Jeff Dunham Billetter HAVES! :D

Vi har fået billetter!

På række 6! [bigcool]:klappe:-dinklaphat

Glæder mig rigtig meget! Det bliver godt nok noget sidste øjebliks-halløj! (Har fri fra arb. 17.30, tog 18.08, i kbh 19.23, Showet starter kl 20…) Men hvad pokker!:slight_smile:

:puuuuust: :danse: :vandski: :klappe: :forelsket:

Iiiiiihhhhh hvor godt :ok: Stort tillykke…

Du er jo nok klar over, at du lige skal skrive et referat herinde :?

:fløjte:

Når man nu ikke fik biletter selv, så er det godt at man har hapset DVD´erne med Jeff Dunham til sig selv - så kan “Silence, I´ll you!” køre på repeating mode -høhø

Tillykke med dem:)
Jeg fik også skaffet mig 2 stk:rock:

Misundelse er en grim ting.-LOL
Og det er jeg på ingen måde -LOL

Kunne du ikke være sød at give mig et hint -
næste gang han er i København.

Jeg er vild med ham og hans dukker -høhø

Rigtig god fornøjelse…min søde…

Skal nok give en “review” af showet :smiley:

Hvis der er nogle som gerne vil afsted, så kan I da søge på dba og gul og gratis… :slight_smile: Der er vist nogle stykker… :slight_smile: Ellers læg en annonce på dba. Har haft 2 opkald :slight_smile:

Men er da glad for jeg sagde nej til billetterne på række 36 og oppe på balkonen… :wink:

Der var da en i min anden tråd, som skrev at h*n havde 3 billetter…

:thumbup: IMORGEN! :smiley:

Ja jeg har stadig 3 billetter til en rimelig pris, hvis nogen skulle være interesseret :slight_smile:

Kom du af med dem?? :slight_smile:

Nøj hvor var det dog et fantastisk show! Det var dog baseret på Spark of Insanity, hvilket var lidt synd, for vi havde lige set det show på dvd for ikke så lang tid siden…
Men skal nok lige få skrevet noget mere om aftenen, har bare liiige en opvask og noget oprydning… :thumbdown:

[quote=Bølle-missen;164138]Kom du af med dem?? :slight_smile:

Nøj hvor var det dog et fantastisk show! Det var dog baseret på Spark of Insanity, hvilket var lidt synd, for vi havde lige set det show på dvd for ikke så lang tid siden…
Men skal nok lige få skrevet noget mere om aftenen, har bare liiige en opvask og noget oprydning… :thumbdown:[/quote]

Det må have holdt hårdt…

Halloooooooo - et lille referat doo.

:fløjte:

-LOL

Ej altså! :fløjte: Hov… :ups:

Here goes :p:

De startede med billeder og små korte tekster om hvordan Dunham kom ind i bugtaler business… Det er åbenbart startet meget langt tilbage… :slight_smile:

Derefter var der ca. ½ times show med “Guitar Guy”, som fortalte om hvordan hans liv havde været… Sådan helt fra barnsben mener jeg… Han er egentlig meget morsom… :slight_smile: Han snakkede om Rødgrød med fløde, at havfruen skal til Kina (store store problemer vi har her i DK) og så spurgte han hvad sådan en “Chef” hed på dansk… Det lyder jo lige lidt mere frækt på engelsk end på dansk når man siger “Kok”. -høhø Han vidste det udemærket godt, men det ansigt han stillede op var simpelthen PRECIOUS!!! -LOL Han kørte også på en i publikum, som vist ikke helt var med på alle jokes der blev fyret af, så han forklarede nogle af jokes’ne for ham… Hyleskægt i situationen… -høhø
Mange jokes om Sverige af en eller anden grund…

Derefter musik og tekst på storskærmen: "Please be seated. The show will start shortly.

15-20min senere… :venter:

JEFF DUNHAM! :wehu:
Han kørte det sidste show der hedder “Spark of Insanity”, hvilket jeg jo nok synes de burde have oplyst om, for så havde vi nok ikke sat os aftenen før og set showet på DVD som opvarmning…! :doh:
Der var kun to jokes, som faldt igennem og kan ærligt talt ikke huske dem, så de har ikke været vildt vigtige… Men to ud af en konstant stime af jokes er jo heller ikke meget… :thumbup:
Hna havde gang i alle dukkerne undtaget Melvin… :smiley:
Nå, men det var nu meget sjovt. -høhø Havde helt ondt i kinderne til sidst…
Der var IKEA jokes (igen med det Sverige…??) og det aller aller bedste var, da han til sidst fandt Bubba Junior frem!!! SÅ genialt… Dunham kunne ikke huske sit show med Bubba, så han måtte bruge cheat sheet (hvilket i sig selv virkede fint nok… Lagde næsten ikke mærke til det…). Inden han får set sig om svarer publikum sammen med Bubba j. og han bliver hylet helt ud af den… Det er lige før han bliver rørt til tåre… Tror virkelig ikke han havde regnet med at være så stor i Skandinavien… :ok:

Jeg kan forestille mig, at det har været SUPER sjovt.

selvom man har set showet på DVD, så er det nu nok meget bedre i virkeligheden :wehu:

Er ikke misundelig, men ville ønske at jeg var der :thumbup:

HA HA HA kom lige i tanke om Peanuts måde at irritere Jeff

Je fa fa … DunHaaaam … dot cooooooom