Jeg elsker bare mine katte så meget

Her er lidt fra min skattekiste af lækre misser -forelsket

Mulle…mors pige, aldrig mange cm fra mig…Jeg kender alle hendes miav’er og kropssprog, som hun kender mit, jeg behøver ikke åbne munden for at få hende til at gøre noget som feks. at få hende til at gå ovenpå når hun og Thit ryger i totterne på hinanden, det er nok at pege på loftet så smutter hun. Hun har voldt mig flere bekymringer end jeg har lyst til at tænke på men hun er her stadig og stærkere end nogensinde -forelsket

Thit…fars pige, det er kun far som er god nok, hun skal helst ligge på Mark med en pote på hver skulder med kløerne fremme mens hun borer hovedet ind mod hans hals spinnende og savlende. Thitpige er en hissigprop og hun bryder sig absolut ikke om andre katte dog har hun kastet sin kærlighed på Lucky -love Jeg er kun værdig til lidt nusseri når jeg sidder på potten, så skal hun absolut ligge på mit skød, så et toiletbesøg her i huset varer mindst 20 min -høhø

Dr. Dre…drengen som bare er den blideste, altid den første til at byde nye katte velkommen. Han er kongen over min hovedepude, flytter jeg ikke hovedet frivilligt, stikker han næsen ind i mit ører mens han spinner og pruster som en sindsyg -uha hjælper det ikke begynder han at bide mig i hovedebunden og som sidste udvej smider han sig henover ansigtet på mig, så jeg får munden og næsen fuld af kat…selvfølgelig gi’r jeg mig -love

Queenie…lidt af en rappenskralde som sin mor, hun vil ikke dele opmærksomheden med nogen. Hendes faste plads er i min armhule mens hun pumper løs…av -what når jeg skal sove. Ind i mellem kommer hun også når jeg sidder foran pc’eren, så nedstirrer hun hvem der nu må ligge på skødet af mig indtil han/hun flytter sig, så smider hun sig med alle 4 stænger i vejret og så skal der nusses mave -love

Shady…min minimis og mit lille smertesbarn, hun vil ikke være inde, hun kommer kun ind for at spise og hilse på til en hurtig og al for kort kæler :frowning: Hun er den eneste af vores katte som tager venligt imod fremmede mennesker, alle kan få lov til at røre hende indtil hun har bestemt sig for om hun kan lide dem eller ej…og kan hun ikke lide dem er de ikke et sekund i tvivl…hun har bare så god en smag -høhø

Missy…er ligesom sin mor, hun vil helst være ude. I de 8 dage, hvor jeg er på nattevagt kommer hun ikke hjem. Første nat jeg er hjemme så kommer hun stærkt duftende af parfume…jeg er duftoverfølsom, så jeg syns det lugter stærkt :S så hun har en besøgsveninde et eller andet sted derude :slight_smile: Lige så snart hun kommer indenfor døren begynder hun at hvæse og knurre af alt og alle, hun er fuldstændig ligeglad med om det er et stoleben eller en anden kat hun hvæser af…hun kan hvæse og spinne på en gang, hun er bare den særeste kat -forelsket

Tiffa…den kæreste lille hunkat man kan forestille sig, lille og spinkel, altid i godt humør og kælen, hun elsker at ligge på skødet og blive nusset, hun kan se så umådeligt ked ud af det når skødet er optaget af en anden. Hun står altid og tager imod med det sødste lille miav når jeg kommer hjem -love

Don…min langhåret huskat, min sky dreng der absolut ikke bryder sig om mennesker, larm og andre katte…han sniger sig altid ind og spise, hører jeg ham eller han mig finder vi hinanden og får en stille og al for kort kæler, han ligger sit hovede ind mod min hals og spinner stille…så er der altid en der siger noget eller larmer, så vil han ikke mere -ked

Turbo… [smilie=hate-tunz.gif] navnet siger det hele -høhø det er fuld fart frem, intet kan gøres i normalt tempo. Han er den største drillepind, alle står for skud osse de arrige damer…modig og respektløs er han -muhaha samtidig er han den største kælepotte og han skal nok vise dig, hvor han vil kæles…han bruger forpotterne til at presse hånden imod det sted, hvor han vil kæles -forelsket

Tupac…min lille ups’er…mere kælen, madglad og snakkende kat skal man lede længe efter -love Han har altid et eller andet han vil fortælle og går man forbi ham uden at kæle ham så langer han en klo ud og så bliver man halet i land og så er det værsågod at kæle…

Findus…min halve bjørn -forelsket mere godmodig og elskelig kat findes ikke…jeg kan bruge timer på, at sidde og kigge på ham og undres over, hvordan jeg kunne være så heldig at blive hans slave…han kommer med det sødste miav når jeg snakker til ham. Han spinner utrolig højt når han er i kælehumør og så tramper den kæmpekat rundt som en anden bjørn for han vil kæles alle steder og helst på en gang.

Lucky…min lille dreng, der er krøbet helt ind under huden på mig -forelsket han kan få mig til at grine fjoget af alle hans narrestreger eller bryde ud i gråd i skræk for at der er noget galt med ham…men sådan er det vel at være moar -love

Hvor er det dejlig læsning…alle jeres dejlige misser…kan godt forstå i elsker dem.

Jeg skal nok skrive hvorfor jeg elsker mine misser…men mine tanker er andre steder lige nu…

OG Brita glemmer at skrive, at hun - med sine mange års erfaring med egne linjers manipulation!!! -what - også hoppede på den. Hun trykkede på hans ene ben og hver gang sagde han Piiiiiv! så så hun op på uret og sagde “Åh nej og klokken er fredag efter klokken 18!”

-høhø -høhø :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: [bigloony] -thumbs

Han bliver jo ikke kaldt Kaptajn Jack Sparrow for ingenting! [smilie=hate-tunz.gif] -thumbs

Helle - Det er ham du har med til klikkertræning, ikk?

OG Brita glemmer at skrive, at hun - med sine mange års erfaring med egne linjers manipulation!!! -what - også hoppede på den. Hun trykkede på hans ene ben og hver gang sagde han Piiiiiv! så så hun op på uret og sagde “Åh nej og klokken er fredag efter klokken 18!”

-høhø -høhø :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: [bigloony] -thumbs

Han bliver jo ikke kaldt Kaptajn Jack Sparrow for ingenting! [smilie=hate-tunz.gif] -thumbs[/quote]

Og man siger katte ikke er kloge :?

[bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]
Fed tråd, øv at jeg første ser den nu. Men tror jeg alligevel vil komme med mit bidrag.

:smiley: :smiley: Må først skrive Princessen, for det var og er stadig kærlighed ved første blik. Husets ukronede DRONNING, mor, mormor og bedste mor til mange af mine killinger.
Alle med et strejf af Princesse i sig. Princessen fordi hun ligner ondskaben selv, og er verden blide dame, fordi hun passer mig efter min opreration.

Wild One, Mors Dulle, Fordi hun ikke ligner nogen anden maine coon. Fordi hun elsker at sove i haven i regnevejr… men ikke kan li at gå på vådt græs… ad bad på fusserne.
Dullen og jeg har nydt mange show sammen, og er en rigtig lille dulle elsker at vise sig frem.

Ziggy og Snowflake, døtre efter Wild one og som nat og dag. Snowflake er som sin far altid ude på sjov, er ikke bange for noget en bisse med personlighed. Og i mine øjne den smukkeste af dem alle. Ziggy ligner sin mor linjer, rolig med et overskud kigger på mig som hun har fattet alt. Et kæmpe hjerte til hende for at passe Englen.

Klonen eller After Dark, ÅHHHH en dame der ligner sin mor Princessen, og har personlighed som en flygtet forbryder. Mangler man noget så kan man være sikker på at hun og hendes bedste ven MR. Orange HAR stjålet det og er ved at grave det ned. Hun var en skrækkelig killing der klatrede og klatrede vores ben viser tydelige tegn på hendes klarte ture.

Queen, el. som vi klader hende Britten Bitten, åhhhh hun er helt ude for nr. sød, sød pige en vaske ægte engel -engel -engel -engel Sød og blid.

Iron Maiden… tja damp på højt nieaveu. Fantastisk pige, men altid i gang med et el. andet… og helst alt hvad hun ved hun ikke må.

Englen… hmmmm også en -engel -engel en bisse, men åhhh når hun kigger mig dubt i øjnene smelter jeg.

Chaicie, min dejlige dejlige kæmpe pige, blid skøn pige. Hun er husets sjove og blide indput.

Mojooi, Åhhhh sjov sjov kat som aldrig bliver voksen, har et udtryk i øjnene hvor der står ballade.

Så er der lige drengene.
Jazz tja her er ord for fattige. Han er klart mor lille baby bølle. Min private kysse kat. Han har givet mig utrolig mange dejlige killinger alle med et stref af Bisse.
Jazz er en kæmpe personlighed, mangler alle former for frygt, nyder at provokere drille og bide dyrlæger.
Han er og bliver min lille kysse bølle, og en fantastisk kat.

Ragetti, Blide blide kat. og Jazz bedste ven. Han er en hygge fætter. Jeg jeg glæder mig inderligt til at han en dag skal kastreres og ind og bo sammen med os igen. Så jeg kan få min pels hovedpude igen.

Whopperen… -høhø -høhø -høhø Min kæmpe killing, Whopperen med sine lange, lange ben og sin kæmpe krop. Og et temperment der bare siger spar to. Han har solgt sig selv til alle der kommer i vores hjem os incl. Nuttet som en killing, på trods af sine 8 kg.

Mr. Orange… Min lille skrige killing. tja, han er en historie for sig selv, han ligner sin mor og mormor… DAMP og et strejf af Jazz.
Orange gjode sig bemærket fra han var ny født… det eneste tidspunkt han kunne lade være med at skrige var når han sad i min lomme eller blev taget ud af den kedelige fødekasse.
Orange keder sig altid… og er helt vildt under stimuleret… keder sig… stjæler alt hvad han kan bære og graver dt ned… tigger afleder og stjæler mad. Graver det ned… stjæler killinger og graver dem med… tirrer damerne og får bank… driller mere og får flere bank… Er på visit hos drengene og driller dem… med det resultat Jazz og ragetti skrider ud i haven… med attitude… LORTE killing. -engel -engel -engel Sjov nok den mest cool kat på show.

Nå men det var lidt om mine katte, og mine hjerte børn, og min fasination af disse spændende væsner og meget forskellige personligheder.
Med andre ord mine børn, drømme og kærlighed.
Hilsen Pia… som altså har ENGLE killinger. -engel