Jeg blev så rørt af glæde

På søndag fylder Hugo 2 år og se hvad der lå i vores postkasse, da vi kom hjem i dag fra tur - en gave fra hans gamle ejere!

Hugo blev ellevild og jeg tudede sgu:-) For det viser at de har elsket ham højt ganske som jeg gør i dag.

De havde ikke behøvet at gøre det her, men de valgte at gøre det - og hold op hvor blev jeg bare berørt:hjerte:

Hvor kan man da bare ikke andet end at blive rørt :hjerte:
Og tillykke til Hugo :slight_smile:

Ih hvor ser han glad ud for sine gaver. Han har med garanti fortjent hver og èn

Hvor er han fin, som han ligger der med sine gaver - utroligt at han bare kan ligge der med godbidderne inden for tandvidde gg

Nååååh dygtig vovse at kunne lade sine gaver ligge. Det kunne vores Max bestemt ikke :tihi:

Sådan en dejlig hund har bestemt fortjent gaver…sikke et mildt blik den har…

Kan se, der er både hjerte og flag på kortet :slight_smile: Mon ikke, han kan genkende deres lugt på det?

:hjerte::hjerte:

Hvor var det en sød tanke… og et lille for-tidligt-HURRA til Hugo :flag::hjertehop:

Sikke en skøn og dejlig tanke :slight_smile:
Så kan han rigtig hygge sig på sin fødselsdag i morgen:flag::flag:

Det er søde mennesker, der sådan stadig tænker på ham. Men han er jo også en helt speciel skabning, den Hugo. :slight_smile:

Han fik en stang og et ben bagefter - jeg har ikke lært ham at vente, men det er ret sjovt, for når jeg tager kameraet frem, så stiller han sig an og venter selv uanset hvad han er ved:-) Det er nok noget han harprøvet før:-)

I dag er han så to år den frække “hvalp”