Jasmins killinger 3 dage gamle

som skrevet i den anden tråd, så kom vi i da hjem til et lidt trist syn… hun havde ligget den ene røde killing ihjel, og den anden lille røde som virkede svag fra start lå skubbet væk og kold :frowning:

men her er så de to banditter der vokser med raketfart :slight_smile:

Killing a

killing b

mon nogen kan fortælle mig hvad køn killing a er? jeg tror selv det er en pige??? men er slet ikke trænet nok til at vide det -upssa

Så skal vi se et billede af enden GG

Men hold da hvor er de kære :smiley:

Hej Joy

Hvor ser de dejlige ud -wehuu-wehuu

Det er meget “normalt” når killinger falder fra i et kuld, at de trækker sig væk fra de andre for at køle deres kroppe ned og går så i koma og sover stille og roligt ind, omkring den anden er min teori nu ikke at moderen ligger den ihjel, men snarer skubber den væk under sig da hun kan mærke den er døende… Jeg har tit oplevet at killinger ligger under deres mor og sover og så selv kravler ud igen… Tror ikke at katte er så klodsede at de ligger deres børn ihjel, modernatur har bare bestemt at de to sjæle skulle en anden skøbne -thumbs

Men stort tillykke med de to dejlige sort/hvide basser -forelsket-wehuu-forelsket-wehuu

Åhhhhhhhh små ko misser, kan slet ikke stå for ko misser, de er deeeeeejlige -forelsket-forelsket

[QUOTE=Dk Kefir Annette;51237]Så skal vi se et billede af enden GG

Men hold da hvor er de kære :D[/QUOTE]

man kan godt se numsen på et af de øverste billeder ?

Tillykke med de små:)

De er da bare skønne, nyd dem rigtig meget -wehuu

Åh ja det rigtig. Umiddelbart skal jeg dig se det lidt mere forfra for at kunne vurdere det.

Ved ikke om i andre kan se det???

Hvor er de bare skønne

Kan kun sige én ting MUMS -lovelove

De ser dejlige ud :slight_smile:

Jeg ville sige det var en pige.

De ser skønne ud -forelsket jeg vil skyde på at A er en pige :slight_smile:

Århh hvor er de søde…

århh lille pussere

tak, ja gætter også selv på at A er en pige, hun vejer 154 gr og killing b som jeg tror også er en pige… (de ser i hertfald meget ens ud) vejer 153 gr :slight_smile:

hvor er de fine :slight_smile: meget meget dejlige… -lovelove …

Se her:
Kønsbestemmelse: http://www.vetmed.wsu.edu/ClientED/kittenSex.asp