrig for syg til lidt morgenyoga :zenmaster:

[QUOTE=Blabl;1222054]Godt nytår :slight_smile:

Mig og Mosier har nulret lidt rundt i syværelset.

Mosier hjalp med at sætte billedhylder op :høhø:

[/QUOTE]

:slight_smile:

NU kom jeg endelig i tanke om, at dét blik der havde jeg set før — og osse HVOR jeg havde set det :

Ultimate Dog Tease - YouTube :hjerte:

Gad vide om Kalle drak andet end vand i går aftes…syntes han øjne ser noget røde ud :høhø:

Hvad skal man med kradsetræer og køjer…når man har et køleskab :tihi:

Alfen var ikke populær lige der…han havde nemlig skubbet Tommys telefon ned så den lå på gulvet i 3 dele…heldigvis gik den ikke i stykker :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1222073]Det er godt nok fra juleaften, men pyt - Snehvide er gået til bords. :slight_smile:

[/QUOTE]

Åhh, hvor er hun altså sød - og så pænt hun sidder og venter :smiley:

01 Januar - Emina ligger i vinduet, fuldstændig upåvirket af det fyrværkeri der blev fyret af mens jeg tog billedet. :thumbup:

Søren Sko og Southern Belle putter og holder sig varme på en dag med grimt vejr.

Mingus og jeg venter i spænding sammen :slight_smile:

Dagens billeder af mine søøøøøde yngste drenge. :hjerte:

Nøj de er lækre :smelter:

Hvordan kan disse lækre og uskyldige blå øjne:

Sidde på den samme kat, der kan se sådan ud :?

Det undrer mig meget :høhø:

Passer på baby …Xavi er forelsket :hjerte:

[QUOTE=DK Zaphy;1222479]
Passer på baby …Xavi er forelsket :hjerte:[/QUOTE]

:wehuu::wehuu::wehuu:

Årh, et dejligt billede – og sikke en lækker nullerput Sarah sover i - og sengetøjet er bare SÅ sødt - kan se, at hun godt kan lide lilla – derfor denne farve til hende :hjerte:

Jeg - eller var det kattene - har haft besøg af Lykke i dag og selv om snakken gik om både det ene og det andet i øst og vest nåede vi faktisk at være lidt kreative med burgardinpynt som planlagt…og selvfølgelig skulle både Devi og Junior undersøge Jacks nullerput som Lykke havde medbragt til projektet.

Junior gik så vidt, at han efter en god omgang snifning ville prøve den på…if the shoe fits :lol:

Det er jo nærmest en potte nullerput Junior sidder oven på. Tak for dagens grin:høhø:

Basta ‘hjælper’ min mand med at hænge en lampe op.