Januar tanker

Jep, AUH find vej. Ved at de ansatte også selv bruger den.

God bedring til Brian :slight_smile:

Vi var i det Nord Østlige Holland på udstilling i December.
Hamburg var ikke det værste som vi ellers havde frygtet, men motorvejen omkring Bremen var storslem. Vejarbejde over forholdsvis lange strækninger.
Vi kørte fra Købehavns området kl. 9 og var først fremme efter 10 timer. Skulle have taget 7.

Er der nogen herinde der måske ligger inde med den finske videnskabelige artikel der sammenligner tilstedeværelsen og fordelingen af sygdomme hos racekatte og huskatte? Den kom engang i 2018, og jeg kan ikke finde den.

Så hvis der er en herinde der har et link eller selve artiklen vil jeg blive meget meget glad! :slight_smile:

Se Kattemagasinet nr. 3 2018

Eller var det en engelsk undersøgelse??

Ellers spørg @Eva_K hun plejer at kunne finde videnskabelige artikler

Laver overspringshandlinger her på KG.

Joy og Alexander skal vaskes og gøres smukke til udstilling i morgen. Nå men jeg må hellere komme i sving så de også kan nå at tørre :wink:

Ja, det er rigtigt, den var vist i oversat! Jeg vil lige prøve at finde det kattemagasin, den originale titel var der nemlig… så kan jeg finde den den vej rundt. TAk :thumbup:

5 timer 550 km ingen kø ved Hamburg

Det lyder som en mægtigt spændende undersøgelse. Vil du skrive til, hvis du finder et link? :slight_smile:

Jeg er 99% sikker på at jeg har den liggende som pdf :slight_smile:

Den her er SÅ velfortjent :smiley:

Og bagefter er det på hovedet i seng :ups:

@Eva_K Jeg smider dig en mail senere :blush:

Fra en artikel på dr.dk om ting, man kan købe sig til på nettet. Bortset fra at man i det mindste sikrer dyrene mod bare at blive dumpet, er det da et skrækkeligt koncept :uha:

Levering%20af%20k%C3%A6ledyr

Danskere klikker sig til dagligvarer og måltider: ‘Vi undgår stressmomenter’

Skræmmende tendens :frowning:

:persevere::face_with_symbols_over_mouth: Nej bare nej

Jeg vil på udstilling!!!

… Så jeg slæber mig ind til symaskinen…

Manden tog ved et uheld lever op af fryseren… men så håber jeg kattene bliver tilfredse

Hop hop hop er hjemme igen efter 670 km uden kø tak til de højrekørende tyskere :oncoming_automobile::blue_car::red_car:
Men er det ikke latterligt den grænse kontrol ?
Eller er det jeg ikke kender deres opgave.
Nå grillen tænder ikke sig selv :cut_of_meat::cut_of_meat::cut_of_meat::bacon::bacon::bacon:

Fritzz er helt et selv igen.

Så fik trump sin mur …

(Tyvstjålet fra fb)

skønt kommer her for slippe væk fra politik og så skal det absolut sniges ind alligevel. Tusind tak :face_with_symbols_over_mouth::rage: