Jeg anede ikke

Da, jeg for ca ½ ¨år siden fik tilbudt, at have KeKe i huset til han havde parret mine 2 piger, - - hvoefter han skulle videre til Sidse’s hunkat , og gøre hende gravid, var det for mig bare en såå praktisk/ønskværdig/og super aftale,at jeg selvfølgelig ikke kunne afslå! OK, jeg mente også, at at der ikke ville blive følelsesmæssige problemer med , at aflevere ham, da jeg jo kendte til planerne! :muhaha:
Men nu sidder jeg her, hvor han stadig skal bo hos mig p.g.a. manglende parring af mine piger,- og så elsker jeg den kat !!! Han er noget af det mest irriterende, - - stjæler alt fra bordene,er i vejen overalt, æder som en tærsker,- - - - MEN,- han er blevet “MORS DRENG”, – - – og nej , jeg kan ikke beholde ham, - - har både Face og Charmer som “overskudskatte” , Altså, — man ved aldrig , hvordan det går , når man er opdrætter???:gruble:
Cats og Conni

Det er kun dejligt, at du elsker ham:-) Han ser også skøn ud gør han:-)

:hjerte: Åhhh hvor ser han dejlig ud Conni, hvorfor kan du ikke beholde ham… :? Hvor skal han hen - hvis han ikke kan blive hos dig :?

Åhhr, det kan ikke være nemt, at holde af en kat…og så sende den videre :ked:

Fordi, aftalen er, at han skal til Sidse, efter, at ha’ parret mine 2 katte, og Sidse har en aftale med en veninde, om, at han efter, at have parret Dixie Rose, skal “nigtig” kastreres og bo hos hende! Det var jo en super ordning vi indgik med KeKe’ opdrætter mod, at hun skal ha’ en hun killing retur fra een af kuldene, en super aftale, som jeg ikke mente , at jeg ville få problemer med, - - men Ok det er nok af samme grund, at Charmer også bliver her - - han er nemlig “mors store dreng”, – kastreret og total ubrugelig:høhø: og ØV ,- at vi kun er to i DK der harde dejlige Singapura:ked:

Cats og Conni

Hehe kunne lige forstille mig hvor meget man knytter sig til sådan en dreng selv om man ved at han ikke skal blive ved en.
Men det viser jo bare noget om dig som person og det er jo skønt:D

Og hvad med KeKe?

Han har sikkert også knyttet sig til dig … og når han så har parret dine katte, så skal han videre til Sidse for at parre … og alt efter, hvor lang tid der går dér, inden han parrer, når han måske også at knytte sig til hende … og så skal han igen videre.

Uanset det er en sjælden race, synes jeg ikke, det er fair over for ham.

Hvis han ikke kunne været blevet hos sin ejer og hunkattene kommet til ham, kunne han så ikke med det samme være overtaget af Sidses veninde, der så måtte have ulejligheden med at modtage de involverede hunkatte?

Dertil skal tilføjes, at jeg lige så lidt bryder mig om fertile hunkatte, der går fra opdrætter til opdrætter.

Jeg sad også og tænkte på om ikke Sidses hunkat kunne komme til jer der, og han så kunne blive hos dig som kastrat? Eller?
Det kan da i hvert fald ikke skade at snakke om at ændre aftalen, især ikke når det er til kattens (formodentligt) bedste :slight_smile:

[quote=Eife;522868]Jeg sad også og tænkte på om ikke Sidses hunkat kunne komme til jer der, og han så kunne blive hos dig som kastrat? Eller?
Det kan da i hvert fald ikke skade at snakke om at ændre aftalen, især ikke når det er til kattens (formodentligt) bedste :)[/quote]

Synes det var et godt forslag Eva kom med , især for misse drengen :ok:

[quote=Eife;522868]Jeg sad også og tænkte på om ikke Sidses hunkat kunne komme til jer der, og han så kunne blive hos dig som kastrat? Eller?
Det kan da i hvert fald ikke skade at snakke om at ændre aftalen, især ikke når det er til kattens (formodentligt) bedste :)[/quote]

Nu er der jo grænser for, hvor mange kastrater en opdrætter kan have - hvis man vel at mærke vil fortsætte med at opdrætte :slight_smile: Så det, der måske lyder ideelt på papiret, er ikke altid praktisk muligt. Og jeg er sikker på, at der bliver holdt grundigt styr på KeKe’s stressniveau i denne situation.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er han da oz bare dejlig - jeg ville også knytte mig TÆT til en kat, der boede her i så mange måneder…

:wehuu: