Januar måneds kattebilleder

Fedt billede :thumbup: Jeg får lyst til at flytte stigen, så der kun er den farvet væg som baggrund & så tage billeder af alle jeres katte på stigen. Synes blandingen af stigen & den farvet væg, ligner et modelfoto. :ok:

Jeg er SÅ enig i den idé :smiley:

(og nej, det er sleeet ikke fordi jeg bare gerne vil se billeder af bimser, briter og siam :ups:)

[QUOTE=Lykke;1222641]Jeg er SÅ enig i den idé :smiley:

(og nej, det er sleeet ikke fordi jeg bare gerne vil se billeder af bimser, briter og siam :ups:)[/QUOTE]

:tihi:
Jeg tror, at I har ret i at det kunne blive ret godt. :slight_smile: Jeg må se, om det kan lade sig gøre ved lejlighed.

Muffe var ved at spise Hugo… og så blev han vist mæt :tihi:

Det skal lige siges, at Muffe ALDRIG sover tæt på andre, så det her er sikkert IKKE sket, når han vågner :høhø:

Conrad var til stylist i går aftes!

Han blev bare SÅ smart at se på :tihi:

Sådan en bette korthårskat er noget af det mest handy at have i nærheden, når der skal håndværkereres i hjemmet :slight_smile:

Seriøst, hvad er der galt med den kat? :uha: Det er åbenbart sidste skrig i sovestillinger :høhø:

Var ellers på vej ud i køkkenet for at tage et billede af Krummen, der spiste (hvilket han nærmest ikke er holdt op med i dag!), men så kom jeg forbi den her mavse på vejen… :hjerte:

Han dyrker yoga :ok:

14. Siddende foroverbøjning (Paschimottanasana)

Den siddende foroverbøjning fungerer som en hvilestilling, der bringer hovedet under hjerteniveau, hvilket sænker pulsen og respirationsfrekvensen, mens samtidig at give systemet lov til at hvile.

Mors begyndende tykke mave er efterhånden dejlig, at ligge på :wehuu:
Men det kommer nok til at knibe med pladsen senere :tihi:

Knud er blevet Istagram-stjerne :rock:

[QUOTE=Lykke;1222641]Jeg er SÅ enig i den idé :smiley:

(og nej, det er sleeet ikke fordi jeg bare gerne vil se billeder af bimser, briter og siam :ups:)[/QUOTE]

Jeg synes også dette er et fantastisk foto.:thumbup:
Jeg synes bare ikke der skal gøre noget ved det, men et kat-på-stige projekt, så der bliver en serie, yes det kunne være fint - hvis de andre kan fanges på samme gode måde.

:slight_smile:

Isabella er nu blevet ‘pose kat’ foruden ‘skabs kat’ :uha: Hun formår virkelig at skabe nogle sjove øjeblikke :smiley:
(og min første reaktion, da jeg så dette var jo selfølgelig… Hvor i søren er min telefon :ups:)

[QUOTE=danpia;1223333]Jeg synes også dette er et fantastisk foto.:thumbup:
Jeg synes bare ikke der skal gøre noget ved det, men et kat-på-stige projekt, så der bliver en serie, yes det kunne være fint - hvis de andre kan fanges på samme gode måde.

:)[/QUOTE]

Vores Morgan elsker stiger … Min mand siger han skulle være abe . Billede er ca 1 år gammelt

Katte logik :dokdok::dokdok::dokdok:

Meget proppet hylde:

Tom nullerput :dokdok::dokdok::dokdok:

[QUOTE=Itzy Bitzy;1223569]Katte logik :dokdok::dokdok::dokdok:

Meget proppet hylde:

Tom nullerput :dokdok::dokdok::dokdok:

[/QUOTE]

Hvad er det du ikke forstår :?

-LOL ja, det er jo indlysende :smiley:

Jeg har IKKE tabt Artos på gulvet hovedet først i juleferien. :surrender1: :klapper:

Bare rolig, tror det er opdrætter der har tabt ham et par gange -LOL -LOL k*ft han er for viderekommende nogen gange :dokdok: :inlove:

Han er siameser… Det kan da ikke være SÅ svært at se logikken i det :smiley: :stuck_out_tongue:

Mingus er blevet så blank og blød efter vask :inlove: