Jeg beder igen om hjælp

Please, er der nogen der igen vil trevle fremlysningsstederne igennem. En SÅ sød ældre mand (han oplyste han var over 80) har fået en han (fertil) mis på besøg. De har lavet opslag og sat op flere steder.
Mis er af hankøn og vedhængene er intakte. Den har et lidt specielt udseende (måske det kan komme den tilgode)…umiddelbart ser den hvid ud, men den har to mørke pletter bag højre øre og dens hale er mørk.
Det er en voksen kat og den er så kælen den er ved at kravle ind i de to ældre mennesker den har bestemt sig for at være hos. Som de søde mennesker de er har de givet den mad og den har fyrrummet at være i også. Som manden sagde i telefonen…man kan jo ikke andet i det vejr
Manden ringede fordi han havde ringet til sin dyrlæge i Rødkærsbro (hvor jeg også har en hittekattekonto) og Lars sendte manden videre til mig.
Jeg kunne bruge eftermiddagen og aftenen på at kigge fremlysningessider, men jeg skal altså have syet noget til på søndag…så derfor PLEASE…vær sød at gøre det for mig OG IKKE MINDST for MISSEdrengen
Jeg kan ikke give billeder for manden har ingen puter

:inlove:

Jeg vil godt lure lidt rundt…

:S

Ikke noget, der matcher hos Dyrenes Beskyttelse eller Kattens Værn… kan de komme til at lure, om han er øremærket ??

Så er det jo ingen sag at finde hans rette ejere…

…slettet…

[QUOTE=Tante Tut;993749]:dokdok::dokdok::dokdok:Der er en hankat her, der måske svarer til signalementet ??

Han sidder på Brande Internat…

<årh nej… han skal jo have mørk hale…:dokdok:[/QUOTE]

Ikke for noget Tuttelut, men det er jo nok heller ikke en kat, der sidder på et internat ??

Næææ, for den sidder hjemme hos en mand… altså ikke den på billedet, den sidder på Brande Internat…:slight_smile:

Man skal se under EFTERLYSNINGER…

:dokdok::dokdok:

Ja, lige nu føler jeg så dum som en våd striktrøje…

Ja, lige nu føler jeg så dum som en våd striktrøje…[/QUOTE]

hahahaaaaaa, sikken en beskrivelse…på’n igen Tut…:slight_smile:

Det er et vildt bud, men den eneste der ligner lidt det du beskriver

Nu har jeg jo af gode grunde ikke set mis, men ham her kunne det godt være.
Mis hos de ældre mennesker er ikke øremærket. Mandan sagde mis var mere end sød og medgørelig og kælen.
Vi må, så længe vi ikke ved bedre gå ud fra mis intet er gjort ved.

[QUOTE=kamikaze;993782]Nu har jeg jo af gode grunde ikke set mis, men ham her kunne det godt være.
Mis hos de ældre mennesker er ikke øremærket. Mandan sagde mis var mere end sød og medgørelig og kælen.
Vi må, så længe vi ikke ved bedre gå ud fra mis intet er gjort ved.[/QUOTE]

Jamen, den på billedet er forsvundet i april 2011…

Jeg er såååå glad for, at I andre kan se efter efterlyste katte…jeg kan bare ikke…jeg synes det er så synd at de er blevet væk. :frowning:

Har lige talt med Jens (ham mis har valgt at bo hos) og mis er ikke brun på ørene og pletterne er bag højre øre…men ellers var det er rigtigt godt bud.
Mis i Rødkærsbro har KUN de to hvide pletter bag højre øre alt andet er kridhvidt undtagen halen som ER stibet som mis på billedet

Ja regnede heller ikke med det var den, men hellere være sikker :slight_smile:

Det var faktisk et godt bud, syntes jeg. Men det vigtigste set med mis’s øjne er den har varmen i fyrrerummet og den får mad. Så må vi se om de sedler de har sat op omkring i byen giver noget og ellers må mis til dyrlægen i næste uge og gøres til en Felix (det er en simba på Rødkærsbro dyreklinik)

Nu ringer en sød dame…nogen har “kastet” (antagelig) to bittesmå mislinger af hos dem. Den ene var fanget…hun vejede den mens jeg havde hende i røret…580 gram
For satan og helvede…hvad tænker folk dog på. At efterlade 5-6 ugers killinger i den kulde til deres egen skæbne.
Jeg kunne hære hun tonsede rundt udenfor og hun lovede at gøre alt for at fange den anden,. For mindst to var der. En rød med hvid og en sort med hvid.
En bil havde holdt ved deres gård for en time siden og den kærte stærkt derfra…det er et godt bud på en uanstændig skaldyrshjerne der skulle smides i ishavet med måsen først

“det er et godt bud på en uanstændig skaldyrshjerne der skulle smides i ishavet med måsen først” … bind lige noget tungt fast til ham/hende inden h*n smides i :muhaha:

Det er så sørgerligt - læste at tingskoven i aarhus havde haft en lign. oplevelse i nat - en rød hanmis sat af i en transportkasse, våde aviser og halm… folk skulle skamme sig!!

Britta du er alt for sød ved dem! Sådanne “personer” skulle smides i med hovedet først! Og derefter slæbes hen ad uhøvlede gulvbræder med bar bag! For så at blive hængt med hovedet nedad over et bræt med søm i.

Misling no. 2 er fanget…og de er nu på badeværelset med mad, bakke og vand
Jeg ringese for jeg havde bare brug for at vide om de begge var fanget og manden i huset jeg fik i røret er også sikker på det er en bil der har smidt mislingerne af. Mislingerne ser ok ud og nu mailer jeg en af mine vet’s at der kommer to små misling ind på klinikken imorgen.
De skal undersøges grundigt og så må vi se hvad der sker.
Andre mis skal de have om sig for ellers bliver de skruet forkert sammen i deres små mis-hoveder

Hvad går der af folk???
Nøj jeg blir arrig og ked af det over sådan noget :frowning: