Januar tanker

8 posts were split to a new topic: Katte, der lever adskilt fra de andre

Tak @galath. :blush:

Tusind tak for jeres tanker herinde. Lisbeth og jeg kører forholdsvis sent (heldigvis?) så ingen af os var på arbejde da ulykken skete. Jeg skulle møde om eftermiddagen og valgte at tage tidligere ind på arbejde så jeg kunne bruge nogen timer sammen med kollegaerne på at snakke om hvad der var sket. Det er jeg glad for at jeg gjorde, men det har været en rigtig mærkelig dag på arbejde. Jeg har slet ikke kunnet fokusere på andet end det mest basale, og jeg har hele tiden været på nippet til at sætte mig ned og tude på vegne af alle de berørte. De døde, de kvæstede, passagererne og ikke mindst mine 3 kanondygtige kollegaer. Nu har jeg været hjemme i et par timer og ligget i min seng med noget pelsterapi. Det hjælper på det. Jeg håber at jeg kan hænge lidt mere sammen imorgen hvor banen kalder endnu engang.

18 Synes om

Ja, heldigvis, Julia. Det må man gerne mene! Jeg håber, det hjælper lidt, når togene kommer til at køre normalt igen, og det bliver “almindelig” hverdag igen :kram:

3 Synes om

Jeg skulle afsted til årets første træning kl. 11, men bilen ville ikke starte … batteriet lød ret dødt :riprip:
Jamen, halløjsa 2019 :hejsa:

Pøf - som om det er noget! Min kørte i stykker for 4 dage siden på motorvejen og står ved mekanikeren endnu. Og den møgspand af en vildhest, som Claus kører i til dagligt, løb løbsk for mig på vej hjem i morges, så jeg blev blitzet af statskassen. Møgbil… :bil:

1 Synes om

Jeg troede du havde helt styr på hest… eller gør du mest i muldyr :laughing:

I hvert fald har jeg tydeligvis kørt alt for lidt travhest de seneste år; det der var vist nærmest galop - det kommer til at koste dyrt er jeg bange for… :confused: Nå, men det er jo selvforskyldt, så det nytter ikke at pivse - jeg var så glad for endelig at slippe ud af byen, at den vist bare fik frie tøjler. Det kunne min egen bil aldrig have fundet på - men Claus´ røde arrigspand stak af hele 2 gange sidste forår med ham i - jeg tror vi skal overveje et sæt nye nummerplader til den, der er lige lovlig meget lotto-held over det for statskassen…!

fis ud og gaf et sæt polske …

I dag er det et år siden Buster rejste over Regnbuebroen.
Tænk at der er gået et helt år allerede. Han er elsket og savnet hver eneste dag.

I dag nyder jeg selskabet af Stine og Mister - to fantastiske misser, som er perfekte sammen, og som forhåbentlig vil holde mig beskæftiget mange år frem

10 Synes om

Ja, det kan da blive nødvendigt :yikes: For mekanik-fætteren siger ny motor til min. 30.000 + ca. 3 dages arbejde :besvimer: :yikes: Jeg tror jeg dør… Det var simpelthen det, der ikke måtte ske mens vi har 2 huse - at den ene bil står helt af. Nå, men der skal lægges hoveder i blød nu - jeg kaster simpelthen ikke så mange penge i en ældre bil én gang mere! Basta!
VH
Susanene

Så er det ved at være sidste chance for at deltage med kattenes Nytårsløjer:slight_smile:

2 Synes om

RESPEKT…vidste ikke at du kørte en V8 Range Rover…eller oss er din mekker lidt for go’ …hva’ for en æske har du?

Dieselhakker! Peugeot 308 SW - og jeg er glad for den, for der kan stå en 2 personers sofa bagi, så den er fin at flytte i - men dyr at skifte motor på, ikke mindst når man sleeeet ikke kan skrue selv…

I kan købe min gamle Volvo :wink:

http://volvotilsalg.dk/?page_id=463

Edit: pokkers, den linker bare til deres biler generelt, men her er den :wink:

1 Synes om

har du kørt den tør for brunt fedtet snask eller er tandremmen smuttet…?..nå chekker lige min mekker engang

Kloge-Ågen - der såmænd virker reel nok - sagde en hel masse, der mest lød udenlandsk for en kattedame som mig, men noget med at det ekstra olie den har brugt i nyere tid altsammen ligger inde i motoren og hele vejen ud gennem udstødningen og at den er død… Og så sagde han en del andet, som jeg bevidst frasorterede, for det siger mig jo ikke-en-skid… :slight_smile:

Den er fin :slight_smile: Men lige nu er den for dyr; lige nu fordi det er akut er vi nødt til at finde en ret billig overgangsløsning. Ah, de glæder der er ved at bo på landet - langt til arbejde kl. dum om morgenen i frostvejr og den slags; kan ikke undvære sin bil…! Arrrrrrgh! Nå, der findes ingen problemer; der findes kun løsninger! Og den skal vi så finde - ret hurtigt!

For pokker! Hans har lige (i et kæleanfald) nappet hul i Smillas læbe. :confounded:
Jeg har vasket med mediscrub, men må nok også hellere ringe til lægevagten.

… Og nu er vi så på vej til lægevagten. :roll_eyes:

1 Synes om